eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk Podlaski › Dostawa i sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego używanego samochodu do wywozu odpadów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego używanego samochodu do wywozu odpadów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384652788

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Studziwodzka 37

1.5.2.) Miejscowość: Bielsk Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 731007401

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mpo@mpobielsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpobielsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pkbielsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego używanego samochodu do wywozu odpadów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50c7cba8-60ed-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00462389

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 800000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego bezwypadkowego samochodu przeznaczonego do wywozu odpadów stałych (śmieciarki).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ.
4. Pojazd zostanie dostarczony do Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
5. Przekazanie pojazdu nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. przy ul. Studziwodzkiej 37 w Bielsku Podlaskim w godz. 7:00 - 15:00 w dni robocze (pn. – pt.). Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego o terminie przekazania, co najmniej 2 dni robocze przed planowanym terminem.
6. Wykonawca wraz z dostarczonym pojazdem przekaże Zamawiającemu wszelkie wymagane prawem dokumenty w języku polskim.
7. Wykonawca, w dniu dostawy, zapewni szkolenie w zakresie obsługi i eksploatacji pojazdu wyznaczonym pracownikom Zamawiającego.
8. Pojazd Zamawiający ubezpieczy na swój koszt u wybranego przez siebie ubezpieczyciela,
w zakresie AC/OC/NNW.
9. Wykonawca jest zobowiązany ubezpieczyć przedmiot zamówienia na czas transportu.
10. Zamawiający będzie ponosić koszty podatku drogowego na podstawie refakturowania lub w formie faktury VAT przez cały okres trwania umowy leasingu..
11. Zamawiający poniesie koszty rejestracji na podstawie refakturowania lub w formie faktury VAT.
12. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
34.14.45.10-6 Pojazdy do transportu odpadów
34 14 45 11-3 Pojazdy do zbierania odpadów
66 11 40 00-2 Usługi leasingu finansowego

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144500-3 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów

66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 ust 1) ustawy Pzp, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.