eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska,,Rozwój infrastruktury turystycznej na terenie Gminy Biała Podlaska"



Ogłoszenie z dnia 2025-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Rozwój infrastruktury turystycznej na terenie Gminy Biała Podlaska”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biała Podlaska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237397

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Prosta 31

1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 0

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@bialapodl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gmina-bialapodlaska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gmina-bialapodlaska.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Rozwój infrastruktury turystycznej na terenie Gminy Biała Podlaska”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7aab865e-db7a-4b0a-b97c-145941e1c113

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00461746

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037643/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Infrastruktura turystyczna - place zabaw, pumptracki, mała architektura

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00200535

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZP.271.1.6.2025.EB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Rozwój infrastruktury turystycznej na terenie Gminy Biała Podlaska w miejscowościach Pólko oraz Wólka Plebańska.
Przedmiot części nr 1 zamówienia pn. „Rozwój infrastruktury turystycznej w miejscowościach Pólko i Wólka Plebańska” obejmuje w szczególności:
1) w miejscowości Pólko na terenie działek o numerach ewidencyjnych 192/2, 192/3 obręb ewidencyjny 0028 Pólko:
a) budowę miejsca na ognisko,
b) budowę pumptracku,
c) budowę placu zabaw
d) budowę utwardzonych dojść,
e) budowę monitoringu,
f) budowę ogrodzenia,
g) dostawę i montaż małej architektury,
h) zagospodarowanie terenu zielenią (nasadzenia drzew i krzewów, wykonanie trawników),
2) w miejscowości Wólka Plebańska na terenie działki o numerze ewidencyjnym 143 obręb ewidencyjny 0043 Wólka Plebańska:
a) budowę pumptracku,
b) budowę miejsca na ognisko,
c) budowa utwardzonych dojść,
d) budowę monitoringu,
e) dostawę i montaż małej architektury,
f) zagospodarowanie terenu zielenią (nasadzenia drzew i krzewów, wykonanie trawników);
zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 12a do specyfikacji warunków zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45237000-7 - Roboty budowlane w zakresie scen

45215500-2 - Toalety publiczne

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 1062487,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Rozwój infrastruktury turystycznej na terenie Gminy Biała Podlaska w miejscowościach Cełujki, Woskrzenice Duże, Dokudów Drugi, Swory oraz Sycyna.
Przedmiot części nr 2 zamówienia pn. „Rozwój infrastruktury turystycznej w miejscowościach Cełujki, Dokudów II, Swory, Sycyna i Woskrzenice Duże” obejmuje w szczególności:
1) w miejscowości Cełujki na terenie działki o numerze ewidencyjnym 67/3, obręb ewidencyjny 0001 Cełujki:
a) budowę utwardzonych dojść,
b) budowę monitoringu,
c) budowę ogrodzenia,
d) dostawę i montaż małej architektury,
e) zagospodarowanie terenu zielenią (nasadzenia drzew i krzewów, wykonanie trawników),

2) w miejscowości Dokudów II na terenie działki o numerze ewidencyjnym 78/3, obręb ewidencyjny 0006 Dokudów II:
a) budowę miejsca na ognisko,
b) budowę utwardzonych dojść,
c) budowę monitoringu,
d) budowę ogrodzenia,
e) dostawę i montaż małej architektury,
f) zagospodarowanie terenu zielenią (nasadzenia drzew i krzewów, wykonanie trawników),

3) w miejscowości Swory na terenie działki o numerze ewidencyjnym 294, obręb ewidencyjny 0036 Swory:
a) budowę utwardzonych dojść,
b) budowę monitoringu,
c) budowę ogrodzenia,
d) dostawę i montaż małej architektury,
e) zagospodarowanie terenu zielenią (nasadzenia drzew i krzewów, wykonanie trawników),

4) w miejscowości Sycyna na terenie działki o numerze ewidencyjnym 234/1, obręb ewidencyjny 0037 Sycyna:
a) budowę utwardzonych dojść,
b) budowę monitoringu,
c) budowę ogrodzenia,
d) dostawę i montaż małej architektury,
e) zagospodarowanie terenu zielenią (nasadzenia drzew i krzewów, wykonanie trawników),

5) w miejscowości Woskrzenice Duże na terenie działki o numerze ewidencyjnym 229, obręb ewidencyjny 0041 Woskrzenice Duże:
a) budowę utwardzonych dojść,
b) budowę monitoringu,
c) budowę ogrodzenia,
d) dostawę i montaż małej architektury,
e) zagospodarowanie terenu zielenią (nasadzenia drzew i krzewów, wykonanie trawników).
zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 12b do specyfikacji warunków zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45237000-7 - Roboty budowlane w zakresie scen

45215500-2 - Toalety publiczne

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 1226957,51 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Rozwój infrastruktury turystycznej na terenie Gminy Biała Podlaska w miejscowości Porosiuki.
Przedmiot części nr 3 zamówienia pn. „Rozwój infrastruktury turystycznej w miejscowości Porosiuki” (działki o numerach ewidencyjnych 151/2, 152/2, obręb ewidencyjny 0027 Porosiuki) obejmuje w szczególności:
1) budowę sceny
2) budowę pumptracku,
4) budowa placu zabaw
5) budowę utwardzonych dojść,
6) budowę monitoringu,
7) budowę oświetlenia,
8) budowę ogrodzenia,
9) dostawę i montaż małej architektury,
10) zagospodarowanie terenu zielenią (nasadzenia drzew i krzewów, wykonanie trawników).
zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 12c do specyfikacji warunków zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45237000-7 - Roboty budowlane w zakresie scen

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45237000-7 - Roboty budowlane w zakresie scen

45215500-2 - Toalety publiczne

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 2276427,01 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV: Rozwój infrastruktury turystycznej na terenie Gminy Biała Podlaska
w miejscowościach Młyniec, Janówka oraz Styrzyniec.
Przedmiot części nr 4 zamówienia pn. „Rozwój infrastruktury turystycznej w miejscowościach Janówka, Młyniec i Styrzyniec” obejmuje w szczególności:
1) w miejscowości Janówka na terenie działki o numerze ewidencyjnym 424, obręb ewidencyjny 0012 Janówka:
a) budowę wiaty,
b) budowę placu zabaw
c) budowę utwardzonych dojść,
d) budowę monitoringu,
e) budowę ogrodzenia,
f) dostawę i montaż małej architektury,
g) zagospodarowanie terenu zielenią (nasadzenia drzew i krzewów, wykonanie trawników),

2) w miejscowości Młyniec na terenie działki o numerze ewidencyjnym 99, obręb ewidencyjny 0021 Młyniec:
a) budowę wiaty,
b) budowę placu zabaw
c) budowę utwardzonych dojść,
d) budowę monitoringu,
e) budowę ogrodzenia,
f) dostawę i montaż małej architektury,
g) zagospodarowanie terenu zielenią (nasadzenia drzew i krzewów, wykonanie trawników),

3) w miejscowości Styrzyniec na terenie działki o numerze ewidencyjnym 510, obręb ewidencyjny 0034 Styrzyniec:
a) budowę wiaty,
b) budowę miejsca na ognisko,
c) budowę placu zabaw,
d) budowę utwardzonych dojść,
e) budowę monitoringu,
f) budowę oświetlenia,
g) budowę ogrodzenia,
h) dostawę i montaż małej architektury,
i) zagospodarowanie terenu zielenią (nasadzenia drzew i krzewów, wykonanie trawników).
zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 12d do specyfikacji warunków zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45237000-7 - Roboty budowlane w zakresie scen

45215500-2 - Toalety publiczne

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 1607681,82 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie części 1 oraz 4, najkorzystniejsza oferta została złożona przez SIMBA Group sp. z o.o. ul. Zimna 15, 20-204 Lublin. NIP: 946-26-47-108. Wykonawca odstąpił od podpisania umowy.
Z uwagi na odstąpienie przez Wykonawcę od zawarcia umowy w dniu 25.08.2025 r., Zamawiający unieważnia postępowanie w tych częściach.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 924413,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2240673,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 924413,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Simba Group Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462647108

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 924413,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2733122,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3830826,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3830826,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROW sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182278769

7.3.4) Miejscowość: Łomianki

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3830826,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie części 1 oraz 4, najkorzystniejsza oferta została złożona przez SIMBA Group sp. z o.o. ul. Zimna 15, 20-204 Lublin. NIP: 946-26-47-108. Wykonawca odstąpił od podpisania umowy.
Z uwagi na odstąpienie przez Wykonawcę od zawarcia umowy w dniu 25.08.2025 r., Zamawiający unieważnia postępowanie w tych częściach.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.