Ogłoszenie z dnia 2025-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00383144/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa funkcjonowania transportu zbiorowego w mieście Włocławek poprzez modernizację infrastruktury towarzyszącej transportowi zbiorowemu I ETAP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK - Urząd Miasta Włocławek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866910
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zielony Rynek 11/13
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 (54) 414 40 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.wloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umwloclawek.logintrade.net/zapytania_email,207265,611c2a09f8f0fa9fa0fda5464a9e1662.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa funkcjonowania transportu zbiorowego w mieście Włocławek poprzez modernizację infrastruktury towarzyszącej transportowi zbiorowemu I ETAP2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3595e1b7-24db-4893-a87c-ad6bf0d42538
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00461304
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00065448/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Poprawa funkcjonowania transportu zbiorowego w mieście Włocławek poprzez modernizację infrastruktury towarzyszącej transportowi zbiorowemu I ETAP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Umowa nr UM_WR.431.3.079.2025 projekt: „Poprawa funkcjonowania transportu zbiorowego w mieście Włocławek poprzez modernizację infrastruktury towarzyszącej transportowi zbiorowemu I ETAP” nr FEKP.03.02-IZ.00-0011/24 współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramachprogramu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00383144
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.ZP.271.35.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2375066,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie (część) nr 1: Przebudowa przystanku Lunewil 01 oraz Lunewil 021). Przystanek Lunewil 01 dawna nazwa Okrzei-Kapitulna [104]
Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie zatoki autobusowej, chodników wraz z:
a) wszystkimi robotami przewidzianymi w dokumentacji projektowej do realizacji w pasie drogowym
b) budową kanału technologicznego na odcinku przebudowy
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przebudowę zatoki autobusowej o nawierzchni z betonu cementowego;
2) przebudowę chodników peronów o nawierzchni z kostki betonowej;
3) budowę kanału technologicznego;
4) wykonanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego;
5) montaż modułowej wiaty przystankowej - 2 modułowej
Przybliżone pole powierzchni projektowanych powierzchni zagospodarowania terenu przedstawia się następu-jąco:
a) powierzchnia zatoki o nawierzchni z betonu cementowego: ok 145 m2,
b) powierzchnia chodników i peronu o nawierzchni z kostki betonowej: ok. 175 m2,
Przybliżona długość projektowanych elementów infrastruktury technicznej przedstawia się następująco:
a) długość kanału technologicznego: ok. 22 m (wraz z trzema studniami);
2). Przystanek Lunewil 02 dawna nazwa Okrzei-Lunewil [74]
Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie zatoki autobusowej, chodników wraz z:
b) wszystkimi robotami przewidzianymi w dokumentacji projektowej do realizacji w pasie drogowym,
c) budową kanału technologicznego na odcinku przebudowy
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przebudowę zatoki autobusowej o nawierzchni z betonu cementowego;
2) przebudowę chodników peronów o nawierzchni z kostki betonowej;
3) budowę kanału technologicznego;
4) wykonanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego;
5) montaż modułowej wiaty przystankowej - 2 modułowej
6) nasadzenia drzew – 4 szt.
Przybliżone pole powierzchni projektowanych powierzchni zagospodarowania terenu przedstawia się następu-jąco:
a) powierzchnia zatoki o nawierzchni z betonu cementowego: ok 205 m2,
b) powierzchnia chodników i peronu o nawierzchni z kostki betonowej: ok. 78 m2,
Przybliżona długość projektowanych elementów infrastruktury technicznej przedstawia się następująco:
c) długość kanału technologicznego: ok. 22 m (wraz z trzema studniami);
Przedmiot zamówienia obejmuje również przeniesienie wiaty z przystanku Lunewil 02 (074) na przystanek Broniewskiego 01 (295) (likwidacja starej wiaty z przystanku Broniewskiego 01) oraz przeniesienie wiaty z przystanku Lunewil 01 (104) na przystanek Broniewskiego 02 (297)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44212321-5 - Wiaty autobusowe
4.5.5.) Wartość części: 429212,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie (część) nr 2: Przebudowa przystanku Wronia Wiadukt 01 oraz Wronia Wiadukt 02.1). Przystanek Wronia Wiadukt 01 dawna nazwa Wronia -Rakutowska [173]
Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie zatoki autobusowej, chodników wraz z:
a) wszystkimi robotami przewidzianymi w dokumentacji projektowej do realizacji w pasie drogowym
c) budową kanału technologicznego na odcinku przebudowy
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przebudowę zatoki autobusowej o nawierzchni z betonu cementowego;
2) przebudowę chodników peronów o nawierzchni z kostki betonowej;
3) budowę kanału technologicznego;
4) wykonanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego;
5) montaż modułowej wiaty przystankowej - 4 modułowej
6) Wykonanie muru oporowego
7) Wykonanie schodów
Przybliżone pole powierzchni projektowanych powierzchni zagospodarowania terenu przedstawia się następu-jąco:
a) powierzchnia zatoki o nawierzchni z betonu cementowego: ok 163 m2,
b) powierzchnia chodników i peronu o nawierzchni z kostki betonowej: ok. 335 m2,
Przybliżona długość projektowanych elementów infrastruktury technicznej przedstawia się następująco:
c) długość kanału technologicznego: ok. 74 m (wraz z pięcioma studniami);
2). Przystanek Wronia Wiadukt 02 dawna nazwa Wronia -Wolność [142]
Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie zatoki autobusowej, chodników wraz z:
a) wszystkimi robotami przewidzianymi w dokumentacji projektowej do realizacji w pasie drogowym,
b) budową kanału technologicznego na odcinku przebudowy
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przebudowę zatoki autobusowej o nawierzchni z betonu cementowego;
2) przebudowę chodników peronów o nawierzchni z kostki betonowej;
3) budowę kanału technologicznego;
4) wykonanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego;
5) montaż modułowej wiaty przystankowej - 4 modułowej
Przybliżone pole powierzchni projektowanych powierzchni zagospodarowania terenu przedstawia się następu-jąco:
a) powierzchnia zatoki o nawierzchni z betonu cementowego: ok 134 m2,
b) powierzchnia chodników i peronu o nawierzchni z kostki betonowej: ok. 374 m2,
Przybliżona długość projektowanych elementów infrastruktury technicznej przedstawia się następująco:
c) długość kanału technologicznego: ok. 74 m (wraz z trzema studniami);
Przedmiot zamówienia obejmuje również przeniesienie wiaty z przystanku Wronia – Wiadukt 01 (173) na przy-stanek Mielęcińska 01 (168) (likwidacja starej wiaty z przystanku Mielęcińska oraz przeniesienie wiaty z przystanku Wronia – Wiadukt 02 (142) na przystanek Traugutta 01 (187)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44212321-5 - Wiaty autobusowe
4.5.5.) Wartość części: 742432,68 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie (część) nr 3: Przebudowa przystanku Brzeska 01 oraz przystanku Centrum Kultury Browar B 021). Przystanek Brzeska 01 dawna nazwa Brzeska [18]
Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie zatoki autobusowej, chodników wraz z:
a) wszystkimi robotami przewidzianymi w dokumentacji projektowej do realizacji w pasie drogowym
b) budową kanału technologicznego na odcinku przebudowy
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przebudowę zatoki autobusowej o nawierzchni z betonu cementowego;
2) przebudowę chodników peronów o nawierzchni z kostki betonowej;
3) budowę kanału technologicznego;
4) wykonanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego;
5) montaż modułowej wiaty przystankowej - 2 modułowej
Przybliżone pole powierzchni projektowanych powierzchni zagospodarowania terenu przedstawia się następu-jąco:
a) powierzchnia zatoki o nawierzchni z betonu cementowego: ok 106 m2,
b) powierzchnia chodników i peronu o nawierzchni z kostki betonowej: ok. 56 m2,
Przybliżona długość projektowanych elementów infrastruktury technicznej przedstawia się następująco:
c) długość kanału technologicznego: ok. 25 m (wraz z czterema studniami);
UWAGA:
Lokalizacja inwestycji w strefie ochrony archeologicznej Dzielnicy Starego Miasta Włocławek, wpisanej do rejestru zabytków pod numerem A/1560 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Bydgoszczy z dnia 30 września 1957r. W związku z powyższym w trakcie prac ziemnych związanych z inwestycją należy przepro-wadzić badania archeologiczne ( wydana Decyzja NR ZAR/117/2024 z 17 lipca 2024r- w załącze-niu).Zamawiający przekaże Wykonawcy kontakt do kierownika badań archeologicznych w dniu podpisania Umowy na roboty budowlane, który w wyznaczonym do badań obrębie będzie sporządzał szczegółową doku-mentację prac oraz eksplorował obiekty zgodnie z wydanym pozwoleniem.
Wykonawca jest zobowiązany do:
1) odhumusowania lub rozebrania warstw konstrukcyjnych nawierzchni w obszarze wyznaczonym do badań archeologicznych ręcznie;
2) zabezpieczenia wykopów
3) wysłania podanemu przez Zamawiającego kierownikowi badań archeologicznych na adres mailowy - harmonogramu prac budowlanych na co najmniej 7 dni przed ich rozpoczęciem,
4) zawiadomienia kierownika badań archeologicznych o planowaniu rozpoczęciu konkretnych prac ziemnych (z udziałem sprzętu mechanicznego i ręcznego, mailowo, telefonicznie lub przez wiadomość sms w terminie co najmniej 2 dni przed ich rozpoczęciem.
5) w przypadku zmiany terminów rozpoczęcia i zakończenia prac ziemnych względem wskazanego w pkt. 3) harmonogramu, skutecznego zawiadomienia kierownika badań archeologicznych o tym fakcie co najmniej 2 dni przed rozpoczęciem prac, których termin uległ zmianie.
Obowiązkiem wynikającym z art. 32 ust. 1 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 840 z późn. zm.): „Kto, w trakcie prowadzenia robót budowlanych lub ziem-nych, odkrył przedmiot, co do którego istnieje przypuszczenie, iż jest on zabytkiem, jest obowiązany:
1) wstrzymać wszelkie roboty mogące uszkodzić lub zniszczyć odkryty przedmiot;
2) zabezpieczyć, przy użyciu dostępnych środków, ten przedmiot i miejsce jego odkrycia;
3) niezwłocznie zawiadomić o tym właściwego wojewódzkiego konserwatora zabytków, a jeśli nie jest to możliwe, właściwego wójta (burmistrza, prezydenta miasta)". Powyższa opinia ma charakter wyłącznie meryto-ryczny.
Materiały archeologiczne pozyskane w trakcie badań archeologicznych przy realizacji inwestycji Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej we Włocławku przejmie w depozyt (pismo MZKiD-S.42.36/2024 w załączeniu.)
Przyjęcie ewentualnie pozyskanych materiałów będzie możliwe na zasadach określonych w „Regulaminie przekazywania zabytków archeologicznych do zbiorów Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej we Włocław-ku", znajdującego się w wraz z niezbędnymi załącznikami na stronie internetowej muzeum (https://muzeum.wloclawek.pl/uslugi/uslugi-archeologiczne).
2). Przystanek Centrum Kultury Browar B 02 dawna nazwa Bechiego – LMK [217]
Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie zatoki autobusowej, chodników wraz z:
a) wszystkimi robotami przewidzianymi w dokumentacji projektowej do realizacji w pasie drogowym,
b) budową kanału technologicznego na odcinku przebudowy
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przebudowę zatoki autobusowej o nawierzchni z betonu cementowego;
2) przebudowę chodników peronów o nawierzchni z kostki betonowej;
3) budowę kanału technologicznego;
4) wykonanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego;
5) montaż modułowej wiaty przystankowej - 2 modułowej
Przybliżone pole powierzchni projektowanych powierzchni zagospodarowania terenu przedstawia się następu-jąco:
a) powierzchnia zatoki o nawierzchni z betonu cementowego: ok 76 m2,
b) powierzchnia chodników i peronu o nawierzchni z kostki betonowej: ok. 155 m2,
Przybliżona długość projektowanych elementów infrastruktury technicznej przedstawia się następująco:
c) długość kanału technologicznego: ok. 27 m (wraz z trzema studniami);
UWAGA:
Lokalizacja inwestycji w strefie historycznej struktury przestrzennej miasta Włocławek, która jest ujęta w woje-wódzkiej ewidencji zabytków oraz w gminnej ewidencji zabytków Zarządzenie nr 10/2024 Prezydenta Miasta Włocławek z dnia 18 stycznia 2024 r. w sprawie prowadzenia Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Miasta Wło-cławek oraz w zapisach miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Włocławka przyjętego Uchwałą Rady Miasta Włocławek Nr LVII/ 176/2022 z dnia 28.12.2022 r. Skutkiem powyższego strefa podlega ochronie konserwatorskiej na podstawie art. 6 ust. 1 pkt 1 lit. „b”, art. 7 pkt 4, art. 22 ust. 2, 4-5 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 840 z późn. zm.).
Ponadto w sąsiedztwie przedmiotowej inwestycji zlokalizowane są budynki wpisane do rejestru zabytków:
1) zespół willi miejskiej przy ul. Bechiego 2 we Włocławku składający się z willi, budynku służbówki, ogrodu jest wpisany do rejestru zabytków województwa kujawsko-pomorskiego pod nr A/1007/1-3 decyzją Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z 22 czerwca 2006 r.
2) zespół Browaru Bojańczyka we Włocławku — wpisanym do rejestru zabytków województwa kujawsko-pomorskiego pod nr A/ 1243/1-5 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Włocławku z dnia 12 czerwca 1998 r.
Obiekty te podlegają ochronie prawnej na mocy art. 6 ust. 1 pkt 1 lit. „b", „c”, art. 7 ust. 1 Ustawy o ochronie za-bytków i opiece nad zabytkami (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 840 z późn. zm.).
Obowiązkiem wynikającym z art. 32 ust. 1 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 840 z późn. zm.): „Kto, w trakcie prowadzenia robót budowlanych lub ziem-nych, odkrył przedmiot, co do którego istnieje przypuszczenie, iž jest on zabytkiem, jest obowiązany:
1) wstrzymać wszelkie roboty mogące uszkodzić lub zniszczyć odkryty przedmiot;
2) zabezpieczyć, przy użyciu dostępnych środków, ten przedmiot i miejsce jego odkrycia;
3) niezwłocznie zawiadomić o tym właściwego wojewódzkiego konserwatora zabytków, a jeśli nie jest to możliwe, właściwego wójta (burmistrza, prezydenta miasta)".
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44212321-5 - Wiaty autobusowe
4.5.5.) Wartość części: 330231,66 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie (część) nr 4: Przebudowa pętli autobusowej przy ul. Ostrowskiej, budowa budynku do ob-sługi transportu publicznego, ogrodu wertykalnego ( z konstrukcją wsporczą) wraz z niezbędną infra-strukturą.Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie zatoki autobusowej, chodników wraz z:
a) wszystkimi robotami przewidzianymi w dokumentacji projektowej do realizacji w pasie drogowym,
b) budową kanału technologicznego na odcinku przebudowy
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) rozbiórka istniejącego budynku
2) przebudowę zatoki autobusowej o nawierzchni z betonu cementowego;
3) przebudowę chodników peronów o nawierzchni z kostki betonowej;
4) budowę kanału technologicznego;
5) wykonanie budynku do obsługi transportu publicznego wyposażonego w pomieszczenie socjalne dla kierowców autobusów,
6) włączenie budynku do istniejących przyłączy
7) wykonanie ogrodu wertykalnego przy wiacie przystankowej wraz z konstrukcją wsporcza.
8) wykonanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego;
9) montaż modułowej wiaty przystankowej - 5 modułowej
Przybliżone pole powierzchni projektowanych powierzchni zagospodarowania terenu przedstawia się następu-jąco:
a) powierzchnia zatoki o nawierzchni z betonu cementowego: ok 241 m2,
b) powierzchnia chodników i peronu o nawierzchni z kostki betonowej: ok. 248 m2,
c) budynek do obsługi transportu publicznego :
- powierzchnia zabudowy 18,18 m2
- kubatura 18,96 m3,
-dł.7,5m, szer. 1,5m, wys.2,40 m ( 2,6 m z attyką).
Przybliżona długość projektowanych elementów infrastruktury technicznej przedstawia się następująco:
d) długość kanału technologicznego: ok. 101 m (wraz z czterema studniami);
Przedmiot zamówienia obejmuje również likwidację wiaty przystankowej na przystanku Ostrowska Pętla 02 (242)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44212321-5 - Wiaty autobusowe
4.5.5.) Wartość części: 873189,91 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 518287,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 518287,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 518287,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU DAWBUD Adam Iwański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910062436
7.3.3) Ulica: Barska 12A
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "DAWBUD" ADAM IWAŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "DAWBUD" ADAM IWAŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 518287,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 761876,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 761876,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 761876,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU DAWBUD Adam Iwański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910062436
7.3.3) Ulica: Barska 12A
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "DAWBUD" ADAM IWAŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "DAWBUD" ADAM IWAŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 761876,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344064,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344064,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 344064,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU DAWBUD Adam Iwański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910062436
7.3.3) Ulica: Barska 12A
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "DAWBUD" ADAM IWAŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "DAWBUD" ADAM IWAŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344064,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 442555,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 442555,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 442555,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU DAWBUD Adam Iwański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910062436
7.3.3) Ulica: Barska 12A
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "DAWBUD" ADAM IWAŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "DAWBUD" ADAM IWAŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 442555,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Przebudowa budynku przy ul. Królewieckiej 12
- Dostawy żywności na 2026 r. dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego we Włocławku
- Przygotowanie i dostawa całodziennych posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Stefana Żeromskiego 28a we Włocławku
- "Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób, obiektu i mienia Centrum Kultury "Browar B" przy ul. Łęgskiej 28 we Włocławku."
- OCHRONA FIZYCZNA MIENIA OBIEKTÓW MUZEUM ZIEMI KUJAWSKIEJ I DOBRZYŃSKIEJ WE WŁOCŁAWKU W 2026 i 2027 R.
- "Modernizacja lokali (pustostanów) należących do Gminy Miasta Włocławek"
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2389D - ul. Leśna w miejscowości Łagów
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 400003T ul. Borek w Zagnańsku".
- Przebudowa drogi gminnej ul. Parkowej w Morawicy oraz drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Brzezinach
- "Remont publicznej drogi gminnej 698005 S - ul. Leśna w Okrajniku"
- Realizacja robót budowlanych pn.: "Modernizacja ulicy Akacjowej w Sandomierzu"
- Wymiana nawierzchni zjazdów i dojazdów do posesji oraz poboczy w Gminie Michałowice
więcej: Wiaty autobusowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





