eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebinia › Budowa drogi - bocznej od ul. 1 Maja w Trzebini

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi – bocznej od ul. 1 Maja w Trzebini

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebinia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258032

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka Piłsudskiego 14

1.5.2.) Miejscowość: Trzebinia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 327111045, 327111046

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebinia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e684315f-4af5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi – bocznej od ul. 1 Maja w Trzebini

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e684315f-4af5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00462595

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038710/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa drogi - bocznej od ul. 1 Maja w Trzebini.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00379434

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BR.RDT.271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 196026,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi wewnętrznej – bocznej od ul. 1 Maja w Trzebini o długości ok. 0,114 km łącznie z przebudową istniejącego zjazdu, stanowiącego połączenie z drogą powiatową nr 1042K – ul. 1 Maja.
Zadanie obejmuje wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni (dwuwarstwowa nawierzchnia bitumiczna na podbudowie zasadniczej z kruszywa łamanego i podbudowie pomocniczej z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym), obramowanej obustronnie krawężnikami betonowymi. Powierzchnia jezdni wynosi ok. 350 m2, łączna długość krawężników – ok. 245 m. Na długości 17,0 m podstawa skarpy przyległego do drogi terenu będzie zabezpieczona prefabrykowanymi elementami oporowymi typu „L” o wym. 105x99x60x12 cm. W zakresie odwodnienia pasa drogowego przewidziano zabudowanie systemowego ścieku liniowego z polimerbetonu z rusztem żeliwnym o długości 4,0 m oraz studni chłonnej średnicy 1200 mm z przelewem awaryjnym do istniejącego wpustu ulicznego w rejonie połączenia z ul. 1 Maja.
W ramach zadania przewidziano wykonanie koniecznych robót ziemnych i rozbiórkowych z załadunkiem, odwozem, wyładunkiem i ewentualną utylizacją nadmiaru gruntu z wykopów oraz gruzu z prac rozbiórkowych. Wyznaczenie miejsca odwozu i składowania nadmiaru gruntu i gruzu – będzie obowiązkiem Wykonawcy a koszty związane z tym odwozem, składowaniem i utylizacją – należy uwzględnić w oferowanej cenie.
W związku z występującymi kolizjami, zadanie obejmuje przebudowę lub zabezpieczenie (poprzez zabudowanie dwudzielnych rur osłonowych) istniejących sieci uzbrojenia podziemnego: sieci wodociągowej i gazowej oraz energetycznej – niskiego i średniego napięcia, przy czym
UWAGA:
uwzględniona w dokumentacji projektowej przebudowa sieci wodociągowej kolidującej z drogą – jest wyłączona z zakresu przedmiotu zamówienia, gdyż ten zakres robót zostanie wykonany przez właściciela sieci (przebudowa wodociągu nie została uwzględniona w załączonych przedmiarach robót).
Szczegółowy zakres robót objętych zadaniem określa załączona dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiar robót.
Obowiązkiem wykonawcy będzie zorganizowanie dla swoich potrzeb zaplecza budowy oraz oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego drogi powiatowej (ul. 1 Maja) w celu przebudowy istniejącego zjazdu, stanowiącego połączenie budowanej drogi z drogą powiatową, a także sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zrealizowanego zakresu robót z wprowadzeniem zmian do zasobów Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Chrzanowie. Potwierdzeniem wykonanych czynności geodezyjnych będzie przekazana Zamawiającemu kopia aktualnej mapy zasadniczej wydanej przez PODGiK, uwzględniająca naniesione zmiany. Koszty z tym związane oraz koszty nadzorów właścicieli sieci uzbrojenia podziemnego, wynikające z treści uzgodnień branżowych – należy uwzględnić w oferowanej cenie.

Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcznej gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255235,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 301061,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255235,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Grzegorz Opitek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364354670

7.3.3) Ulica: Wołodyjowskiego 33b

7.3.4) Miejscowość: Chełm Śląski

7.3.5) Kod pocztowy: 41-403

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255235,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.