Ogłoszenie z dnia 2025-10-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
dostawa fabrycznie nowego scenicznego sprzętu audio w ramach projektu pn. „Reaktywacja MOK. Zakup sprzętu audio.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Kultury w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000678825
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowszczaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-538
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89/5221350
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mok.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mok.olsztyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa fabrycznie nowego scenicznego sprzętu audio w ramach projektu pn. „Reaktywacja MOK. Zakup sprzętu audio.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c237791f-010d-48e9-a6f7-e5345cb83d8a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00462299
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00098247/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa nowego scenicznego sprzętu audio
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.olsztyn.eu/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.olsztyn.eu/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu komunikacja
pomiędzy zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie zapytań do treści SWZ, oświadczeń, zawiadomień oraz
przekazywanie informacji, odbywa się elektronicznie przy użyciu Platformy Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn pod adresem
https://zamowienia.olsztyn.eu lub poczty elektronicznej email e.fedorowska@mok.olsztyn.pl. We wszelkiej korespondencji
związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej RODO, Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w celu przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz późniejszej realizacji umowy jest Miejski Ośrodek Kultury w Olsztynie, ul.
Dąbrowszczaków 3, 10-538 Olsztyn.
2. Platforma Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn prowadzona pod adresem https://zamowienia.olsztyn.eu/ jest platformą
zamówień publicznych utworzoną dla Gminy Olsztyn i jej jednostek. Utworzenie Konta Użytkownika na platformie jest równoznaczne
z upoważnieniem platformy do przetwarzania danych osobowych Użytkownika, przekazanych za pośrednictwem platformy podczas
zakładania Konta Użytkownika, jak również wprowadzonych do platformy w ramach korzystania z platformy.
3. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych na adres
email: iod@mok.olsztyn.pl lub wysyłając korespondencję na adres siedziby Miejskiego Ośrodka Kultury w Olsztynie,
ul. Dąbrowszczaków 3, 10-538 Olsztyn.
4. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przeprowadzeniem przedmiotowego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz późniejszą realizacją umowy.
5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o
art. 74 Pzp, lub którym udostępniona zostanie umowa. Dane mogą być także udostępniane podmiotom zapewniającym
zamawiającemu komunikację elektroniczną oraz bankom podczas wykonywania transakcji rozliczeniowych. W celu zapewnienia
stałego dostępu do danych osobowych, ich skutecznego, bezbłędnego i bezpiecznego przetwarzania, rozwoju i utrzymania
systemów informatycznych, dane będą udostępniane dostawcom wykorzystywanych przez zamawiającego systemów
informatycznych z zachowaniem poufności i bezpieczeństwa przetwarzania.
6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
a w przypadku umowy przez okres 10 lat.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ADM.371.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę fabrycznie nowego scenicznego sprzętu audio składających się z:
1) Zestaw odsłuchów scenicznych podłogowych – 1 zestaw,
2) Ultrakompaktowy monitor odsłuchowy – 3 szt.,
3) System obsługi wtyczek – 1 zestaw,
4) Mikrofon dynamiczny – 2 szt.,
5) Mikrofon powierzchniowy – 2 szt.,
6) Mikrofon instrumentalny – 2 szt.,
7) Symertyzator sygnału – 4 szt.,
8) Stereofoniczny interfejs – 2 szt.,
9) Komputer przenośny z ekranem – 1 szt.,
10) Tablet wraz z akcesoriami – 1 szt.
11) Interfejs audio z walizką – 1 szt.,
12) Kalibrator dźwięku – 1 zestaw,
13) Przewód sieciowy – 3 szt.,
14) Zestaw 4 sztuk kabli sieciowych – 1 zestaw,
15) Rozdzielnica prądowa typ domek – 2 szt.,
16) Rozdzielnica prądowa typ listwa – 4 szt.,
17) Zestaw dwóch ram do podwieszania głośników – 1 zestaw.
Sprzęt wyprodukowany nie wcześniej niż 2024 roku, którego szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 2 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej SWZ.
2. Opis znajdujący się w załączniku nr 2 do SWZ zawiera minimalne wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia co oznacza, że wykonawca może oferować sprzęt charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi lub użytkowymi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31224400-6 - Kable przyłączeniowe
32351300-1 - Akcesoria do urządzeń audio
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegające odrzuceniu. Zamawiający dokona oceny
ofert w zakresie kryterium wskazanego w SWZ. W tym celu przeprowadzona zostanie ocena każdej oferty. Zamawiający dokona
weryfikacji oraz przypisania punktów dla kryterium oceny oferty oraz wyliczy łączną ocenę punktową oferty według wskazanego w
SWZ wzoru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 do SWZ,2) wypełniony szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ; jeśli Wykonawca proponuje rozwiązania równoważne to należy dołączyć Wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami,
3) wypełnione oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SWZ,
4) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców,
5) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu – w przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:1) wykonawcy zobowiązani są do ustanawiania pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
2) wypełnione oświadczenie dotyczące niepodlegania wykluczeniu z udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
3) do oferty należy dołączyć oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, z którego musi wynikać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy w stosunkudo treści oferty Wykonawcy, które nie są zmianami istotnymi w rozumieniu
art. 454 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień Umowy
w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach:
1) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, noszących znamiona siły wyższej – uprawniających Strony Umowy do zmiany Umowy
w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji,
2) pojawienia się nowych, korzystnych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych, możliwych do wdrożenia zamiennie w stosunku do przewidzianych Umową; w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone,
3) wystąpienia obiektywnych czynników uniemożliwiających realizację Umowy zgodnie
z pierwotnym terminem – uprawniających Strony Umowy do zmiany terminu wykonania Umowy,
4) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji Umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla Zamawiającego; w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone,
5) opóźnienia w dostawie związanego z niezawinioną i niezależną od Wykonawcy niedostępnością danego elementu konstrukcji bądź jej znacznie utrudnioną dostępnością -każdorazowo po wykazaniu przez Wykonawcę zaistnienia podstaw do tego rodzaju zmiany, w szczególności poprzez wykazanie braku dostępności/znacząco utrudnionej dostępności danego elementu konstrukcji, braku możliwości złożenia zamówienia we wcześniejszym terminie, obiektywnej niemożności skorzystania z usług innego producenta,
6) zmiany spowodowane podjęciem działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególnie zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi,
7) Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług mocą przepisów prawa powszechnie obowiązującego.
3. Inicjatorem zmian, o których jest mowa w ust. 2 może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez wystąpienie w formie pisemnej lub elektronicznej w okresie obowiązywania Umowy zawierające opis proponowanych zmian oraz ich uzasadnienie.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-15 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.olsztyn.eu/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-15 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-13
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Odnowa nawierzchni odcinków dróg administrowanych przez RDW Olecko w 2025r. z podziałem na części - IV postępowanie
- Zakup fabrycznie nowego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych.
- Dostawa odczynników oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego - powtórka
- Opracowanie koncepcji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa ul. Bałtyckiej na odcinku od ul. Żurawiej do ul. Sokolej w Olsztynie"
- Usługa ochrony osób i mienia oraz monitoring w Sądzie Rejonowym w Olsztynie w 2026 r.
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz montaż zasilania gwarantowanego na potrzeby siłowni telekomunikacyjnych 48V DC na 6 obiektach Emitel S.A. oraz na dostrzegalni przeciwpożarowej w Wipsowie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia scenicznego (nagłośnieniowego i oświetleniowego) niezbędnego do prowadzenia działalności przez Teatr im. L. Solskiego w Tarnowie
- Sprzedaż i dostarczenie wyposażenia audio na potrzeby wyposażenia sali widowiskowej Centrum Kultury Wilanów
- Zakup sceny mobilnej wraz z zapleczem technicznym i oświetleniem oraz nagłośnieniem
- Dostawa wyposażenia ICT do pracowni komputerowej oraz Laboratorium Inteligentnych Instalacji Elektrycznych w związku z realizacją projektu p.n. "Rozwój infrastruktury dydaktycznej PANS w Chełmie"
- Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach
- Dostawa i montaż sprzętu komputerowego w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa siedziby Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego - etap III" - wyposażenie.
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.