eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LęborkDOSTOSOWANIE TOALET W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 W LĘBORKU DO POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH



Ogłoszenie z dnia 2025-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
DOSTOSOWANIE TOALET W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 W LĘBORKU DO POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367996883

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Lębork

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 59 862 22 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp1lebork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sp1lebork.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umlebork.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/229926

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTOSOWANIE TOALET W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 W LĘBORKU DO POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d3d67b8-cccc-4849-b82d-54908cf836e7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00461543

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00279237/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 DOSTOSOWANIE TOALET W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 W LĘBORKU DO POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00394731

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP1.271.Z.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie toalet Szkole Podstawowej nr 1 w Lęborku do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres robót obejmuje wykonanie prac budowlanych polegających na remoncie
i dostosowaniu dwóch toalet uczniowskich dla osób niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej nr 1 w Lęborku w tym wykonanie nowej posadzki oraz nowych powłok z płytek na ścianach i podłogach, wymiana kabin toaletowych, poszerzanie otworów drzwiowych oraz wymiana osprzętu instalacji elektrycznej i sanitarnej.
Przewiduje się:
a) rozbiórkę murowanych ścian działowych kabin
b) skucie płytek podłogowych i ściennych
c) wyburzanie betonowych podłóg w celu likwidacji progów i nierówności
d) wykonanie nowej posadzki z izolacją przeciwwilgociową
e) demontaż armatury sanitarnej
f) poszerzenie otworów drzwiowych
g) wymianę urządzeń sanitarnych wraz z instalacją wodno-kanalizacyjną
h) wymianę osprzętu elektrycznego wraz z przewodami
i) wykonanie nowych powłok z płytek na ścianach i podłogach
j) montaż kabin toaletowych z HPL
3) Szczegółowy planowany zakres remontu określono w przedmiarze robót, specyfikacji technicznej oraz rysunkach stanowiących załącznik nr 1 do SWZ.
4) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
5) Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek

45000000-7 - Roboty budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 488536,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 664156,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 488536,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HP BUD Halina Pełka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580886768

7.3.4) Miejscowość: Wejherowo

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 488536,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.