eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawy pieczywa do Aresztu Śledczego w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2023-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy pieczywa do Aresztu Śledczego w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000590409

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Smutna 21

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-729

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 426750000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_lodz@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dfdddedf-5858-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy pieczywa do Aresztu Śledczego w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfdddedf-5858-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00462654

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030690/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawy pieczywa do Aresztu Śledczego w Łodzi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00407258

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DKw.2232.17.2023.KB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Przedmiotem zamówienia są dostawy pieczywa do Aresztu Śledczego w Łodzi:
Areszt Śledczy
w Łodzi
ul. Smutna 21

1 Chleb mieszany pszenno – żytni, krojony, paczkowany po 350g - 90000 kg
2 Chleb pszenny, krojony, paczkowany po 350g - 15000 kg
3 Bułka tarta , (opakowanie jednostkowe 1000g) - 100 kg
4 Chleb razowy, krojony, paczkowany po 500g - 250 kg

b) Przedmiot zamówienia określony został we Wspólnym Słowniku Zamówień i oznaczony kodem CPV:
15811000-6- Pieczywo
15811100-7- Chleb
15820000-2- Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości

c) Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- Specyfikacja Warunków Zamówienia
- opis przedmiotu zamówienia ( OPZ) – załączniki nr 4 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
• Podane w SWZ oraz w formularzu ofertowym wielkości zapotrzebowania na poszczególne produkty mają charakter jedynie szacunkowy i będą służyć wyłącznie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej.
Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw.
Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane wykonawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji występujących w formularzu ofertowym. Łączna wartość zamówionych produktów w okresie obowiązywania umowy przez
zamawiających indywidualnych nie będzie mniejsza niż 70% wartości określonej w ofercie wykonawcy. Szacunkowy zakres dostaw wskazano w tabeli powyżej.
• Zamówienie będzie udzielone w okresie 02.01.2024 – 31.12.2024.
• Dostawy będą realizowane partiami do magazynu zamawiającego transportem wykonawcy. Dokładną wielkość
i terminy dostaw każdorazowo określać będzie zamawiający. Dostawy winny być realizowane w dni robocze ,
w dniach poniedziałek – piątek, w godzinach 8:00 – 12:00.
Dostawa wyrobów dokonywana będzie przystosowanym do tego środkiem transportu wykonawcy w taki sposób,
aby nie została naruszona jakość zdrowotna zamówionych wyrobów, na jego koszt, Loco magazyn zamawiającego
indywidualnego.
• Zamawiane produkty żywnościowe muszą posiadać wszelkie niezbędne dokumenty potwierdzające ich
dopuszczenie do obrotu na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a wykonawca zobowiązany
jest do przekazania ich zamawiającemu i zamawiającym indywidualnym na ich żądanie.
• Zamawiający wymaga, aby termin płatności faktury wynosił 30 dni.
• Dostarczane produkty muszą być odpowiednio posortowane przez wykonawcę i muszą być najwyższej jakości,
w tym przede wszystkim muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym stosownie do obowiązujących przepisów
oraz muszą spełniać obowiązujące w tym zakresie normy sanitarno – epidemiologiczne, a także muszą być
przechowywane i transportowane w warunkach gwarantujących najwyższą jakość.
• W przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej zamawiający odmówi
przyjęcia i zgłosi niezwłocznie reklamację w dniu dostawy drogą telefoniczną lub za pośrednictwem poczty
elektronicznej.
• Wykonawca zobowiązuje się odebrać lub wymienić żywność nie spełniającą wymagań jakościowych na wolną od
wad najpóźniej do 24 godzin od momentu zgłoszenia niezgodności. Czas realizacji reklamacji jest jednym
z kryteriów oceny ofert.
• Oferowane produkty żywnościowe muszą spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez
PN, spełniać wymogi sanitarno–epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni
dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie
prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany
produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych.
• Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość dokonywanych dostaw, ich zgodność z zamówieniem oraz
za szkody poniesione przez zamawiającego lub osoby trzecie, a będące następstwem niedotrzymania terminów
dostaw, właściwości i jakości dostarczanych produktów.
• Przedmiot zamówienia, sposób jego przewozu, jak również sposób i rodzaj opakowania powinien spełniać
wymagania obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa.
• Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres obowiązywania umowy do posiadania ubezpieczenia
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, obejmującym również odpowiedzialność
ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe spowodowane przez dostarczone towary.
• Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów leczenia osób poszkodowanych i przeprowadzenia zabiegów
sanitarnych oraz do zaspokojenia roszczeń odszkodowawczych wynikających z zatruć dostarczonymi towarami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15811100-7 - Chleb

15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313943 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 419293 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313943 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H> Bogusz s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7291005097

7.3.3) Ulica: Karpia 24

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-155

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313943 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.