Ogłoszenie z dnia 2022-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przegląd gwarancyjny systemów technicznych budynku ambasady : SSP,SSWWiN,BMS,KNX,SSP, sterowania automatyką elektryki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ambasada RP w Wilnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1323814682
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Śv. Jono g. 3
1.5.2.) Miejscowość: Wilno
1.5.3.) Kod pocztowy: LT-01123
1.5.5.) Kraj: Litwa
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: LT011 - Vilniaus apskritis
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wilno.amb.sekretariat@msz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/litwa/ambasada
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
dyplomacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przegląd gwarancyjny systemów technicznych budynku ambasady : SSP,SSWWiN,BMS,KNX,SSP, sterowania automatyką elektryki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f31e7e7-6cb8-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00462232
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00080125/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przegląd gwarancyjny systemów technicznych budynku ambasady : SSP,SSWWiN,BMS,KNX,SSP, sterowania automatyką elektryki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 3 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie jest udzielane przez placówkę zagraniczną w rozumieniu ustawy z dnia 21 stycznia 2021r. o służbie zagranicznej a jego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 139 tys. eur dla dostaw lub usług
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AMB.WIL. 741.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 56900 EUR
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd gwarancyjny systemów technicznych budynku ambasady : SSP,SSWWiN,BMS,KNX,SSP, sterowania automatyką elektryki
4.5.3.) Główny kod CPV: 75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 EUR
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 EUR
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56900 EUR
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółka Coral W.Perkowski J.Perkowski sp.k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9660868235
7.3.3) Ulica: Podleśna 3
7.3.4) Miejscowość: Choroszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 16-070
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56900 EUR
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-28PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi przeglądu technicznego i czynności konserwacyjnych urządzeń i systemów przeciwpożarowych i gaśnic dla obiektów wchodzących w skład kampusu UCK
- TP-74/25/KK, Świadczenie usług w zakresie konserwacji, przeglądów i napraw elementów systemów oddymiania, drzwi, kurtyn, bram, hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych oraz podręcznego sprzętu (...)
- Wykonanie instalacji przesyłania sygnału p.poż oraz świadczenie usługi monitorowania sygnału alarmowego i konserwacji urządzeń transmisji SSP
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.