eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KroczyceDostawa ciągnika rolniczego i cysterny do wody pitnej



Ogłoszenie z dnia 2025-10-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ciągnika rolniczego i cysterny do wody pitnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KROCZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: BATALIONÓW CHŁOPSKICH 29

1.5.2.) Miejscowość: Kroczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-425

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 343152151

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kroczyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroczyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gwkroczyce.e-zp.finn.pl/procurements/104/documents

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ciągnika rolniczego i cysterny do wody pitnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9f1da4b-cb0d-4899-8710-68fbbcc6ab65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00463204

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00006842/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa ciągnika rolniczego i cysterny do wody pitnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00395202

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UG-V.271.00013.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia - Dostawa ciągnika rolniczego

Przedmiotem zamówienia jest traktor rolniczy w ilości 1 szt. wyposażony w przedni zaczep TUZ oraz wałek odbioru mocy (WOM).Traktor musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, gotowy do użytku.
Pojazd powinien spełniać wymagania techniczne określone w obowiązujących przepisach, w szczególności w:
• Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 502 z późn. zm.),
• ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1251 z późn. zm.).
Traktor musi odpowiadać polskim i europejskim wymogom w zakresie bezpieczeństwa, w tym wymaganiom dotyczącym dopuszczalnych wymiarów, mas pojazdu i nacisków osi, oraz posiadać aktualną homologację umożliwiającą dopuszczenie do ruchu po drogach publicznych i rejestrację. Rejestracja ciągnika rolniczego leży po stronie Zamawiającego, natomiast Wykonawca jest zobowiązany przekazać wszystkie wymagane dokumenty potrzebne do rejestracji.

Minimalne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
- Moc silnika nie mniejsza niż 95 KM i nie większa niż 115 KM;
- Rok produkcji 2025;
- Kabina wyposażona w klimatyzację i ogrzewanie kabiny;
- Skrzynia biegów z możliwością zmiany półbiegów pod obciążeniem;
- Napęd 4x4;
- Blokada 4x4 załączana elektro-hydraulicznie lub mechanicznie;
- Minimum 6 wyjść hydraulicznych (3 pary);
- Instalacja pneumatyczna 1+2 obwody;
- Przedni podnośnik TUZ;
- Podnośnik elektroniczny z możliwością zewnętrznego sterowania z poziomu błotników;
- Wałek WOM z co najmniej dwoma prędkościami pracy (w tym tryb ECO umożliwiający pracę przy niższych obrotach silnika, obniżający zużycie paliwa).

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.5.) Wartość części: 263945,25 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest nowa, kompletna, wolna od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, gotowa do użytku cysterna do wody pitnej na podwoziu w ilości 1 szt. o pojemności 10 000 l, izolowana.
Cysterna musi spełniać wymagania techniczne określone w obowiązujących przepisach, w szczególności w:
• Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 502 z późn. zm.),
• ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1251 z późn. zm.).
Cysterna musi spełniać polskie i europejskie wymogi w zakresie bezpieczeństwa, w tym wymagania dotyczące dopuszczalnych wymiarów, mas i nacisków osi oraz posiadać aktualną homologację umożliwiającą dopuszczenie do ruchu po drogach publicznych i rejestrację. Rejestracja cysterny leży po stronie Zamawiającego. Wykonawca dostarczy pojazd (przyczepa z cysterną - rok produkcji nie starszy niż 2024) z kompletem dokumentów wymaganych do rejestracji oraz atesty higieniczne PZH (lub równoważne) dopuszczające zbiornik do kontaktu z wodą pitną.
Dopuszcza się dokonanie pierwszej rejestracji przyczepy przez Wykonawcę w celu wykonania zmiany przeznaczenia.

Minimalne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. Cysterna:
- Pojemność - 10 000 l;
- Materiał - stal nierdzewna dopuszczona do kontaktu z wodą pitną, odpowiadająca normom PN-EN lub równoważnym; posiadająca atest higieniczny PZH lub równoważny;
- Ilość komór - 1 komora z przegrodą (falochronem);
- Izolacja - o gr. min. 50 mm, wykonana z pianki poliuretanowej lub materiału równoważnego o zbliżonych właściwościach termoizolacyjnych (np. styropian);
- Elementy nośne cysterny (wręgi) - ze stali ocynkowanej;
- Właz górny z odpowietrznikiem, zamykany na kłódkę;
- Drabinka, poręcz i pomost obsługowy,
- Układ mycia CIP zbiornika,
- Cysterna winna być wyposażona w dwie zamykane szafki na kolektor spustowy wykonane ze stali nierdzewnej wraz z zaworami czerpalnymi.
- Atest higieniczny PZH, potwierdzający że cysterna jest dopuszczona do transportu i dystrybucji wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi w sytuacjach awaryjnych.

2. Podwozie:
- Przyczepa 2-osiowa, przystosowana do współpracy z ciągnikiem rolniczym,
- Koła: opony dostosowane do obciążeń DMC przyczepy,
- Wiązka elektryczna: 12/24V.
- Kliny podporowe, błotniki.
- Hamulec.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34133100-9 - Cysterny

4.5.5.) Wartość części: 221000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 261990 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 329640,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 293232,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydro-Masz Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272030309

7.3.3) Ulica: Zapole 79Lok. 5

7.3.4) Miejscowość: Brzeźnio

7.3.5) Kod pocztowy: 98-275

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 293232,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236714 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236714 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236714 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AQUAHOLD PROSTA SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130297308

7.3.3) Ulica: ul. Studzienki 24

7.3.4) Miejscowość: Modlnica

7.3.5) Kod pocztowy: 32-085

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236714,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.