eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Izbica-Wieś › "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ciągu ul. Lubelskiej, ul. Maliniec, ul. Leśnej i ul. Gminnej w miejscowości Izbica"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ciągu ul. Lubelskiej, ul. Maliniec, ul. Leśnej i ul. Gminnej w miejscowości Izbica”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IZBICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371703

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gminna 4

1.5.2.) Miejscowość: Izbica-Wieś

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-375

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 (84) 618-30-34

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugizbica@mbnet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugizbica.bip.e-zeto.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugizbica.zetopzp.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ciągu ul. Lubelskiej, ul. Maliniec, ul. Leśnej i ul. Gminnej w miejscowości Izbica”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-966c74e8-1d76-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00461687

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030527/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ciągu ul.Lubelskiej, ul.Maliniec, ul.Leśnej i ul.Gminnej w miejscowości Izbica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00307014/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje kompleksowe wykonanie zadnia pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ciągu ul. Lubelskiej, ul.
Maliniec, ul. Leśnej i ul. Gminnej w miejscowości Izbica” polegające na opracowaniu wielobranżowej dokumentacji
projektowej budowlanej i wykonawczej oraz realizacja robót budowlanych w zakresie budowy sieci kanalizacyjnej wraz z
przyłączami.
2. Zakres prac objęty umową w formule „zaprojektuj i wybuduj” obejmuje, w szczególności:
a) wykonanie map do celów projektowych w skali 1:500,
b) wykonanie prac projektowych kanalizacji sanitarnej w zakresie, o którym jest mowa w PFU,
c) uzyskanie pozwolenia na budowę na cały zakres prac projektowych,
d) wybudowanie zaprojektowanych sieci i obiektów.
e) pełnienie stałego nadzoru autorskiego na Kontrakcie.
3. Szczegółowy zakres inwestycji określa się w sposób następujący:
3.1. Planowane główne produkty, wynikające z realizacji przedsięwzięcia na podstawie PFU:
a) sieć kanalizacji sanitarnej (grawitacyjno-tłoczna) o długości ok. 4,04 km,
b) przepompownia ścieków,
c) przyłącza kanalizacyjne długości sumarycznej ok. 1,6 km,
d) podany zakres robót do wykonania jest orientacyjny, ostateczna ilość i zakres robót zostanie określony na podstawie
dokumentacji projektowej opracowanej przez wykonawcę.
3.2. Wykonanie kanalizacji sanitarnej obejmuje:
a) opracowanie projektu budowlanego w zakresie opisanym w pkt. 1 PFU, uzyskanie uzgodnień, zgód na dysponowanie
terenem do celów budowlanych, decyzji niezbędnych do zrealizowania kontraktu tj. w szczególności,
projekt architektoniczno - budowlany wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę – 6 egz.,
projekt zagospodarowania terenu – 6 egz.,
projekty techniczny– 6 egz,
specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - 4 egz.,
przedmiaru robót, kosztorys 4 egz.,
- wersja elektroniczna opracowanej dokumentacji w formacie doc, pdf, dwg, ath odpowiednio o do opracowanej
dokumentacji 2 egz.
Uwaga: Zmawiający obecnie jest na etapie uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w oparciu o koncepcję
zawartą w PFU.
b) przygotowanie terenu do prowadzenia prac budowlanych, zapewnienie organizacji ruchu,
c) wykonanie przewodów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o wymiarach zgodnych z projektem,
d) wykonanie studni kanalizacyjnych o wymiarach zgodnych z projektem,
e) wykonanie obiektów towarzyszących, niezbędnych do funkcjonowania oczyszczalni,
f) wykonanie przekroczeń poprzecznych jezdni asfaltowych kanalizacją zgodnie z warunkami technicznymi administratora
drogi,
g) wykonanie zabezpieczenia skrzyżowań z istniejącym uzbrojeniem terenu,
h) przywrócenie terenu w pasie robót do stanu poprzedniego wraz z odbudową elementów pasa drogowego w tym
nawierzchni drogowych, wjazdów, chodników do stanu sprzed robót wg warunków technicznych administratora drogi,
i) wykonanie niezbędnych prób, sprawdzeń, odbiorów,
j) wykonanie zagospodarowania terenu, dojazdów, zieleni,
k) uzyskanie niezbędnych zezwoleń, dopuszczeń,
l) wykonanie niezbędnych prób, sprawdzeń, odbiorów,
3.3. W zakresie robót towarzyszących Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania min. następujących czynność:
a) uzyskanie przez Wykonawcę robót zezwolenia właściwego rzeczowo Zarządu Dróg na prowadzenie robót w pasie
drogowym, na podstawie opracowanego przez Wykonawcę projektu organizacji ruchu,
b) organizacje, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza Wykonawcy,
c) zapewnienie obsługi geodezyjnej podczas wykonawstwa robot,
d) zabezpieczenie terenu budowy w porze dziennej i nocnej wraz z minimalizacja uciążliwości dla mieszkańców,
e) zorganizowanie i wykonanie wszystkich zaplanowanych i niezaplanowanych dostaw materiałów oraz prac budowlano -
montażowych i połączeniowych, które zakończone zostaną osiągnięciem założonych efektów inwestycyjnych,
f) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów technicznych przewidzianych Wymaganiami
Zamawiającego oraz ewentualne uzupełnienie dokumentacji odbiorczej w trakcie trwania inwestycji i w wymaganym czasie
po jej zakończeniu,
g) wykonanie dokumentacji powykonawczej łącznie z inwentaryzacją geodezyjną (przed zakryciem robót ulegających
zakryciu) w zakresie wymaganym prawem i wymaganym przez Inspektora,
h) rozbiórka i odnowa nawierzchni komunikacyjnych i elementów pasa drogowego na trasie wykonywanych robót,
doprowadzenie terenów budowy do stanu zastanego lub zakładanego stanu w rozwiązaniach projektowych lub
wynikającego z uzgodnień,
i) uzyskanie wymaganych dokumentów i spełnienie wszelkich wymogów dla przekazania wykonanych sieci (jako
kompletnej, sprawnej struktury) do eksploatacji i użytkowania w rozumieniu polskiego prawa,
j) realizacja obowiązków wynikających z odpowiedzialności Wykonawcy w Okresie Zgłaszania Wad i Rękojmi.
3.4. Opracowanie pełnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji, uzgodnień i pozwoleń na
budowę i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa
Program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również: „PFU”) stanowiący załącznik Nr 7 do SWZ.
4. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i
systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien
przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku użycia w PFU odniesień do norm,
europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający
dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując PFU powinien założyć, że każdemu odniesieniu
użytemu w PFU towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy PFU zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że
są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard.
Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych
podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie
rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne
będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają
wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej etykiety oznacza, że Zamawiający
akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne
wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie
może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, zamawiający, w terminie, przez siebie
wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną
producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego
wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w
dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania
z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza,
że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający
akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku,
gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w
odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany
Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria
określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia. Jeżeli
w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy
realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o
ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z
dokumentacją techniczną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5782428,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7622802,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5782428,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): HYDROTERM Spółka z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: INWESTYCJE LINIOWE INVEST - LINE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7922290808

7.3.4) Miejscowość: Michałówka

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5782428,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.