Ogłoszenie z dnia 2024-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00388921/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-28
- 2024/BZP 00398808/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja holu Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W OŚWIĘCIMIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357138472
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Garbarska 1
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 844 42 95, 33 843 00 06, 33 843 00 68
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zla@e-post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlaoswiecim.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7cc418cd-354b-11ef-8a31-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja holu Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7cc418cd-354b-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461870
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00099952/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja holu i schodów Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00388921
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ADM.27.01.24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Postępowanie dotyczy zmówienia pn. „Modernizacja holu Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu” dalej zwanego też „inwestycją”, w ramach zadania „Modernizacja ciągów komunikacyjnych parteru w Przychodni Rejonowej nr 4”.
2) Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany jest Wykonawca, jest wykonanie robót budowlanych wraz z dostawą wszelkich koniecznych urządzeń i materiałów oraz wykonanie wszelkich czynności towarzyszących w ramach inwestycji, zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia.
3) Zakres przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami Zamawiającego, warunki realizacji zamówienia, odbioru i rozliczenia, warunki gwarancji i rękojmi określone zostały w załączonych do SWZ:
a) dokumentacji projektowo- przedmiarowej,
b) wzorze umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,
c) wzorze dokumentu gwarancyjnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192948,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269754,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192948,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ryszard Żogała, Zakład Remontowo-Budowlany „Murarstwo”,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5490009702
7.3.3) Ulica: Garbarska
7.3.4) Miejscowość: Oświęcim
7.3.5) Kod pocztowy: 32-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŻOGAŁA RYSZARD Zakład Remontowo-Budowlany, Murarstwo
jakie przetargi wygrała firma
ŻOGAŁA RYSZARD Zakład Remontowo-Budowlany, Murarstwo
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192948,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- DOSTAWA RĘKAWIC
- Modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Oświęcim - część II
- Przebudowa placu zabaw przynależącego do żłobka w gminie miasto Oświęcim w miejscowości Oświęcim, adres ul. Bronisława Czecha 8, wpisanego do rejestru żłobków i klubów dziecięcych w dniu 31.08.2020 r.
- USŁUGA OCHRONY MIENIA
- Zakup wraz z dostawą sortów mundurowych oraz obuwia dla pracowników wewnętrznych służb ochrony Państwowego Muzeum Auschwitz Birkenau w Oświęcimiu
- Modernizacja mostu w ciągu ul. Parkowej
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elementów zewnętrznych budynku nr 2 wraz z izolacją ścian hali sportowej w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu - sprawa numer 62/2025
- przebudowa pomieszczeń gastronomicznych w budynku Puszcza
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach nr 53 i 54 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - sprawa nr 61/2025
- NAPRAWA I KONSERWACJA DACHÓW, WRAZ Z CZĘŚCIOWĄ TERMOMODERNIZACJĄ DACHU BUDYNKU SZKOŁY
- Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy w Racławicach
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudową na potrzeby żłobka i Centrum Usług Społecznych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.