Ogłoszenie z dnia 2023-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00455032/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa narzędzi medycznych, implantów oraz instrumentarium dla potrzeb Bloku Operacyjnego Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Miodowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zambub@ncm.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ncm.med.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ncm.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa narzędzi medycznych, implantów oraz instrumentarium dla potrzeb Bloku Operacyjnego Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-353d5742-6f3b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00462060
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00089403/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Dostawa Narzędzie medycznych, implantów oraz instrumentarium dla potrzeb Bloku Operacyjnego Nowodworskiego Centrum Medycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00455032
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 19/DZ/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 – Instrumentarium oraz implanty zabiegowe4.5.3.) Główny kod CPV: 33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 324970,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 – Instrumentarium oraz implanty zabiegowe 24.5.3.) Główny kod CPV: 33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 44465,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3 – Narzędzia Zabiegowe4.5.3.) Główny kod CPV: 33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 37710,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po zapoznaniu się z pytaniami płynącymi ze strony biorących udział w postępowaniu Wykonawców, Zamawiający stwierdza błąd w Rozdziale XVII Specyfikacji Warunków Zamówienia, który doprowadziłby do podpisania umowy nie spełniającej wymagań Zamawiającego. Opis kryterium pozacenowego, którym Zamawiający powinien kierować się przy wyborze oferty, tj. „Termin Realizacji” został błędnie sformułowany, gdyż określono go na max. 21 dni od podpisania umowy, co miało odzwierciedlenie tylko przy dostawie pakietu nr 3 – Narzędzia Zabiegowe. Pakiet nr 1 oraz 2 winny być dostarczane na przestrzeni dłuższego okresu czasu tj. 12 miesięcy w ilościach zależnych od faktycznych potrzeb Zamawiającego. W związku z powyższym oraz brakiem uwzględnienia danego warunku w projekcie umowy, Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy PZP unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po zapoznaniu się z pytaniami płynącymi ze strony biorących udział w postępowaniu Wykonawców, Zamawiający stwierdza błąd w Rozdziale XVII Specyfikacji Warunków Zamówienia, który doprowadziłby do podpisania umowy nie spełniającej wymagań Zamawiającego. Opis kryterium pozacenowego, którym Zamawiający powinien kierować się przy wyborze oferty, tj. „Termin Realizacji” został błędnie sformułowany, gdyż określono go na max. 21 dni od podpisania umowy, co miało odzwierciedlenie tylko przy dostawie pakietu nr 3 – Narzędzia Zabiegowe. Pakiet nr 1 oraz 2 winny być dostarczane na przestrzeni dłuższego okresu czasu tj. 12 miesięcy w ilościach zależnych od faktycznych potrzeb Zamawiającego. W związku z powyższym oraz brakiem uwzględnienia danego warunku w projekcie umowy, Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy PZP unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po zapoznaniu się z pytaniami płynącymi ze strony biorących udział w postępowaniu Wykonawców, Zamawiający stwierdza błąd w Rozdziale XVII Specyfikacji Warunków Zamówienia, który doprowadziłby do podpisania umowy nie spełniającej wymagań Zamawiającego. Opis kryterium pozacenowego, którym Zamawiający powinien kierować się przy wyborze oferty, tj. „Termin Realizacji” został błędnie sformułowany, gdyż określono go na max. 21 dni od podpisania umowy, co miało odzwierciedlenie tylko przy dostawie pakietu nr 3 – Narzędzia Zabiegowe. Pakiet nr 1 oraz 2 winny być dostarczane na przestrzeni dłuższego okresu czasu tj. 12 miesięcy w ilościach zależnych od faktycznych potrzeb Zamawiającego. W związku z powyższym oraz brakiem uwzględnienia danego warunku w projekcie umowy, Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy PZP unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/U/4620-54/2024: Przebudowa kotłowni węglowej na olejową wraz z wymianą instalacji c.o. oraz budowa kotłowni olejowej wraz z wymianą instalacji c.o. na terenie kom. woj. w m. Szeroki Bór Piski.
- SVA/U/4620-56/2024: Opracowanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych obejmujących swym zakresem fragment kompleksu wojskowego w miejscowości Toruń
- SVA/U/4620-55/2024: Przebudowa kotłowi opalanej paliwem stałym na olejowa w budynku nr 114 na terenie kompl. wojsk. w m. Szeroki Bór Piski.
- SVA/U/4620-47/2024: Docieplenie budynku nr 27 i 64 na terenie kompl. wojsk. w m. Miedwie-Bielkowo
- SVA/U/4620-48/2024: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę węzła cieplnego w bud. nr 161 na terenie kompl. wojsk. przy ul. Zielonej 197 Gdynia - Babie Doły
- SVA/W/J/4620-9/2024: Wykonanie robót budowlanych polegających na kompleksowym wykonaniu ścian memorialnych (napisy + bonie) - "Budowa Muzeum Wojska Polskiego w Ossowie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Akcesoria do zabiegów artroskopowych.
- Dostawa implantów, protez wraz z oprzyrządowaniem do zabiegów
- ZP-4-2024 - Zakup i dostawa implantów do zabiegów ortopedycznych
- Tlenoterapia i resuscytacja.
- zakup endoprotez i innych materiałów do operacji ortopedycznych - powtórzenie
- Sukcesywne dostawy materiałów i asortymentu laparoskopowego II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.