Ogłoszenie z dnia 2022-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawa przyrządów rozpoznania skażeń AP4C - sprawa nr 106/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261483290
1.5.8.) Numer faksu: 261483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/13wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa przyrządów rozpoznania skażeń AP4C - sprawa nr 106/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-088c963a-5b91-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00462653
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00422810/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
13 WOG przeprowadził w roku 2022 postępowanie „Naprawę sprzętu służby obrony przed bronią masowego rażenia”, sprawa nr 100/2022, następująco:
zadanie nr 1 - naprawa zestawu do masowej dekontaminacji RBA 70KWi
zadanie nr 2 - naprawa przyrządów rozpoznania skażeń AP4C
zadanie nr 3 - naprawa pirometrów TU2011 SMART
zadanie nr 4 – naprawa radiometru uniwersalnego RUM-2
tryb podstawowy na podstawie art. 275 ust. 2 ustawy Pzp
Rozstrzygnięcie postępowania w zadaniu nr 2 naprawa przyrządów rozpoznania skażeń AP4C wobec nie złożenia żadnej oferty w terminie składania ofert – nastąpiło zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 1 ustawy PZP.
Mając na uwadze fakt, spełnienia przesłanki w zakresie trybu postępowania
art. 305 pkt. 2) ustawy PZP zastosowano tryb „zamówienia z wolnej ręki”.
Obecnie wszczynane postępowanie jest powtórzeniem uprzednio prowadzonego postępowania w zakresie zadania nr 2, w którym pierwotne warunki zamówienia nie zostały w żaden sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-94cbf33b-4a26-11ed-8832-4e4740e186ac
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 106/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 31170,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
►Naprawa przyrządów rozpoznania skażeń AP4C
1) naprawa automatycznego przyrządu rozpoznania skażeń AP4C o numerze 05541
Opis Stanu Technicznego:
przyrząd po włożeniu baterii samoczynnie uruchamia się bez użycia włącznika, zapalają się wszystkie diody na wyświetlaczu i przechodzi w tryb pomiarowy,
przyrządu nie można wyłączyć, wyłącza się dopiero po wyjęciu baterii.
(usunięcie usterek).
2) naprawa automatycznego przyrządu rozpoznania skażeń AP4C o numerze 03710
Opis Stanu Technicznego:
brak możliwości uruchomienia urządzenia, stan baterii w normie.
(usunięcie usterek).
►Miejsce wykonania usługi: miejsce wskazane przez Wykonawcę na terenie RP.
Zamawiający dostarczy i odbierze sprzęt po wykonanej usłudze z miejsca realizacji usługi we własnym zakresie i na swój koszt.
Wykonawca nie uwzględnia w oferowanej cenie kosztów transportu sprzętu celem wykonania usługi i po jej zakończeniu – zwrotnie do miejsca użytkowania.
►Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest zobowiązany:
1) posiadać niezbędną fachową wiedzę do wykonania napraw w zakresie przedmiotu zamówienia;
2) dysponować / posiadać potencjał techniczny, warsztat naprawczy, oprzyrządowanie i wyposażenie umożliwiające sprawne, profesjonalne wykonanie usługi;
3) dysponować personelem wykonującym naprawy i obsługę techniczną sprzętu, urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, który został przeszkolony w danym zakresie i posiadającym praktyczne co najmniej 2-letnie doświadczenie w przedmiocie zamówienia (naprawy, serwis urządzeń – sprzętu obrony przed bronią masowego rażenia w rodzaju sprzętu objętego prowadzonym postępowaniem).
4) Wykonawca winien stosować do naprawy fabrycznie nowe części zamienne, materiały. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku zastosowania niewłaściwej jakości dostarczonych części lub niewłaściwego przeprowadzenia usługi naprawy.
►Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących czynności naprawcze urządzeń objętych prowadzonym postępowaniem - wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony
w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 j.t.). Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudniać na umowę o pracę osoby
co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym - art. 95 ustawy Pzp.
Zasady normujące:
1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób;
2) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa z art. 95 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań;
zostały określone treścią projektowanych postanowień umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A&D SERWIS Europejskie Centrum Serwisowe Sp. z o. o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 895-204-57-93
7.3.3) Ulica: Jana Długosza 33
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-162
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
A&D SERWIS EUROPEJSKIE CENTRUM SERWISOWE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38339,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Remonty cząstkowe chodników i ścieżek rowerowych
- Opracowanie dok. proj.- kosztorysowej pn.: "Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Pułaskiego 13 w G-DZU u wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz sprawowaniem nadzoru autorskiego".
- Usługa organizacji wypoczynku letniego - kolonii profilaktycznych z elementami socjoterapii dla dzieci i młodzieży będących pod opieką CPDiPR w Grudziądzu
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego na przebudowę systemu energetycznego w budynkach szpitalnych w ramach zadania pod nazwą "Przystosowanie infrastruktury ...
- Montaż elementów nagłośnieniowych systemu DSO wraz z montażem w Z.P.M. BURSA
- Organizacja dwóch turnusów 10-dniowego obozu profilaktycznego w kurortach nadmorskich dla 80 dzieci (2 x 40 dzieci) z terenu gminy Grudziądz z rodzin defaworyzowanych w wieku 8-16 lat
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie, naprawy i konserwacje urządzeń melioracji wodnych funkcjonujących na terenie miasta Mielca
- Wykonanie mosiężnej obudowy bramek wejściowych przy stołówce i w holu głównym w budynku MEN
- Wykonanie przeglądów serwisowych stacjonarnych monitorów promieniowania
- Przeglądy i obsługa serwisowa Systemu Kontroli Dostępu (SKD), telewizji dozorowej (CCTV) oraz Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) w budynku Rektorska 4
- Konserwacja rowów melioracyjnych na terenie Gminy Radymno.
- Obsługa serwisowa systemu telefonii stacjonarnej oraz telefonii DECT w jednostkach Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu, Kaliszu i Pile
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.