eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Świadczenie usług medycznych w ramach medycyny pracy - dla żołnierzy zawodowych, pracowników jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 32 WOG w Zamościu w zakresie 4 części.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług medycznych w ramach medycyny pracy – dla żołnierzy zawodowych, pracowników jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 32 WOG w Zamościu w zakresie 4 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 261181536

1.5.8.) Numer faksu: 261181607

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Wojskowa Jednostka Budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług medycznych w ramach medycyny pracy – dla żołnierzy zawodowych, pracowników jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 32 WOG w Zamościu w zakresie 4 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ca421d1-6eec-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00461460

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00086277/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługi medyczne- medycyna pracy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/32wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/32wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej https://portal.smartpzp.pl/32wog.
2. W sytuacji awarii Systemu lub niedostępności Systemu, uniemożliwiającego komunikację Wykonawcy i Zamawiającego poprzez System, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: 32wog.zampub@ron.mil.pl

Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.

3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie ani logowania do Systemu.
4. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego tj. użytkownika Wykonawcy odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym
w postępowaniu, w szczególności przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań w ramach postępowania.
5. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa się
w zakładce „Pytania do postępowania”. Po otwarciu ofert, komunikacja miedzy Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są za pośrednictwem systemu, w zakładce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna w Zakładce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru złożonej oferty.

6. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Wykonawców konieczne jest posiadanie co najmniej jednego podpisu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.
7. Poprzez fakt korzystania z portalu, Wykonawca potwierdza, iż zapoznał się
z treścią regulaminu i akceptuje go w całości oraz obliguje się do przestrzegania regulacji w nim zawartych.

8. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług), dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców. Kontakt Wykonawcy z Zamawiającym jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu Wykonawcy.

9. W przypadku pytań technicznych, wątpliwości lub problemów w zakresie korzystania z Systemu, wykonawca ma możliwość skorzystania z pomocy Centrum Wsparcia Kompetencyjnego SmartPzp za pośrednictwem:

a) Infolinii technicznej – godziny pracy oraz numery telefonów infolinii dostępne są na dole strony postal.smartpzp.pl
b) Komunikacji malowej – Centrum Wsparcia Technicznego pomoc@postalpzp.pl

10. W sytuacji awarii Systemu lub niedostępności Systemu, uniemożliwiającego komunikację Wykonawcy i Zamawiającego poprzez System, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: 32wog.zampub@ron.mil.pl

11. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu wynosi 100MB.

12. Za datę przekazania i odbioru danych w szczególności oferty, wniosków, zawiadomień dokumentów elektronicznych, oświadczeń przyjmuje się datę zapisania pliku na serwerze Systemu. Aktualna dat i godzina zsynchronizowana są z głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym rogu.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://portal.smartpzp.pl/32wog

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych I w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej “RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, ul. Wojska Polskiego 2F, 22 – 400 Zamość;
2) Inspektor ochrony danych osobowych w 32 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Zamościu kontakt e-mail: 32wog.iodo@ron.mil.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: świadczenie usług medycznych w ramach medycyny pracy – dla żołnierzy zawodowych, pracowników jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 32 WOG w Zamościu. Nr sprawy ZP/TP/77/2022, prowadzonym w trybie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 z póź. zm.)
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 z póź. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/77/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych w ramach medycyny pracy – dla żołnierzy zawodowych, pracowników jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 32 WOG w Zamościu tj. zakup usług medycznych obejmujący profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, dodatkowe, sanitarno-epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, konsultacje specjalistyczne) żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej 32 WOG Zamość oraz żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu medycznym 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu – w zakresie 4 części:

 CZĘŚĆ 1- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na terenie garnizonu Zamość: 32 WOG Zamość, Grupa zabezpieczenia Zamość, 1 Ośrodek Radioelektroniczny, 2 Lubelska Brygada Obrony Terytorialnej, 3 batalion radiotechniczny Łabunie Reforma, 3 batalion zmechanizowany JW.3391, 8. Kompania Rozpoznania Radioelektronicznego, 8 krrel Zamość JW. 3411 Grójec, 18 Pułk Przeciwlotniczy, 19 Brygada Zmechanizowana, 110 posterunek radiolokacyjny dalekiego zasięgu Łabunie JW.3533, Centrum Rozpoznania i Wsparcia Walki Radioelektronicznej (CRiWWRE), Placówka Żandarmerii Wojskowej Zamość, Parafia Wojskowa Zamość, Regionalne Centrum Informatyki Kraków węzeł Zamość, Wojskowe Centrum Rekrutacji z Zamościu, Węzeł Teleinformatyczny Zamość, Dowództwo Wielonarodowej Brygady.
Miejsce wykonywania wyżej wymienionych usług w m. Zamość.

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w zakresie części nr 1 ZAWIERA ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach niniejszej Umowy z prawa opcji. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia umownego poprzez jego zwiększenie o 100% w przypadku dodatkowych lub zamiennych badań diagnostycznych lub konsultacji specjalistycznych ujętych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wykonać badania lub konsultacje specjalistyczne na poziomie cen jednostkowych zaoferowanych w formularzu cenowym. 2. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług w stosunku do przewidzianych podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych usług, zgodnych z zawartą umową, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie.
3. Prawo opcji może być zastosowane wyłącznie w przypadku wyczerpania wartości umowy brutto ( zamówienie podstawowe).
4. Zastrzeżone przez zamawiającego prawo opcji polega na możliwości zwiększenia przedmiotu umowy w zakresie, ilości i cenie asortymentu określonego w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Zamawiający zastrzega sobie, iż zamówienie objęte prawem opcji jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego.
6. Zamówienie objęte prawem opcji będzie realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
7. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z zamówienia opcjonalnego lub skorzystania w mniejszym zakresie, niż maksymalna ilość określona w opisie przedmiotu zamówienia.
8. Uruchomienie prawa opcji nie będzie wymagało wykonania aneksu do niniejszej umowy. Odbywać się będzie w oparciu o skierowaną do Wykonawcy pisemną informację o uruchomieniu prawa opcji, a następnie pisemnego zamówienia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane według poniższych wzorów i zasad:
Kryterium CENA OFERTOWA BRUTTO ZAMÓWIENIA – waga 60 pkt.
C=Cn/Cb×60 pkt
Gdzie:
C - liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium cena 60%
Cn - najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb - zaproponowana ceny oferty badanej
Dostępność lekarza orzecznika w tygodniu
Punkty w powyższym kryterium będą liczone w sposób następujący:

Dostęp lekarza orzecznika 5x w tygodniu - 40 pkt.
Dostęp lekarza orzecznika 4x w tygodniu -30 pkt.
Dostęp lekarza orzecznika 3x w tygodniu -20 pkt.
Dostęp lekarza orzecznika 2x w tygodniu -10 pkt.
Dostęp lekarza orzecznika 1x w tygodniu - 0 pkt.

Za najkorzystniejszą uważać się będzie ofertę, która zawiera najkorzystniejszy bilans ceny i dostępu lekarza orzecznika w tygodniu .

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość dni w tygodniu w których będzie dostępny lekarz orzecznik - dostępność lekarza orzecznika w tygodniu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych w ramach medycyny pracy – dla żołnierzy zawodowych, pracowników jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 32 WOG w Zamościu tj. zakup usług medycznych obejmujący profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, dodatkowe, sanitarno-epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, konsultacje specjalistyczne) żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej 32 WOG Zamość oraz żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu medycznym 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu – w zakresie 4 części:

 CZĘŚĆ 2- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na terenie garnizonu Lublin:

32 WOG- Grupa Zabezpieczenia Lublin i Jawidz,2 Lubelska Brygada Obrony Terytorialnej JW. 5444, 3 Rejonowe Biuro Logistyczne skład Jawidz, 19 Brygada Zmechanizowana , 43 Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe Lublin, Centrum Rozpoznania Osobowego Lublin, Centralne Wojskowe Centrum Rekrutacji Ośrodek Zamiejscowy w Lublinie, Delegatura Wojskowej Ochrony Przeciwpożarowej w Lublinie, Delegatura Wojskowej Inspekcji Gospodarki Energetycznej w Lublinie, Dowództwo Wielonarodowej Brygady, Oddział Żandarmerii Wojskowej Lublin; Orkiestra Wojskowa Lublin, Ośrodek Aktywizacji Zawodowej Lublin, Ośrodek Badawczy Służby MPS, Parafia Wojskowo-Cywilna Lublin, Regionalne Centrum Informatyki Kraków - węzeł Lublin, Rejon Wsparcia Teleinformatycznego Lublin, Rejonowa Wojskowa Komisja Lekarska Lublin, Rejonowe Warsztaty Techniczne Rzeszów filia Lublin, Rejonowe Laboratorium MPS, Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin, Resort Obrony Narodowej RZI Lublin, Skład Materiałowy Jawidz, Wojskowe Centrum Rekrutacji Lublin; Wojskowa Komenda Transportu, Wojskowe Biuro Emerytalne Lublin, Wojskowy Sąd Garnizonowy, Węzeł Teleinformatyczny Lublin, Wojskowa Komenda Transportu.

Miejsce wykonywania wyżej wymienionych usług w m. Lublin

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w zakresie części nr 2 ZAWIERA ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach niniejszej Umowy z prawa opcji. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia umownego poprzez jego zwiększenie o 100% w przypadku dodatkowych lub zamiennych badań diagnostycznych lub konsultacji specjalistycznych ujętych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wykonać badania lub konsultacje specjalistyczne na poziomie cen jednostkowych zaoferowanych w formularzu cenowym. 2. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług w stosunku do przewidzianych podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych usług, zgodnych z zawartą umową, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie.
3. Prawo opcji może być zastosowane wyłącznie w przypadku wyczerpania wartości umowy brutto ( zamówienie podstawowe).
4. Zastrzeżone przez zamawiającego prawo opcji polega na możliwości zwiększenia przedmiotu umowy w zakresie, ilości i cenie asortymentu określonego w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Zamawiający zastrzega sobie, iż zamówienie objęte prawem opcji jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego.
6. Zamówienie objęte prawem opcji będzie realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
7. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z zamówienia opcjonalnego lub skorzystania w mniejszym zakresie, niż maksymalna ilość określona w opisie przedmiotu zamówienia.
8. Uruchomienie prawa opcji nie będzie wymagało wykonania aneksu do niniejszej umowy. Odbywać się będzie w oparciu o skierowaną do Wykonawcy pisemną informację o uruchomieniu prawa opcji, a następnie pisemnego zamówienia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane według poniższych wzorów i zasad:
Kryterium CENA OFERTOWA BRUTTO ZAMÓWIENIA – waga 60 pkt.
C=Cn/Cb×60 pkt
Gdzie:
C - liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium cena 60%
Cn - najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb - zaproponowana ceny oferty badanej
Dostępność lekarza orzecznika w tygodniu
Punkty w powyższym kryterium będą liczone w sposób następujący:

Dostęp lekarza orzecznika 5x w tygodniu - 40 pkt.
Dostęp lekarza orzecznika 4x w tygodniu -30 pkt.
Dostęp lekarza orzecznika 3x w tygodniu -20 pkt.
Dostęp lekarza orzecznika 2x w tygodniu -10 pkt.
Dostęp lekarza orzecznika 1x w tygodniu - 0 pkt.

Za najkorzystniejszą uważać się będzie ofertę, która zawiera najkorzystniejszy bilans ceny i dostępu lekarza orzecznika w tygodniu .

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość dni w tygodniu w których będzie dostępny lekarz orzecznik - Dostępność lekarza orzecznika w tygodniu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych w ramach medycyny pracy – dla żołnierzy zawodowych, pracowników jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 32 WOG w Zamościu tj. zakup usług medycznych obejmujący profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, dodatkowe, sanitarno-epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, konsultacje specjalistyczne) żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej 32 WOG Zamość oraz żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu medycznym 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu – w zakresie 4 części:

 CZĘŚĆ 3- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na terenie garnizonu Chełm:
1 Ośrodek Radioelektroniczny, 2 Lubelska Brygada Obrony Terytorialnej, 19 Brygada Zmechanizowana, 19 batalion zmechanizowany Chełm, 19 Dywizjon Artylerii Samobieżnej w Chełmie, 19 Nadbużańska Brygada Obrony Terytorialnej Chełm, 32 WOG- Grupa Zabezpieczenia Chełm, Centrum Rozpoznania i Wsparcia Walki Radioelektronicznej (CRiWWRE), Regionalne Centrum Informatyki Kraków węzeł – Chełm, Węzeł Teleinformatyczny Chełm, Wojskowe Centrum Rekrutacji w Chełmie, Węzeł Teleinformatyczny Chełm, Regionalne Centrum Informatyki Kraków, JW 3411/82 pluton rozpoznania radioelektronicznego.
Miejsce wykonywania wyżej wymienionych usług w m. Chełm.

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w zakresie części nr 3 ZAWIERA ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach niniejszej Umowy z prawa opcji. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia umownego poprzez jego zwiększenie o 100% w przypadku dodatkowych lub zamiennych badań diagnostycznych lub konsultacji specjalistycznych ujętych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wykonać badania lub konsultacje specjalistyczne na poziomie cen jednostkowych zaoferowanych w formularzu cenowym. 2. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług w stosunku do przewidzianych podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych usług, zgodnych z zawartą umową, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie.
3. Prawo opcji może być zastosowane wyłącznie w przypadku wyczerpania wartości umowy brutto ( zamówienie podstawowe).
4. Zastrzeżone przez zamawiającego prawo opcji polega na możliwości zwiększenia przedmiotu umowy w zakresie, ilości i cenie asortymentu określonego w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Zamawiający zastrzega sobie, iż zamówienie objęte prawem opcji jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego.
6. Zamówienie objęte prawem opcji będzie realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
7. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z zamówienia opcjonalnego lub skorzystania w mniejszym zakresie, niż maksymalna ilość określona w opisie przedmiotu zamówienia.
8. Uruchomienie prawa opcji nie będzie wymagało wykonania aneksu do niniejszej umowy. Odbywać się będzie w oparciu o skierowaną do Wykonawcy pisemną informację o uruchomieniu prawa opcji, a następnie pisemnego zamówienia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane według poniższych wzorów i zasad:
Kryterium CENA OFERTOWA BRUTTO ZAMÓWIENIA – waga 60 pkt.
C=Cn/Cb×60 pkt
Gdzie:
C - liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium cena 60%
Cn - najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb - zaproponowana ceny oferty badanej
Dostępność lekarza orzecznika w tygodniu
Punkty w powyższym kryterium będą liczone w sposób następujący:

Dostęp lekarza orzecznika 5x w tygodniu - 40 pkt.
Dostęp lekarza orzecznika 4x w tygodniu -30 pkt.
Dostęp lekarza orzecznika 3x w tygodniu -20 pkt.
Dostęp lekarza orzecznika 2x w tygodniu -10 pkt.
Dostęp lekarza orzecznika 1x w tygodniu - 0 pkt.

Za najkorzystniejszą uważać się będzie ofertę, która zawiera najkorzystniejszy bilans ceny i dostępu lekarza orzecznika w tygodniu .

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość dni w tygodniu w których będzie dostępny lekarz orzecznik - Dostępność lekarza orzecznika w tygodniu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych w ramach medycyny pracy – dla żołnierzy zawodowych, pracowników jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 32 WOG w Zamościu tj. zakup usług medycznych obejmujący profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, dodatkowe, sanitarno-epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, konsultacje specjalistyczne) żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej 32 WOG Zamość oraz żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu medycznym 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu – w zakresie 4 części:

 CZĘŚĆ 4- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na terenie garnizonu Hrubieszów:
32 WOG- Grupa Zabezpieczenia Hrubieszów, 2 Pułk Rozpoznawczy JW.Nr.4055, Węzeł Teleinformatyczny Hrubieszów, Regionalne Centrum Informatyki Kraków węzeł - Hrubieszów;
Miejsce wykonywania wyżej wymienionych usług w m. Hrubieszów

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w zakresie części nr 4 ZAWIERA ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach niniejszej Umowy z prawa opcji. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia umownego poprzez jego zwiększenie o 100% w przypadku dodatkowych lub zamiennych badań diagnostycznych lub konsultacji specjalistycznych ujętych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wykonać badania lub konsultacje specjalistyczne na poziomie cen jednostkowych zaoferowanych w formularzu cenowym. 2. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług w stosunku do przewidzianych podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych usług, zgodnych z zawartą umową, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie.
3. Prawo opcji może być zastosowane wyłącznie w przypadku wyczerpania wartości umowy brutto ( zamówienie podstawowe).
4. Zastrzeżone przez zamawiającego prawo opcji polega na możliwości zwiększenia przedmiotu umowy w zakresie, ilości i cenie asortymentu określonego w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Zamawiający zastrzega sobie, iż zamówienie objęte prawem opcji jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego.
6. Zamówienie objęte prawem opcji będzie realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
7. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z zamówienia opcjonalnego lub skorzystania w mniejszym zakresie, niż maksymalna ilość określona w opisie przedmiotu zamówienia.
8. Uruchomienie prawa opcji nie będzie wymagało wykonania aneksu do niniejszej umowy. Odbywać się będzie w oparciu o skierowaną do Wykonawcy pisemną informację o uruchomieniu prawa opcji, a następnie pisemnego zamówienia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane według poniższych wzorów i zasad:
Kryterium CENA OFERTOWA BRUTTO ZAMÓWIENIA – waga 60 pkt.
C=Cn/Cb×60 pkt
Gdzie:
C - liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium cena 60%
Cn - najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb - zaproponowana ceny oferty badanej
Dostępność lekarza orzecznika w tygodniu
Punkty w powyższym kryterium będą liczone w sposób następujący:

Dostęp lekarza orzecznika 5x w tygodniu - 40 pkt.
Dostęp lekarza orzecznika 4x w tygodniu -30 pkt.
Dostęp lekarza orzecznika 3x w tygodniu -20 pkt.
Dostęp lekarza orzecznika 2x w tygodniu -10 pkt.
Dostęp lekarza orzecznika 1x w tygodniu - 0 pkt.

Za najkorzystniejszą uważać się będzie ofertę, która zawiera najkorzystniejszy bilans ceny i dostępu lekarza orzecznika w tygodniu .

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość dni w tygodniu w których będzie dostępny lekarz orzecznik - dostępność lekarza orzecznika w tygodniu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to odrębnych przepisów:

W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1, 2, 3, 4,:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż jest wpisany do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art.100 i art.106 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej (Dz.U. z 2022r. poz. 633 t. j.) Przedstawi wyciąg z Księgi Rejestrowej Podmiotu Leczniczego.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1, 2, 3, 4,:

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże ,że posiada przez cały okres związania umową:
dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej obejmującej szkody będące następstwem udzielania świadczeń zdrowotnych (zgodnie z art. 25 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej) oraz Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 22 grudnia 2011r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą- (Dz.U. z 2011r. poz.293.1728) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca zobowiązany jest utrzymać powyższy zakres ubezpieczenia przez cały okres trwania umowy. W przypadku, gdy ww. dokument straci ważność w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokument ważny na kolejny okres trwania umowy, przed wygaśnięciem ważności poprzedniego dokumentu.

W sytuacji, gdy fakt opłacenia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej nie będzie wynikał z samej treści dokumentu, Wykonawca winien załączyć inny dokument potwierdzający jego opłacenie a tym samym potwierdzające jego aktualność.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:


Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących:

1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1, 2, 3, 4,:

AKTUALNY DOKUMENT potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art.100 i art.106 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej (Dz.U. z 2022r. poz. 633 t. j.) - wyciąg z Księgi Rejestrowej Podmiotu Leczniczego.

2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1, 2, 3, 4,:

DOKUMENT potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej obejmującej szkody będące następstwem udzielania świadczeń zdrowotnych (zgodnie z art. 25 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej) oraz Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 22 grudnia 2011r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą- (Dz.U. z 2011r. poz.293.1728) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca zobowiązany jest utrzymać powyższy zakres ubezpieczenia przez cały okres trwania umowy. W przypadku, gdy ww. dokument straci ważność w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokument ważny na kolejny okres trwania umowy, przed wygaśnięciem ważności poprzedniego dokumentu.

W sytuacji, gdy fakt opłacenia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej nie będzie wynikał z samej treści dokumentu, Wykonawca winien załączyć inny dokument potwierdzający jego opłacenie a tym samym potwierdzające jego aktualność.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ustawy Pzp, gdy zamawiający wymaga posiadania uprawnień zawodowych czy też wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, a warunki udziału w postępowaniu spełniają tylko poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, należy dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynikać będzie, jakie konkretne roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają określeni wykonawcy – a więc kto co konkretnie zrobi w trakcie wykonywania zamówienia. (z treści oświadczenia winno wynikać, którą część zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – dotyczy również wspólników spółki cywilnej) - wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ. (jeżeli dotyczy).
W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres zmian umowy został zwarty we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/32wog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-08 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.