Ogłoszenie z dnia 2025-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00396876/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-28
 - 2025/BZP 00414519/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-09
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Roboty budowlane
            PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DROGI WEWNĘTRZNEJ (DZ.NR EWID. 378/1) STANOWIĄCEJ DOJAZD DO PÓL W MIEJSCOWOŚCI SZCZUKWIN OD UL. PIASKOWEJ (DZ. NR EWID. 25/1) NA DŁUGOŚCI 900 M, OBRĘB 12 GM. TUSZYN    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuszyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648304
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 2/4
1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@tuszyn.info.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminatuszyn.ezamawiajacy.pl - w zakresie postępowania znak: RZPPŚZ.271.9.2025.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DROGI WEWNĘTRZNEJ (DZ.NR EWID. 378/1) STANOWIĄCEJ DOJAZD DO PÓL W MIEJSCOWOŚCI SZCZUKWIN OD UL. PIASKOWEJ (DZ. NR EWID. 25/1) NA DŁUGOŚCI 900 M, OBRĘB 12 GM. TUSZYN2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c6c4512-3407-4acd-b59b-ab68ca5b3de6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00462182
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00090720/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej (dz. nr ewid. 378/1) stanowiącej dojazd do pól w miejscowości Szczukwin od ul. Piaskowej (dz. nr ewid. 25/1) na długości 900 m, obręb 12, gmina Tuszyn)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00396876
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZPPŚZ.271.9.2025.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na wykonaniu przebudowy  nawierzchni drogi wewnętrznej (dz. nr ewid.378/1)  dojazd do pól w miejscowości Szczukwin od ul. Piaskowej (dz. nr ewid.25/1) na długości 900 m stanowiącej, obręb 12 gmina Tuszyn. 
Zadanie współfinansowane ze środków budżetu Województwa Łódzkiego, pochodzących z tytułu wyłączenia z produkcji gruntów rolnych na realizację zadania; Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w dokumentacji załączonej do zgłoszenia budowy z dnia 9.02.2024 r do organu administracji architektoniczno-budowlanej oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i przedmiarze robót (przedmiar ma charakter pomocniczy).        
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1194984,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1255630,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1194984,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 150320725
7.3.3) Ulica: ul. Grabińska 8
7.3.4) Miejscowość: Boronów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-283
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe 
i kontaktowe firmy 
Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
jakie przetargi wygrała firma 
Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1194984,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:                        w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
            
INNE PRZETARGI TUSZYN
więcej: przetargi TUSZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja drogi transportu rolnego Mykanów - Stary Cykarzew na działkach ew.nr 984, 1100/2, 1099/2 w miejscowości Stary Cykarzew, gm. Mykanów" część 2 obejmująca działki 1100/2, 1099/2
 - Remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi gminnej nr 144068N Sobiewola - Krzywka od km 2+277 do km 5+887
 - Budowa budynku socjalno-magazynowego z częścią biurową wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu, w tym budową miejsc postojowych na działce 2654 w Gorzowie Wlkp. - ETAP I"
 - Zabezpieczenie Bastionu Wiebego oraz Bastionu Kot w formule "zaprojektuj i wybuduj"
 - Modernizacja polegająca na przebudowie i dostosowaniu budynku zamieszkania zbiorowego (akademik) do wymagań bezpieczeństwa pożarowego wraz z infrastrukturą techniczną.
 - Remont Drogi Gminnej nr 104059L w miejscowości Kodeniec km 0+000 - 0+635
 
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





