Ogłoszenie z dnia 2023-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00472933/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-02
 - 2024/BZP 00006480/01 - Wynik z dnia 2024-01-03
 
Ogłoszenie o zamówieniu
            Dostawy
            „Dostawa projektorów, lamp do projektorów oraz monitorów w podziale na 3 części”    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140313762
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Anielewicza 6
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-157
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@polin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://polin.pl/pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa projektorów, lamp do projektorów oraz monitorów w podziale na 3 części”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd38d509-719c-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00461402
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022584/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu multimedialnego: projektory i lampy do projektorów oraz monitory mulitimedialne
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://polin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://polin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z
platformy zakupowej Zamawiającego MarketPlanet pod adresem
https://oneplace.marketplanet.pl/reulamin.
    3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN,
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@polin.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 74 ustawy,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisanych ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO,
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia),
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa
    SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPr.271.41.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
                Załącznik nr 1a do SWZ
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – dla części 1 zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę projektorów (8 szt.) zgodnie z poniższą specyfikacją techniczną.  Zamawiający wymaga realizacji dostaw sprzętu objętego zamówieniem w terminie maksymalnie do 30 dni liczonych od dnia podpisania umowy. 
Dostawa musi zostać wykonana przez Wykonawcę do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz  z wniesieniem do wskazanego pomieszczenia na terenie Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN ul. Anielewicza 6, 00-157 Warszawa. Dostawa sprzętu od strony ul. Lewartowskiego – wejście Cargo). 
Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o terminie dostawy przedmiotu zamówienia najpóźniej na 2 dni przed terminem dostawy 
Dostawa towaru nastąpi na koszt własny Wykonawcy, w opakowaniu firmowym odpowiadającym właściwościom towaru zapewniającym jego całość i nienaruszalność.
Towar będący przedmiotem dostawy winien być fabrycznie nowy, sprawny, nieuszkodzony, nie obciążony prawami osób trzecich oraz winien spełniać normy bezpieczeństwa. 
Czas naprawy maksymalnie do 21 dni kalendarzowych liczonych od następnego dnia kalendarzowego, w którym Zamawiający przekazał zgłoszenie serwisowe.
(Uwaga: zaoferowany okres gwarancji oraz cena będzie oceniany przez Zamawiającego w ramach przyjętych kryteriów oceny ofert).
Wraz ze sprzętem Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu: 
1)   protokół odbioru sprzętu wraz z jego numerami seryjnymi;
Szczegółowa specyfikacja techniczna projektora zawierająca parametry minimalne: 
Ilość: 	8 
Kolor obudowy: 	 Czarny lub biały 
Technologia projekcji: 	DLP 
Rodzaj podświetlenia: 	Laserowe źródło światła 
Rozdzielczość natywna: 	1920x1200 pikseli 
Jasność: 	Nie mniej niż 6300 lumenów 
Żywotność zespołu podświetlenia: 	Nie mniej niż 30 000 godzin   
Kontrast: 	Nie mniej niż 300 000:1 
Korekcja Keystone: 	Zakres nie mniejszy niż: 
+/- 15 stopni H 
+/- 15 stopni V 
Dodatkowo automatyczna korekcja pionowa. 
Współczynnik projekcji: 	1,2 – 1,92:1 
Opcje projekcji: 	Przednia biurkowa, przednia sufitowa, tylna biurkowa, tylna sufitowa. 
Wejścia sygnałowe wideo: 	Co najmniej: 
1xUSB  
2xHDMI  
Waga: 
Szerokość : 
Wysokość : 
Głębokość : 	Nie większa niż 6 kg 
Nie większa niż 380 mm i nie mniejsza niż 365 mm  
Nie większa niż 130 mm i nie mniejsza niż 110 mm 
Nie większa niż 305 mm i nie mniejsza niż 285 mm 
Zasilanie: 	200-240 V AC, 50/60Hz. Pobór mocy nie większy niż 450W. 
Kontrola: 	RJ-45 (LAN), RS - 232 
Produkt: 	Fabrycznie nowy, całkowicie sprawny, wolny 
od wad. 
Wyposażenie: 	Pilot, kabel zasilający, instrukcja użytkownika 
w wersji papierowej lub na nośniku. 
Gwarancja : 	Min. 12 miesięcy 
Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert            
4.2.6.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.	Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według następujących kryteriów:
w zakresie części 1 zamówienia:
Nr	Nazwa kryterium	Waga/znaczenie
1.		Cena [C]	60 %
2.		Okres Gwarancji  [G]	40 %
w zakresie części 1 zamówienia:
Cena [C] 
Punkty w zakresie kryterium „Cena” będą obliczone na podstawie podanej przez Wykonawcę w ofercie ceny całkowitej brutto za wykonanie całego zakresu zamówienia. Punkty w tym kryterium zostaną obliczone przy zastosowaniu następującego wzoru:
C = (Cn/Cb) × 60 pkt
gdzie: 
C – ilość punktów za kryterium „Cena”
Cn –najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych
Cb – cena badanej oferty
Maksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi 60.
Okres Gwarancji (G) w zakresie  części 1 zamówienia
Ocena w zakresie kryterium „Okres gwarancji” będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji.
Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium następująco:
Okres gwarancji w miesiącach 	Liczba punktów w kryterium 
„Okres gwarancji” 
60 miesięcy 	40,00 pkt
48 miesięcy	30,00 pkt
36 miesięcy	20,00 pkt
24 miesiące	10,00 pkt
12 miesięcy i mniej	0,00 pkt
Zaznaczenie w formularzu oferty więcej niż jednego wariantu będzie skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia. W sytuacji, gdy Wykonawca nie zaznaczy w formularzu żadnej z możliwych opcji Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje najkrótszy okres gwarancji (tj. 12 miesięcy i mniej) i przyzna ofercie 0,00 pkt.
Maksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi 40.
                4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
                Załącznik nr 1b do SWZ
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – dla części 2 zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę lamp do projektorów (22 szt.) zgodnie z poniższą specyfikacją techniczną.  Zamawiający wymaga realizacji dostaw lamp objętego zamówieniem w terminie maksymalnie do 60 dni liczonych od dnia podpisania umowy. 
Dostawa musi zostać wykonana przez Wykonawcę do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz  z wniesieniem do wskazanego pomieszczenia (adres, piętro, pomieszczenie) na terenie Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN ul. Anielewicza 6, 00-157 Warszawa. Dostawa sprzętu od strony ul. Lewartowskiego – wejście Cargo). 
Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o terminie dostawy przedmiotu zamówienia najpóźniej na 2 dni przed terminem dostawy.
Dostawa towaru nastąpi na koszt własny Wykonawcy, w opakowaniu firmowym odpowiadającym właściwością towaru zapewniającym jego całość i nienaruszalność.
Towar będący przedmiotem dostawy winien być fabrycznie nowy, sprawny, nieuszkodzony,  nie obciążony prawami osób trzecich oraz winien spełniać normy bezpieczeństwa.
Czas wymiany lampy na nową maksymalnie do 7 dni kalendarzowych liczonych od następnego dnia kalendarzowego, w którym Zamawiający przekazał zgłoszenie serwisowe.
(Uwaga: zaoferowana cena i termin dostawy będzie oceniany przez Zamawiającego w ramach przyjętych kryteriów oceny ofert).
Wraz z lampami do projektorów Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu: 
1)   protokół odbioru lamp do projektorów.
Szczegółowa specyfikacja techniczna lamp do projektorów zawierająca parametry minimalne:
L.P.	Nazwa	Opis
(wymagania, parametry)	Sztuk
1	Lampa z modułem rekomendowana przez producenta do projektora 
Optoma EX 855	Moc lampy nie mniejsza niż 400 W. 
Deklarowany przez producenta czas pracy lampy nie krótszy niż 2000 godzin w trybie normal.
Gwarancja producenta nie krótsza niż 12 miesięcy lub 1000 godzin pracy	1
2	Lampa z modułem rekomendowana przez producenta do projektora
NEC NP-502W
	Moc lampy nie mniejsza niż 375 W.
Deklarowany przez producenta czas pracy lampy nie krótszy niż 4000 godzin w trybie normal.
Gwarancja producenta nie krótsza niż 6 miesięcy lub 1000 godzin pracy lampy.	3
3	Lampa z modułem rekomendowana przez producenta do projektora 
Panasonic VX410 
	Moc lampy nie mniejsza niż 230 W. 
Deklarowany przez producenta czas pracy lampy nie krótszy niż 3000 godzin w trybie normal.
Gwarancja producenta nie krótsza niż 6 miesięcy lub 500 godzin pracy lampy.	1
4	Lampa z modułem rekomendowana przez producenta do projektora 
NEC NP-403H	Moc lampy nie mniejsza niż 270 W. 
Deklarowany przez producenta czas pracy lampy nie krótszy niż 5000 godzin w trybie normal.
Gwarantowana producenta nie krótsza niż 6 miesięcy lub 1000 godzin pracy lampy.	2
5	Lampa z modułem rekomendowana przez producenta do projektora
 Optoma W416
	Moc lampy nie mniejsza niż 260 W.
Deklarowany przez producenta czas pracy lampy nie krótszy niż 3000 godzin w trybie normal.
Gwarancja producenta nie krótsza niż 12 miesięcy lub 1000 godzin pracy.	14
6	Lampa z modułem rekomendowana przez producenta do projektora 
Panasonic CW240	Moc lampy nie mniejsza niż 240 W. 
Deklarowany przez producenta czas pracy lampy nie krótszy niż 3500 godzin w trybie normal
Gwarancja producenta nie krótsza niż 6 miesięcy lub 500 godzin pracy.	1            
4.2.6.) Główny kod CPV: 31521000-4 - Lampy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: w zakresie części 2 zamówienia:
Nr	Nazwa kryterium	Waga/znaczenie
3.		Cena [C]	60 %
4.		Termin realizacji dostawy [T]	40 %
w zakresie części 2 zamówienia:
4.1.	Cena [C] 
Punkty w zakresie kryterium „Cena” będą obliczone na podstawie podanej przez Wykonawcę w ofercie ceny całkowitej brutto za wykonanie całego zakresu zamówienia. Punkty w tym kryterium zostaną obliczone przy zastosowaniu następującego wzoru:
C = (Cn/Cb) × 60 pkt
gdzie: 
C – ilość punktów za kryterium „Cena”
Cn –najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych
Cb – cena badanej oferty
Maksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi 60.
Termin realizacji dostawy [T] w zakresie Części 2 zamówienia
Ocena w zakresie kryterium „Termin realizacji dostawy” będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym terminu realizacji dostawy.
Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium następująco:
Termin dostawy w dniach	Liczba punktów w kryterium „Termin realizacji dostawy”
30 dni i mniej od dnia zawarcia umowy	40,00 pkt
36 dni od dnia zawarcia umowy	30,00 pkt
42 dni od dnia zawarcia umowy	20,00 pkt
48 dni od dnia zawarcia umowy	10,00 pkt
54 dni od dnia zawarcia umowy	5,00 pkt
60 dni od dnia zawarcia umowy	0,00 pkt.
Zaznaczenie w formularzu oferty więcej niż jednego wariantu będzie skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia. W sytuacji, gdy Wykonawca nie zaznaczy w formularzu żadnej z możliwych opcji Zamawiający uzna, że Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w najdłuższym ze wskazanych terminów (tj. 60 dni) i przyzna ofercie 0,00 pkt.
Maksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi 40.
                4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
                Załącznik nr 1c do SWZ
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – dla części 3 zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę monitorów (16 szt.) i monitorów dotykowych 
(2 szt.) zgodnie z poniższą specyfikacją techniczną.  Zamawiający wymaga realizacji dostaw sprzętu objętego zamówieniem w terminie maksymalnie do 30 dni liczonych od dnia podpisania umowy.
Dostawa musi zostać wykonana przez Wykonawcę do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz  z wniesieniem do wskazanego pomieszczenia (adres, piętro, pomieszczenie) na terenie Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN ul. Anielewicza 6, 
00-157 Warszawa. Dostawa sprzętu od strony ul. Lewartowskiego – wejście Cargo). 
Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o terminie dostawy przedmiotu zamówienia najpóźniej na 2 dni przed terminem dostawy.
Dostawa towaru nastąpi na koszt własny Wykonawcy, w opakowaniu firmowym odpowiadający właściwością towaru zapewniającym jego całość i nienaruszalność.
Towar będący przedmiotem dostawy winien być fabrycznie nowy, sprawny, nieuszkodzony, nie obciążony prawami osób trzecich oraz winien spełniać normy bezpieczeństwa.
Czas naprawy maksymalnie do 7 dni kalendarzowych liczonych od następnego dnia kalendarzowego, w którym Zamawiający przekazał zgłoszenie serwisowe.
(Uwaga: zaoferowany okres gwarancji oraz cena będzie oceniana przez Zamawiającego w ramach przyjętych kryteriów oceny ofert).
Wraz ze sprzętem Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu: 
1)   protokół odbioru sprzętu wraz z jego numerami seryjnymi; 
Szczegółowa specyfikacja techniczna monitorów zawierająca parametry minimalne.
Monitor dotykowy 15”
 Ilość	 2
 Rozmiar	 15”
 Kolor	 Czarny
 Rodzaj monitora	 Wbudowany dotyk
 Podświetlenie matrycy 	 IPS LED
 Rozdzielczość natywna	 1920 x 1080 pikseli 
 Format obrazu	 16:9
 Wspierane systemy operacyjne 	 Windows 10,11 , Linux
 Jasność ( cd/m2)	 Nie mniej niż 250
 Kontrast	 Nie mniej niż 700:1
 Orientacja	 Pozioma, pionowa
 Częstotliwość odświeżania	 60 Hz 
 Kąty widzenia	 Nie mniej niż 170 stopni w płaszczyźnie 
 pionowej 
 Nie mniej niż 170 stopni w  płaszczyźnie 
 poziomej
 Punkty dotykowe	 Nie mniej niż 10
 Dotyk wykonywany	 Palcem
 Technologia dotykowa	 Pojemnościowa 
 Wejścia	 HDMI
 Zasilanie 	 220 -240 V 50/60Hz lub 100-240V ACDC
 12V DC-  Out
 Pobór mocy	 Nie większa niż 18W 
 Wymiary bez podstawy
 Szerokość :
 Wysokość :
 Głębokość :	
 Nie większa niż 390 mm i nie mniejsza niż  
 370  mm 
 Nie większa niż 250 mm i nie mniejsza niż
 230  mm
 Nie większa niż 40 mm i nie mniejsza niż 30 
 mm
 Waga 	 Nie większa niż 6 kg
 Rozmieszczenie punktów uchwytu 
 ściennego  VESA	 75 mm x 75 mm lub 100 mm x 100mm
 Produkt	 Fabrycznie nowy, całkowicie sprawny, 
  wolny od  wad.
 Wyposażenie 	 Instrukcja użytkownika w wersji  papierowej 
 lub  na nośniku w języku  polskim, kabel  
 zasilający, pilot
 Gwarancja	 min. 12 miesięcy – stanowi kryterium oceny ofert.
Monitor 18,5” 
 Ilość	 2
 Rozmiar	 18,5”
 Kolor	 Czarny
 Matrycy 	 LCD
 Technologia panelu	 TN 
 Rozdzielczość natywna	 1366 x 768 pikseli
 Proporcja boków 	 16 : 9
 Ilość wyświetlanych kolorów	 Nie mniej niż 16,7 M
 Jasność (cd/m2)	 Nie mniej niż 200
 Kontrast:	 Nie mniej niż 600 : 1
 Czas reakcji 	 Nie mniej niż 5 ms 
 Maksymalny kąt patrzenia 	 Nie mniej niż 65 stopni w płaszczyźnie   
 pionowej
 Nie mniej niż 90 stopni w płaszczyźnie  
 poziomej
 Wejścia	 VGA, DisplayPort
 Zasilanie 	 AC 120 -230 V 50/60Hz 
 Pobór mocy	 Nie większy niż 14W
 Temperatura pracy 	 0 C – 40 C 
 Wymiary bez podstawy
 Szerokość :
 Wysokość :
 Głębokość :	
 Nie większa niż 450 mm i nie mniejsza niż
 440 mm
 Nie większa niż 278 mm i nie mniejsza niż  
 261 mm
 Nie większa niż 55 mm i nie mniejsza niż 45 
 mm
 Waga 	 Nie większa niż 3 kg bez podstawy
  Rozmieszczenie punktów uchwytu  
 ściennego VESA	 100 mm x 100 mm lub 75 mm x 75 mm
 Produkt	 Fabrycznie nowy, całkowicie sprawny, 
 wolny od wad.
 Wyposażenie 	 Instrukcja użytkownika w wersji  papierowej 
 lub na  nośniku, kabel  zasilający
 Gwarancja	 min. 12 miesięcy – stanowi kryterium oceny ofert.
Monitor 27” 
 Ilość	 3
 Rozmiar	 27”
 Kolor	 Czarny
 Matrycy 	 LCD
 Technologia panelu	 IPS z podświetleniem LED
 Rozdzielczość natywna	 1920 x 1080 pikseli
 Proporcja boków 	 16:9
 Jasność (cd/m2)	 Nie mniej niż 250
 Kontrast:	 Nie mniej niż 1000 : 1
 Czas reakcji 	 Nie mniej niż 4 ms 
 Maksymalny kąt patrzenia 	 Nie mniej niż 178 stopni w 
 płaszczyźnie  pionowej
 Nie mniej niż 178 stopni w  
 płaszczyźnie  poziomej
 Wejścia	 HDMI , DisplayPort
 Zasilanie 	 220 -240 V 50/60Hz 
 Pobór mocy	 Nie większy niż 26W
 Temperatura pracy 	 0 C – 40 C 
 Wymiary bez podstawy
 Szerokość :
 Wysokość :
 Głębokość :	
 Nie większa niż 615 mm i nie mniejsza  niż  
 600 mm
 Nie większa niż 370 mm i nie mniejsza  niż  
 355 mm
 Nie większa niż 55 mm i nie mniejsza niż 45 
 mm
 Waga 	 Nie większa niż 7 kg bez podstawy
 Rozmieszczenie punktów uchwytu 
 ściennego VESA	 100 mm x 100 mm
 Produkt	Fabrycznie nowy, całkowicie sprawny, wolny od wad.
 Wyposażenie 	 Instrukcja użytkownika w wersji  papierowej 
 lub na  nośniku, kabel zasilający
 Gwarancja	 min. 12 miesięcy – stanowi kryterium oceny ofert.
Monitor 32” 
 Ilość	6
 Rozmiar	32”
 Kolor	Czarny
 Matrycy 	LCD
 Technologia panelu	IPS LED
 Rozdzielczość natywna	Nie mniej niż 1920 x 1080 pikseli
 Proporcja boków 	16:9
 Jasność (cd/m2)	Nie mniej niż 250
 Kontrast:	Nie mniej niż 1200 : 1
 Czas reakcji 	Nie mniej niż 4 ms 
 Maksymalny kąt patrzenia 	Nie mniej niż 178 stopni w płaszczyźnie pionowej
Nie mniej niż 178 stopni w płaszczyźnie poziomej
 Wejścia	HDMI 
 Zasilanie 	220 -240 V 50/60Hz 
 Pobór mocy	Nie większy niż 18W
 Temperatura pracy 	0 C – 40 C 
 Wymiary bez podstawy
 Szerokość :
 Wysokość :
 Głębokość :	
Nie większa niż 730 mm i nie mniejsza niż 713 mm
Nie większa niż 447 mm i nie mniejsza niż 422 mm
Nie większa niż 70 mm i nie mniejsza niż 45 mm
 Waga 	Nie większa niż 9 kg bez podstawy
 Rozmieszczenie punktów uchwytu 
 ściennego VESA	100 mm x 100 mm
 Produkt	Fabrycznie nowy, całkowicie sprawny, wolny
od wad.
 Wyposażenie 	Instrukcja użytkownika w wersji papierowej
lub na nośniku, kabel zasilający
 Gwarancja	min. 12 miesięcy – stanowi kryterium oceny ofert.
Monitor 43” 
 Ilość	3
 Rozmiar	43”
 Kolor	Czarny
 Matrycy 	LCD
 Technologia panelu	VA lub IPS z podświetleniem LED
 Rozdzielczość natywna	3840 x 2160 pikseli
 Proporcja boków 	16:9
 Jasność (cd/m2)	Nie mniej niż 500
 Kontrast:	Nie mniej niż 1100 : 1
 Czas reakcji 	Nie mniej niż 8 ms 
 Maksymalny kąt patrzenia 	Nie mniej niż 178 stopni w płaszczyźnie pionowej
Nie mniej niż 178 stopni w płaszczyźnie poziomej
 Wejścia	Nie mniej niż 2x HDMI 
 Zasilanie 	220 -240 V 50/60Hz 
 Pobór mocy	Nie większy niż 110W
 Temperatura pracy 	 0 C – 40 C 
 Wymiary bez podstawy
 Szerokość :
 Wysokość :
 Głębokość :	
Nie większa niż 970 mm i nie mniejsza niż 960  mm
Nie większa niż 570 mm i nie mniejsza niż 550  mm
Nie większa niż 40 mm i nie mniejsza niż 20 
mm
 Waga 	Nie większa niż 13 kg bez podstawy
 Rozmieszczenie punktów uchwytu ściennego VESA	400 mm x 400 mm lub 200 mm x 200 mm
 Produkt	Fabrycznie nowy, całkowicie sprawny, wolny 
od wad.
 Wyposażenie 	Instrukcja użytkownika w wersji papierowej  
lub na nośniku, kabel zasilający
 Gwarancja	min. 12 miesięcy – stanowi kryterium oceny ofert.
Monitor 55” 
 Ilość	 2
 Rozmiar	 55”
 Kolor	 Czarny
 Matrycy 	 LCD
 Technologia panelu	 VA lub IPS z podświetleniem LED
 Rozdzielczość natywna	 3840 x 2160 pikseli
 Proporcja boków 	 16:9
 Rozmiar plamki [mm]	 Nie mniej niż 0.315
 Jasność (cd/m2)	 Nie mniej niż 500
 Kontrast:	 Nie mniej niż 1100 : 1
 Czas reakcji 	 Nie mniej niż 8 ms 
 Maksymalny kąt patrzenia 	 Nie mniej niż 178 stopni w płaszczyźnie 
 pionowej
 Nie mniej niż 178 stopni w płaszczyźnie  
 poziomej
 Wejścia	 Nie mniej niż 2x HDMI 
 Zasilanie 	 220 -240 V 50/60Hz 
 Pobór mocy	 Nie większy niż 110W
 Temperatura pracy 	 0 C – 40 C 
 Wymiary bez podstawy
 Szerokość :
 Wysokość :
 Głębokość :	
 Nie większa niż 1240 mm i nie mniejsza niż  
 1230  mm
 Nie większa niż 721 mm i nie mniejsza niż  
 700 mm
 Nie większa niż 40 mm i nie mniejsza niż 30 
 mm
 Waga 	 Nie większa niż 22 kg bez podstawy
 Rozmieszczenie punktów uchwytu 
 ściennego VESA	 400 mm x 400 mm lub 300 mm x 300 mm
 Produkt	 Fabrycznie nowy, całkowicie sprawny, wolny 
 od  wad.
 Wyposażenie 	 Instrukcja użytkownika w wersji papierowej 
   lub na nośniku, kabel zasilający
 Gwarancja	min. 12 miesięcy – stanowi kryterium oceny ofert.            
4.2.6.) Główny kod CPV: 33195100-4 - Monitory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.	Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według następujących kryteriów:
w zakresie części 3 zamówienia:
Nr	Nazwa kryterium	Waga/znaczenie
1.		Cena [C]	60 %
2.		Okres Gwarancji  [G]	40 %
w zakresie części 3 zamówienia:
Cena [C] 
Punkty w zakresie kryterium „Cena” będą obliczone na podstawie podanej przez Wykonawcę w ofercie ceny całkowitej brutto za wykonanie całego zakresu zamówienia. Punkty w tym kryterium zostaną obliczone przy zastosowaniu następującego wzoru:
C = (Cn/Cb) × 60 pkt
gdzie: 
C – ilość punktów za kryterium „Cena”
Cn –najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych
Cb – cena badanej oferty
Maksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi 60.
Okres Gwarancji (G) w zakresie  części 3 zamówienia
Ocena w zakresie kryterium „Okres gwarancji” będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji.
Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium następująco:
Okres gwarancji w miesiącach 	Liczba punktów w kryterium 
„Okres gwarancji” 
60 miesięcy 	40,00 pkt
48 miesięcy	30,00 pkt
36 miesięcy	20,00 pkt
24 miesiące	10,00 pkt
12 miesięcy i mniej	0,00 pkt
Zaznaczenie w formularzu oferty więcej niż jednego wariantu będzie skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia. W sytuacji, gdy Wykonawca nie zaznaczy w formularzu żadnej z możliwych opcji Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje najkrótszy okres gwarancji (tj. 12 miesięcy i mniej) i przyzna ofercie 0,00 pkt.
Maksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi 40.
                4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
                    5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2.	Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia 
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu (aktualnych na dzień złożenia): 
2.1	potwierdzających brak podstaw wykluczenia: 
a)	oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wg Załącznika nr 4 do SWZ;
b)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (jeżeli wykonawca wskaże w  formularzu ofertowym/ oświadczeniu wstępnym wykonawcy    zamawiający  samodzielnie pobierze  z ogólnodostępnych rejestrów).
c)	oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp
art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotyczącą wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu  podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.
art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
art. 109 ust. 1 pkt 4,5, 6, 7 ustawy Pzp,
art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. 2022 poz. 835)- wg załącznika 5 do SWZ.            
    5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
pełnomocnictwo:gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za
pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem
umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy w przypadku wykonawców ubiegających się
wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z
treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.
Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu
siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Wymagana forma:
Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa z ofertą każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 6a, 6b i 6c do SWZ.2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-02 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://polin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-02 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-02
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Najem 3 używanych samochodów osobowych klasy D oraz 1 używanego samochodu osobowego klasy C
 - Usługi polegające na nadzorze i aktualizacji wraz z dostosowaniem w posiadanym przez Zamawiającego systemem telemedycznym i zintegrowanym systemem gromadzenia i przetwarzania danych medycznych.
 - Remont drewnianej posadzki foyer Teatru Dramatycznego w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
 - Wykonywanie diagnostyki drogowych obiektów inżynierskich, ekranów i bramownic w zakresie opinii technicznych, ekspertyz, analiz oraz badań podstawowych i specjalistycznych dotyczących oceny stanu(...)
 - Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta.
 - Usługi serwisu i wsparcia dla urządzeń HSM Thales LUNA S700 oraz oprogramowania
 
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż pozostałego wyposażenia
 - REMONT INTERAKTYWNEGO STANOWISKA "JĘZYK EMOCJI" OBEJMUJĄCY DOSTAWĘ, KALIBRACJĘ ORAZ MONTAŻ SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA NIEZBĘDNEGO DO PRZYWRÓCENIA FUNKCJONALNOŚCI STANOWISKA ORAZ WYKONANIE DOKUMENTACJI
 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Muzeum Narodowego w Lublinie - 3 części
 - 42/TP1/SZP-4/2025 Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej.
 - Doposażenie magazynu, dotyczy obszaru 2: zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw, działu: uzupełnienie zasobów infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań OLiOC"
 - ZAKUP APARATURY MEDYCZNEJ DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O. W LOKALIZACJI SZPITAL W WEJHEROWIE
 
więcej: Lampy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





