Ogłoszenie z dnia 2025-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00405831/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zintegrowana platforma technologiczna wykorzystująca sztuczną inteligencję oraz inne zasoby na potrzeby stworzenia kontentu dla działalności edukacyjnej PZLPiT "Mazowsze"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PZLPiT Mazowsze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275458
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świerkowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Otrębusy
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-805
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mazowsze.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazowsze.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c53601a4-54ac-4b68-8e4b-da7b1b4a45531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność kulturalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zintegrowana platforma technologiczna wykorzystująca sztuczną inteligencję oraz inne zasoby na potrzeby stworzenia kontentu dla działalności edukacyjnej PZLPiT "Mazowsze"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c53601a4-54ac-4b68-8e4b-da7b1b4a4553
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00462052
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00405831
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 307967,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 1 - dostawa wraz z uruchomieniem systemu odsłuchu wspomagającego monitorowanie pracy systemu kreowania kontentu z wykorzystaniem AI i szkolenie obsługi w siedzibie Państwowego Zespołu Ludowego Pieśni i Tańca "Mazowsze" im. Tadeusza Sygietyńskiego w Karolinie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Projektowanych Postanowieniach Umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).
3. Miejsce realizacji: siedziba Zamawiającego tj.: Państwowego Zespołu Ludowego Pieśni i Tańca „MAZOWSZE” im. Tadeusza Sygietyńskiego, ul. Świerkowa 2, (05-805) Otrębusy, budynek „Matecznik” - Sala Widowiskowa.
4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, oznacza to określenie standardu i właściwości technicznych. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jakie zostały wskazane w ww. dokumencie lub lepsze.
5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo, o ile zastosowane normy zagwarantują utrzymanie standardów na poziomie nie gorszym niż wymagania określone w ww. normach.
6. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje sprzęt równoważny, zobowiązany jest on wykazać jego równoważność, w stosunku do przedmiotu zamówienia opisanego w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31711120-0 - Przetworniki
32342412-3 - Głośniki
30211300-4 - Platformy komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 129900,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 2 - dostawa systemu przetwarzania dźwięku z wykorzystaniem sztucznej inteligencji wraz z montażem, konfiguracją, uruchomieniem i szkoleniem na potrzeby oraz w siedzibie Państwowego Zespołu Ludowego Pieśni i Tańca "Mazowsze" im. Tadeusza Sygietyńskiego w Karolinie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Projektowanych Postanowieniach Umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).
3. Miejsce realizacji: siedziba Zamawiającego tj.: Państwowego Zespołu Ludowego Pieśni i Tańca „MAZOWSZE” im. Tadeusza Sygietyńskiego, ul. Świerkowa 2, (05-805) Otrębusy, budynek „Matecznik” - Sala Widowiskowa.
4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, oznacza to określenie standardu i właściwości technicznych. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jakie zostały wskazane w ww. dokumencie lub lepsze.
5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo, o ile zastosowane normy zagwarantują utrzymanie standardów na poziomie nie gorszym niż wymagania określone w ww. normach.
6. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje sprzęt równoważny, zobowiązany jest on wykazać jego równoważność, w stosunku do przedmiotu zamówienia opisanego w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31711120-0 - Przetworniki
32342412-3 - Głośniki
30211300-4 - Platformy komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 119000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 3 - dostawa systemu przetworników analogowo-cyfrowych i cyfrowo-analogowych wraz z montażem, konfiguracją, uruchomieniem i szkoleniem na potrzeby Państwowego Zespołu Ludowego Pieśni i Tańca "Mazowsze" im. Tadeusza Sygietyńskiego w Karolinie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy Opis przedmiotu
zamówienia. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Projektowanych Postanowieniach
Umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).
3. Miejsce realizacji: siedziba Zamawiającego tj.: Państwowego Zespołu Ludowego Pieśni i Tańca „MAZOWSZE” im.
Tadeusza Sygietyńskiego, ul. Świerkowa 2, (05-805) Otrębusy, budynek „Matecznik” - Sala Widowiskowa.
4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca)
materiałów, oznacza to określenie standardu i właściwości technicznych. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów
równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie
przedmiotu zamówienia tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jakie zostały
wskazane w ww. dokumencie lub lepsze.
5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie
odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo, o ile zastosowane normy
zagwarantują utrzymanie standardów na poziomie nie gorszym niż wymagania określone w ww. normach.
6. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje sprzęt równoważny, zobowiązany jest on wykazać jego równoważność, w
stosunku do przedmiotu zamówienia opisanego w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31711120-0 - Przetworniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32342412-3 - Głośniki
32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
30211300-4 - Platformy komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 129900,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konsbud Audio Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260202855
7.3.3) Ulica: Gajdy 24
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-878
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118952,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118952,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118952,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLSOUND Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260307175
7.3.3) Ulica: Brukowa 29
7.3.4) Miejscowość: Łomianki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-092
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118952,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-19Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129816,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129816,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129816,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polsound sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260307175
7.3.3) Ulica: Brukowa 29
7.3.4) Miejscowość: Łomianki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-092
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129816,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-19INNE PRZETARGI OTRĘBUSY
więcej: przetargi OTRĘBUSY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie i wymiana urządzeń akustycznych 4 scen Teatru
- DOSTAWA URZĄDZEŃ ELEKTROAKUSTYCZNYCH NA POTRZEBY CENTRUM KULTURY W OSTRÓDZIE
- Realizacja zadania w formule zaprojektuj i wybuduj pn. Modernizacja Sali Polskie Niebo w budynku przy ul. Augustyńskiego 1 w Gdańsku
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych na potrzeby pracowni zawodowych Technik hotelarstwa oraz Technik usług fryzjerskich w ramach realizacji projektu pn.: "Hotelowy zawrót głowy"
- Dostawa wyposażenia dla przedszkola w Zespole Szkół w Straszęcinie (3)
- Dostawa sprzętu związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Rogoźno"
więcej: Platformy komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





