Ogłoszenie z dnia 2025-10-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00374186/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
,,Zakup kruszywa do budowy drogi w Leśnictwie Płociczno nr L12160010 (II tura)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO SKRWILNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910507861
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Leśna 5
1.5.2.) Miejscowość: Skrwilno
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-510
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.skrwilno@torun.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: skrwilno.torun.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_skrwilno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka Leśna i pozostała gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Zakup kruszywa do budowy drogi w Leśnictwie Płociczno nr L12160010 (II tura)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86ef0328-61e6-4b2a-b06c-8b0ce4646c00
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00462635
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00009203/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa kruszywa do budywy drogi w L.Płociczno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00374186
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.1.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 401229,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup kruszywa wraz z jego dostawą do budowy drogi w Leśnictwie Płociczno w Nadleśnictwie Skrwilno.2. Zamówienie polegać będzie na dostarczeniu określonego kruszywa bezpośrednio na wskazaną przez Zamawiającego drogę leśną przy użyciu samochodów samowyładowczych.
Kruszywo nie może zawierać:
• zanieczyszczeń: organicznych, plastiku itp.
• elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły itp.),
• elementów niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metale, drut, gwoździe, szkło itp.)
Część nr 1 – Dostawa kruszywa do inwestycji drogowej - kruszywo łamane 0/31,5
Kruszywo naturalne (przekrusz ze
Skał pochodzenia wulkanicznego, Zamawiający nie dopuszcza skał pochodzenia osadowego) o uziarnieniu ciągłym do zastosowania w warstwie nawierzchni z kruszywa niezwiązanego
ilość ton - 756
14. Zamawiający wymaga, aby dostarczane kruszywo było przygotowane przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi normami (w tym m.in. PN-EN 13242, lub równoważne)
Wymagania w zakresie kruszywa określone zostały w pkt. 3.1.5 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.5.5.) Wartość części: 124740,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup kruszywa wraz z jego dostawą do budowy drogi w Leśnictwie Płociczno w Nadleśnictwie Skrwilno.2. Zamówienie polegać będzie na dostarczeniu określonego kruszywa bezpośrednio na wskazaną przez Zamawiającego drogę leśną przy użyciu samochodów samowyładowczych.
Kruszywo nie może zawierać:
• zanieczyszczeń: organicznych, plastiku itp.
• elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły itp.),
• elementów niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metale, drut, gwoździe, szkło itp.)
Część nr 2 – Dostawa kruszywa do inwestycji drogowej - kruszywo betonowe.
Kruszywo betonowe łamane o uziarnieniu ciągłym do zastosowania w warstwie podbudowy zasadniczej
ilość ton - 2398
14. Zamawiający wymaga, aby dostarczane kruszywo było przygotowane przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi normami (w tym m.in. PN-EN 13242, lub równoważne)
Wymagania w zakresie kruszywa określone zostały w pkt. 3.1.5 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.5.5.) Wartość części: 210355,32 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup kruszywa wraz z jego dostawą do budowy drogi w Leśnictwie Płociczno w Nadleśnictwie Skrwilno.2. Zamówienie polegać będzie na dostarczeniu określonego kruszywa bezpośrednio na wskazaną przez Zamawiającego drogę leśną przy użyciu samochodów samowyładowczych.
Kruszywo nie może zawierać:
• zanieczyszczeń: organicznych, plastiku itp.
• elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły itp.),
• elementów niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metale, drut, gwoździe, szkło itp.)
Część nr 3 – Dostawa kruszywa do inwestycji drogowej – kruszywo naturalne 0/31,5
Kruszywo naturalne o uziarnieniu ciągłym
0/31,5 do zastosowania w warstwie
ulepszonego podłoża z kruszywa
niezwiązanego
ilość ton - 1299
14. Zamawiający wymaga, aby dostarczane kruszywo było przygotowane przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi normami (w tym m.in. PN-EN 13242, lub równoważne)
Wymagania w zakresie kruszywa określone zostały w pkt. 3.1.5 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.5.5.) Wartość części: 66134,28 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85362,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148780,8 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85362,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „MAR-POL“ Marcin Zbigniew Ochoński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8921027618
7.3.3) Ulica: CETKI 5
7.3.4) Miejscowość: RYPIN
7.3.5) Kod pocztowy: 87-500
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MARCIN ZBIGNIEW OCHOŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MARCIN ZBIGNIEW OCHOŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85362,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162224,7 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 324449,4 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162224,7 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Marcin Sadowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Justyna Marczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8921483167
7.3.3) Ulica: Strzygi, nr 125,
7.3.4) Miejscowość: Strzygi
7.3.5) Kod pocztowy: 87-340
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NASZE MAZURY J. MARCZAK M. SADOWSKI SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
NASZE MAZURY J. MARCZAK M. SADOWSKI SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162224,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45856 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223687,8 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45856 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MILEWSKI MICHAŁ USŁUGI TRANSPORTOWE MILEWSKI MICHAŁ
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ROBOTY ZIEMNE MARCIN MILEWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5110259902
7.3.3) Ulica: WYZWOLENIA, nr 120/B,
7.3.4) Miejscowość: Żuromin
7.3.5) Kod pocztowy: 09-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MILEWSKI MICHAŁ USŁUGI TRANSPORTOWE MILEWSKI MICHAŁ
jakie przetargi wygrała firma
MILEWSKI MICHAŁ USŁUGI TRANSPORTOWE MILEWSKI MICHAŁ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45856,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA NA PLAC ZAMAWIAJĄCEGO KRUSZYWA ŁAMANEGO FRAKCJI 0/31,5 MM
- Dostawa kruszywa przeznaczonego remontów dróg na terenie gminy Hrubieszów
- Zakup i dostawa kruszywa łamanego na potrzeby Gminy Międzychód
- "Dostawa kruszywa naturalnego drogowego wraz z jego rozłożeniem i zagęszczeniem, profilowanie wybranych odcinków dróg oraz równanie kolein na terenie Nadleśnictwa Puławy"
- Sukcesywna dostawa kruszywa loco plac inwestycji gminnych prowadzonych na terenie Gminy Jabłonka.
- Zakup wraz z dostawą kruszywa betonowego z recyklingu dostarczanego okresowo w miarę potrzeb Zamawiającego w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





