Ogłoszenie z dnia 2022-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00446745/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-18
- 2022/BZP 00458920/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-25
- 2022/BZP 00519736/01 - Wynik z dnia 2022-12-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192035191
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Podwale Przedmiejskie
1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.4.3.) Kod pocztowy: 80-824
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.4.7.) Numer telefonu: 58 326 18 01
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wup.gdansk.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wupgdansk.praca.gov.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00462729
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-11-28
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00446745/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany zawartej Umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, tj. spowodowanych:
1) zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających
z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego,
2) siłą wyższą - rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu świadczonych usług
i w związku z tym wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku: wystąpienia prac remontowych, inwestycyjnych, zmian organizacyjnych u Zamawiającego, wyłączenia pomieszczeń (budynków) z eksploatacji.
3. Zmniejszenie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 nastąpi proporcjonalnie do okresu wyłączenia wykonywania usługi oraz zmniejszenia zakresu (powierzchni). Wynagrodzenie w tym przypadku zostanie wyliczone w oparciu o zryczałtowaną powierzchnię określoną dla każdej z lokalizacji, której ewentualna zmiana będzie dotyczyć.
4. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wystąpieniu okoliczności wskazanych w ust. 2
z miesięcznym wyprzedzeniem.
5. Zamawiający dopuszcza zmianę osób świadczących bezpośrednio usługi sprzątania, pod warunkiem, że nowo zaproponowane osoby spełniać będą warunki określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz niniejszej Umowie. Zmiana powyższa wymaga pisemnej akceptacji ze strony Zamawiającego, bez konieczności podpisania aneksu do Umowy.
6. Zamawiający zastrzega sobie częściowe zmiany w stosunku do opisu poszczególnych budynków np. przeznaczenia pomieszczeń, ilości przyborów sanitarnych, liczby koszy na śmieci, rodzaju nawierzchni i podobnych wynikających z remontów oraz przeprowadzek. Powyższe działania nie spowodują zmiany powierzchni do sprzątania. W takich przypadkach cena oferty nie ulegnie zmianie, a umowa nie będzie wymagać sporządzenia aneksu. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zmianach z 2 dniowym wyprzedzeniem.
Po zmianie:
1. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany zawartej Umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, tj. spowodowanych:
1) zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających
z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego,
2) siłą wyższą - rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu świadczonych usług
i w związku z tym wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku: wystąpienia prac remontowych, inwestycyjnych, zmian organizacyjnych u Zamawiającego, wyłączenia pomieszczeń (budynków) z eksploatacji.Zamawiający może zmniejszyć zakres świadczonych usług o maksymalnie 20 % w okresie trwania umowy.
3. Zmniejszenie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 nastąpi proporcjonalnie do okresu wyłączenia wykonywania usługi oraz zmniejszenia zakresu (powierzchni). Wynagrodzenie w tym przypadku zostanie wyliczone w oparciu o zryczałtowaną powierzchnię określoną dla każdej z lokalizacji, której ewentualna zmiana będzie dotyczyć.
4. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wystąpieniu okoliczności wskazanych w ust. 2
z miesięcznym wyprzedzeniem.
5. Zamawiający dopuszcza zmianę osób świadczących bezpośrednio usługi sprzątania, pod warunkiem, że nowo zaproponowane osoby spełniać będą warunki określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz niniejszej Umowie. Zmiana powyższa wymaga pisemnej akceptacji ze strony Zamawiającego, bez konieczności podpisania aneksu do Umowy.
6. Zamawiający zastrzega sobie częściowe zmiany w stosunku do opisu poszczególnych budynków np. przeznaczenia pomieszczeń, ilości przyborów sanitarnych, liczby koszy na śmieci, rodzaju nawierzchni i podobnych wynikających z remontów oraz przeprowadzek. Powyższe działania nie spowodują zmiany powierzchni do sprzątania. W takich przypadkach cena oferty nie ulegnie zmianie, a umowa nie będzie wymagać sporządzenia aneksu. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zmianach z 2 dniowym wyprzedzeniem.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa serwera
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 40 im. kpt. Leonida Teligi w Gdańsku
- "Oświetlenie przejścia dla pieszych przez ul. Balcerskiego" - realizacja zadania w trybie zaprojektuj i wybuduj w ramach realizacji zadań inicjatyw lokalnych Rad Dzielnic 2024.
- Wykonywanie usługi zapewnienia czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Skarbu Państwa administrowanych przez Zamawiającego w 2026 r.
- Sprzątanie pomieszczeń , w budynku Instytutu Energetyki- Państwowego Instytutu Badawczego Oddział Gdańsk, renowacja i sprzątanie terenów zielonych oraz odśnieżanie parkingów i ciągów komunikacyjnych
- Świadczenie usług kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości siedziby Dyrekcji Rozbudowy Miasta Gdańska
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania biur i innych pomieszczeń na terenie Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w 2026 roku
- Świadczenie w okresie 01.01.2026 - 31.12.2026 r. usług sprzątania lokali wchodzących w skład BWA Wrocław Galerie Sztuki Współczesnej
- "Utrzymanie porządku i czystości części wspólnych w budynku biurowym oraz terenów zewnętrznych nieruchomości przy ul. Gen. A. E. Fieldorfa "Nila" 15 w Ostrołęce wraz ze środkami czystości"
- Kompleksowe sprzątanie powierzchni biurowych w budynkach przy ul. Zjednoczenia 110, ul. Zjednoczenia 110b, ul. Boh. Westerplatte 11, ul. Jedności 73 w Zielonej Górze
- RDW w Hrubieszowie. Usługi sprzątania pomieszczeń w 2026 r.
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych, klatek schodowych, sanitariatów, oraz pomieszczeń socjalnych w budynkach Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno w 2026 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





