Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00394068/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa trzech samochodów osobowych na rzecz Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000136952
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ofiar Oświęcimskich 15A
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-069
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: +48713442030
1.5.8.) Numer faksu: +48713442602
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wiih.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wiih.ibip.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-be20715c-390d-11ef-b37c-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność kontrolna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa trzech samochodów osobowych na rzecz Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be20715c-390d-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00462854
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00377606/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup samochodów służbowych na potrzeby WIIH we Wrocławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00394068
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BA.272.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa dwóch samochodów osobowych typu kombi z napędem silnikowym dla potrzeb Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.5.) Wartość części: 190158,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa samochodu osobowego typu hatchback z napędem silnikowym dla potrzeb Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.5.) Wartość części: 83152,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190158,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190158,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTO GT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012170974
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190158,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83152,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175644,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83152,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NAWROT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 931022788
7.3.4) Miejscowość: Długołęka
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83152,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Przebudowa pom. 203 i pom. 406-408 w budynku A-1 PWr zlokalizowanego przy wyb. Stanisława Wyspiańskiego 23 we Wrocławiu w ramach dostosowaniu bud. A-1 do aktualnych przepisów PPOŻ.
- "Świadczenie usług ubezpieczeniowych dla Towarzystwa Budownictwa Społecznego Wrocław Sp. z o.o. na okres 36 miesięcy"
- Dostawa zestawu lamp operacyjnych dla Bloku Operacyjnego Kliniki Neurochirurgii oraz Bloku Operacyjnego Kliniki Chirurgii Szczękowo - Twarzowej
- Świadczenie na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA we Wrocławiu usług odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
- Usługi monitoringu w obiektach zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego we Wrocławiu.
- Remont budynku mieszkalnego oraz lokali w miejscowości Brzeg Głogowski nr 102 i 102A dz. 780/4, gmina Żukowice
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu dostawczego typu furgon
- Dostawa samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Gminy Zawadzkie
- Dostawa samochodu z zabudową chłodniczą dla RCKiK w Krakowie
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu 9 - osobowego dla Muzeum Narodowego w Kielcach"
- Dostawa autobusu powyżej 20 miejsc.
- Dostawa samochodu dostawczego o napędzie elektrycznym o DMC do 3,5 tony
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.