eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskŚwiadczenie usług sprzątania pomieszczeń Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku



Ogłoszenie z dnia 2022-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192035191

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Podwale Przedmiejskie

1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.4.3.) Kod pocztowy: 80-824

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.4.7.) Numer telefonu: 58 326 18 01

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wup.gdansk.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wupgdansk.praca.gov.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00462729

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-11-28

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00446745/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany zawartej Umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, tj. spowodowanych:
1) zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających
z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego,
2) siłą wyższą - rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu świadczonych usług
i w związku z tym wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku: wystąpienia prac remontowych, inwestycyjnych, zmian organizacyjnych u Zamawiającego, wyłączenia pomieszczeń (budynków) z eksploatacji.
3. Zmniejszenie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 nastąpi proporcjonalnie do okresu wyłączenia wykonywania usługi oraz zmniejszenia zakresu (powierzchni). Wynagrodzenie w tym przypadku zostanie wyliczone w oparciu o zryczałtowaną powierzchnię określoną dla każdej z lokalizacji, której ewentualna zmiana będzie dotyczyć.
4. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wystąpieniu okoliczności wskazanych w ust. 2
z miesięcznym wyprzedzeniem.
5. Zamawiający dopuszcza zmianę osób świadczących bezpośrednio usługi sprzątania, pod warunkiem, że nowo zaproponowane osoby spełniać będą warunki określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz niniejszej Umowie. Zmiana powyższa wymaga pisemnej akceptacji ze strony Zamawiającego, bez konieczności podpisania aneksu do Umowy.
6. Zamawiający zastrzega sobie częściowe zmiany w stosunku do opisu poszczególnych budynków np. przeznaczenia pomieszczeń, ilości przyborów sanitarnych, liczby koszy na śmieci, rodzaju nawierzchni i podobnych wynikających z remontów oraz przeprowadzek. Powyższe działania nie spowodują zmiany powierzchni do sprzątania. W takich przypadkach cena oferty nie ulegnie zmianie, a umowa nie będzie wymagać sporządzenia aneksu. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zmianach z 2 dniowym wyprzedzeniem.

Po zmianie:
1. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany zawartej Umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, tj. spowodowanych:
1) zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających
z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego,
2) siłą wyższą - rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu świadczonych usług
i w związku z tym wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku: wystąpienia prac remontowych, inwestycyjnych, zmian organizacyjnych u Zamawiającego, wyłączenia pomieszczeń (budynków) z eksploatacji.Zamawiający może zmniejszyć zakres świadczonych usług o maksymalnie 20 % w okresie trwania umowy.
3. Zmniejszenie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 nastąpi proporcjonalnie do okresu wyłączenia wykonywania usługi oraz zmniejszenia zakresu (powierzchni). Wynagrodzenie w tym przypadku zostanie wyliczone w oparciu o zryczałtowaną powierzchnię określoną dla każdej z lokalizacji, której ewentualna zmiana będzie dotyczyć.
4. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wystąpieniu okoliczności wskazanych w ust. 2
z miesięcznym wyprzedzeniem.
5. Zamawiający dopuszcza zmianę osób świadczących bezpośrednio usługi sprzątania, pod warunkiem, że nowo zaproponowane osoby spełniać będą warunki określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz niniejszej Umowie. Zmiana powyższa wymaga pisemnej akceptacji ze strony Zamawiającego, bez konieczności podpisania aneksu do Umowy.
6. Zamawiający zastrzega sobie częściowe zmiany w stosunku do opisu poszczególnych budynków np. przeznaczenia pomieszczeń, ilości przyborów sanitarnych, liczby koszy na śmieci, rodzaju nawierzchni i podobnych wynikających z remontów oraz przeprowadzek. Powyższe działania nie spowodują zmiany powierzchni do sprzątania. W takich przypadkach cena oferty nie ulegnie zmianie, a umowa nie będzie wymagać sporządzenia aneksu. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zmianach z 2 dniowym wyprzedzeniem.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.