eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia › Pełnienie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Przebudowa układu komunikacyjnego ul. Partyzantów w Bochni

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Przebudowa układu komunikacyjnego ul. Partyzantów w Bochni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA BOCHNIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661033

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kazimierza Wielkiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Bochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 014 61-49-100

1.5.8.) Numer faksu: 014 61-18-399

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.bochnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bochnia.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d22f7d7f-56de-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Przebudowa układu komunikacyjnego ul. Partyzantów w Bochni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d22f7d7f-56de-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00462624

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034241/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Pełnienie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Przebudowa układu komunikacyjnego ul. Partyzantów w Bochni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00405184

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.26.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 241500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest zadanie pn.: Pełnienie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Przebudowa układu komunikacyjnego ul. Partyzantów w Bochni.
2. Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego w specjalnościach:
-inżynieryjnej drogowej, który ma pełnić również funkcje głównego koordynatora Nadzoru Inwestorskiego;
-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych.
Dopuszcza się łączenie funkcji przez wskazane osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, pod warunkiem, że osoba ta spełnia łącznie wymagania dla każdej z łączonych funkcji.
Wykonawca zobowiązany jest, aby osoby wyznaczone do realizacji zamówienia wykonywały powierzone im obowiązki osobiście. W przypadku wystąpienia przeszkód w realizacji obowiązków przez te osoby, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na swój koszt i ryzyko zastępstwo tych osób. Osoby skierowane na zastępstwo muszą posiadać nie niższe kwalifikacje i doświadczenie zawodowe niż osoby zastępowane. Ustanowienie zastępstwa wymaga uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
3. Zamówienie przewiduje pełnienie funkcji Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego w ramach wykonywania robót budowlanych obejmujących m.in.: Przebudowę układu komunikacyjnego ul. Partyzantów
w Bochni w zakresie od drogi wojewódzkiej nr 965 ul. Proszowska do wysokości targowiska „Mój Rynek” przy ulicy Partyzantów w Bochni, łącznie około 1300 mb drogi gminnej (zgodnie z załącznikiem graficznym do PFU), w zakresie obejmującym:
-wykonanie przebudowy drogi gminnej ul. Partyzantów wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, nawierzchnią oraz podbudową;
-wykonanie wszelkich niezbędnych zabezpieczeń i przebudowy istniejącej infrastruktury technicznej podziemnej i nadziemnej;
-wykonanie kanalizacji opadowej drogi wraz z przebudowa i modernizacją istniejącej kanalizacji opadowej grawitacyjnej i pompowej oraz wykonaniem układu retencyjnego;
-wykonanie wszelkiej niezbędnej infrastruktury technicznej wymaganej do prawidłowego funkcjonowania drogi oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami branżowymi i warunkami technicznymi w tym zakresie;
-wykonanie zatok autobusowych;
-wykonanie kanału technologicznego;
-wykonanie przebudowy i zabezpieczenia (w niezbędnym zakresie) istniejących sieci podziemnych i naziemnych uzbrojenia terenu;
-wykonanie przebudowy przepustu drogowego na wysokości ul. Na Buczków wraz z poszerzeniem skrzyżowania;
-wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu drogi wraz z doświetleniem przejść dla pieszych oraz wymianą istniejących opraw ulicznych;
-wykonanie niezbędnych wycinek i nasadzeń drzew;
-rozruch instalacji i sieci wraz z oddanie obiektów do eksploatacji, wraz z rozruchem zbiorników retencyjnych oraz przepompowni wód opadowych;
-wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej w zakresie zgodny z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego;
-zgłoszenie zakończenia robót odpowiedniemu organowi administracji publicznej/uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub zgłoszenie do użytkowania.
4. Szczegółowy opis zadania, nad którym będzie pełniony nadzór inwestorski zawiera dokumentacja projektowa oraz uzgodnienia branżowe.
5. Link do postępowania na roboty budowlane:
https://bip.malopolska.pl/umbochnia,a,2139899,przebudowa-ukladu-komunikacyjnego-ul-partyzantow-w-bochni.html

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48585,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 266910,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48585,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IND Inżynier Nadzoru Drogowego Jarosław Matyszczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6491911055

7.3.3) Ulica: ul. Obozowa 5/4

7.3.4) Miejscowość: Oświęcim

7.3.5) Kod pocztowy: 32-600

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48585,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.