eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała › Odbiór i zagospodarowanie odpadu o kodzie 20 01 99 ex - inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny - popiół



Ogłoszenie z dnia 2022-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadu o kodzie 20 01 99 ex – inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny – popiół

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "ZAKŁAD ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH W ADAMKACH K. RADZYNIA PODLASKIEGO - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060627212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 185B

1.5.2.) Miejscowość: Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 83 311 70 61

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zzok-adamki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zzok-adamki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zzok-adamki.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


obróbka i usuwanie odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie odpadu o kodzie 20 01 99 ex – inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny – popiół

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e695dc1b-5449-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00461530

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00408962/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 7/ZP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 759500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadu o kodzie 20 01 99 ex – inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny – popiół:
1) odpady stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia pochodzą z selektywnej zbiórki odpadów komunalnych,
2) odbiór odpadów odbywać się będzie z terenu Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o. (Instalacja Biała 185 B, 21-300 Radzyń Podlaski),
3) odpady przekazywane będą Wykonawcy luzem,
4) dopuszcza się obecność w odpadach worków, w których odbierane są odpady od mieszkańców podczas selektywnej zbiórki,
5) odpady będą przekazywane Wykonawcy loco instalacja Zamawiającego i ładowane na środki transportu Wykonawcy na koszt Zamawiającego i ważone na wadze Zamawiającego,
6) średni czas załadunku jednego samochodu wynosi 30 min, natomiast waga jednego ładunku odpadów wynosi ok 22-24 Mg,
7) odbiór odpadów przez Wykonawcę następował będzie w dni robocze w godz. 7.00-20.00.
W 6-miesięcznym okresie obowiązywania umowy, Zamawiający przewiduje odbiór odpadów w ilości 1 750 Mg.
Uwaga: Zamawiający informuje, iż wskazane powyżej ilości odpadów przewidziane do odbioru w okresie obowiązywania umowy mają jedynie charakter szacunkowy. Faktyczna ilość odpadów w okresie realizacji zamówienia będzie uzależniona od potrzeb wynikających z prowadzonej przez Zamawiającego działalności. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego, jeżeli faktyczne zapotrzebowanie na usługi objęte przedmiotem zamówienia w okresie jego realizacji będzie mniejsze od zakładanego, wskazanego powyżej, z tym, że minimalną masę odpadów zapewnioną do odbioru przez Wykonawcę określa się na poziomie 1 500 Mg.
2. Wykonanie usługi będącej przedmiotem zamówienia musi być realizowane z zachowaniem obowiązujących przepisów prawa, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2021 r., poz. 1973 ze zm.) oraz z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2022 r., poz. 699 ze zm.).
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
Zamawiający nie wprowadził podziału na części postępowania dotyczącego odbioru i zagospodarowania odpadu stanowiącego przedmiot zamówienia, ponieważ taki podział nie wpłynie konkurencyjność miedzy Wykonawcami. Poza tym Zamawiający przewiduje, że taki podział groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi lub nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, lub też potrzebą skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
4. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z warunkami umowy, której wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ, jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia:
1) prace fizyczne przy wykonywaniu czynności odbioru i transportu odpadów – jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
6. Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert wariantowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 820260,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1037610,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 820260,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): EkoPartner Recykling Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jakub Senda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6922480313

7.3.3) Ulica: Zielona 3

7.3.4) Miejscowość: Lubin

7.3.5) Kod pocztowy: 59-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Transport odpadów. Na dzień zawarcia umowy nazwy podwykonawców nie są znane.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 820260 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.