Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa central i syren do ostrzegania i alarmowania ludności na terenie województwa opolskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514325
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska 14
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-082
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bok@opole.uw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/uw-opolski/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa central i syren do ostrzegania i alarmowania ludności na terenie województwa opolskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0dbe409d-5c29-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00462888
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00062163/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa urządzeń do ostrzegania i alarmowania ludności na potrzeby przebudowy jednego punktu alarmowego na terenie miasta Opola
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00438813/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp (znak sprawy: BOU.V.272.21.2022) złożono jedną ofertę. Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej w odpowiedzi na wezwanie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp nie złożył podmiotowego środka dowodowego, potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający działając na podst. art. 128 ust. 1 ustawy Pzp wezwał wykonawcę do uzupełnienia podmiotowego środka dowodowego. Do upływu wyznaczonego terminu, Wykonawca nie złożył wymaganego dokumentu. W związku z tym oferta wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit c ustawy Pzp.
W/w postępowanie unieważniono na podst. art. 255 pkt 2 ustawy Pzp – wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-2eda5aa8-5132-11ed-8832-4e4740e186ac
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BOU.V.272.30.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa central i syren do ostrzegania i alarmowania ludności na terenie województwa
opolskiego z podziałem na etap I i II;
1. Etap I. Dostawa i uruchomienie dwóch [2] powiatowych central alarmowych oraz dwóch [2] elektronicznych syren alarmowych do:
•centrali alarmowej powiatowej w Starostwie Powiatowym w Kluczborku przy ul. Katowickiej 1, 46-200 Kluczbork,
•syreny alarmowej elektronicznej na terenie powiatu Kluczborskiego, Gminny Magazyn Obrony Cywilnej przy ul. Byczyńskiej 116, 46-325 Kluczbork,
•centrali alarmowej powiatowej w Starostwie Powiatowym w Krapkowicach przy ul. Kilińskiego 1, 47-303 Krapkowice,
•syreny alarmowej elektronicznej na terenie powiatu Krapkowickiego, Szkoła Podstawowa nr 3 w Gogolinie przy ul. Krapkowickiej 141.
2. Etap II. Dostawa czterech [4] powiatowych central alarmowych oraz siedmiu [7] elektronicznych syren alarmowych, do Wojewódzkiej Bazy Magazynowej przy ul. Luboszyckiej 5A, 46-022 Luboszyce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35121700-5 - Systemy alarmowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 517116,60 PLN
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DIGITEX Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851476863
7.3.3) Ulica: Platanowa 2
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.5) Kod pocztowy: 81-855
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DIGITEX SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
DIGITEX SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 517116,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-23INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa sztucznego zwieracza cewki moczowej męskiej dla potrzeb Oddziału Urologii Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Wymiana wraz z regulacją wysokościową wpustów ulicznych oraz włazów studni kanalizacji deszczowej na dr. woj. adm. przez ZDW w Opolu, na terenie działania OT z podziałem na zadania
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego specjalistycznego dla potrzeb Oddziału Chirurgii Szczękowo-Twarzowej.
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Opolu w okresie 24 miesięcy
- Dostawa sprzętu multimedialnego i urządzenia sieciowego
- Dostosowanie budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach do aktualnych wymagań przeciwpożarowych
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynku Sądu Rejonowego w Wałbrzychu przy ul. Słowackiego 11
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Dostawa siarczanu żelazowego - wartość 12 620 520 PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.