Ogłoszenie z dnia 2023-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00413898/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-26
- 2023/BZP 00430415/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
(22A) Sukcesywne dostawy bloczków betonowych typu "LEGO"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO DOLINA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191680713
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Parku Krajobrazowego 99
1.5.2.) Miejscowość: Łężyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-207
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 58 672 50 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 58 672 74 74
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ekodolina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ekodolina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ekodolina1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
(22A) Sukcesywne dostawy bloczków betonowych typu "LEGO"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5312ea68-5c58-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00462592
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00413898
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP-P/22A/2023/bloczki
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy prefabrykatów – bloczków betonowych typu „LEGO” o wymiarach:
a) 180x60x60 – 807 szt.,
b) 120x60x60 – 119 szt.,
c) 60x60x60 – 63 szt.
Wykonanych z betonu klasy min. C30/37. Bloczki powinny być mocowane za pomocą „zębów” oraz odpowiadających im wypustom pod bloczkami. Wykonawca gwarantuje, że każda partia dostawy prefabrykatów przed jej dostarczeniem do Zamawiającego będzie poddana co najmniej 14 dniowemu cyklowi dojrzewania betonu u Wykonawcy. Uzupełnieniem opisu
przedmiotu zamówienia jest zdjęcie poglądowe stanowiące załącznik nr 1A do SWZ.
Transport zapewnia Wykonawca. Miejsce dostaw: Eko Dolina Sp. z o.o., Łężyce, Al. Parku Krajobrazowego 99, 84 – 207 Koleczkowo.
UWAGA:
W czasie wykonywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP, ppoż. jak i regulaminów obowiązujących w miejscu spełnienia świadczenia m.in. wymogów związanych z systemem zarządzania środowiskowego PN-EN ISO 14001:2015, które są dostępne w biurze Zamawiającego na terenie jego zakładu.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44111600-7 - Bloki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawneNa podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2023.1605. z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Zamawiający tj. „EKO DOLINA” Sp. z o.o. unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na: Sukcesywne dostawy bloczków betonowych typu „LEGO”.
Uzasadnienie faktyczne
W postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. 12.10.2023r. do godz. 13:00 wpłynęło pięć ofert:
a) Centrum Usług Górniczych Sp. z o. o. Ul. Pukowca 15, 40-847 Katowice na kwotę 448.045,95 zł brutto
b) Zdrojewscy Sp. z o. o. Sp. k. ul. Rzemieślnicza 4, 83-322 Stężyca na kwotę 398.656,53 zł brutto
c) KOP-TRANS SP. z o. o. Ul. Kopernika 6, 84-241 Gościcino na kwotę 518.248,20 zł brutto
d) Arbena Sp. z o. o. Ul. Kościuszki 169, 40-524 Katowice na kwotę 793.144,53 zł brutto
e) WIGMET T. Dyrsowicz, W. Maślanka Sp. k-a Os. Kazimierza Wielkiego 9, 56-200 Góra na kwotę 509.977,68 zł brutto.
Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę brutto 375.292,68 zł, zaś najkorzystniejsza oferta złożona przez Zdrojewscy Sp. z o. o. Sp. k. ul. Rzemieślnicza 4, 83-322 Stężyca opiewała na kwotę 398.656,53 zł brutto. W związku z faktem, iż Zamawiający w dniu 13.10.2023r. zwiększył środki przeznaczone na realizację zamówienia, to w dniu 20.10.2023r. Zamawiający dokonał wyboru w/w oferty.
W dniu 25.10.2023r. Zamawiający dokonał unieważnienia czynności wyboru oferty Wykonawcy Zdrojewscy Sp. z o. o. Sp. k., gdyż podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5), ponieważ Wykonawca samodzielnie zmienił treść formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, tj. zmienił termin realizacji zamówienia z 90 dni od podpisania umowy na 60 dni od podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia został określony przez Zamawiającego zarówno w rozdz. XI SWZ, formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) jak i we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
W związku z powyższym oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, gdyż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
W związku z faktem, iż Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do kwoty kolejnej najkorzystniejszej oferty niepodlegającej odrzuceniu tj. oferty złożonej przez Centrum Usług Górniczych Sp. z o. o. Ul. Pukowca 15, 40-847 Katowice na kwotę 448.045,95 zł brutto, postępowanie ulega unieważnieniu na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 398656,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 793144,53 PLN
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.