Ogłoszenie z dnia 2025-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00300083/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
TRANSFORMACJA SZKÓŁ PRZYSZŁOŚCIĄ REGIONU – ROZWÓJ SZKOLNICTWA ZAWODOWEGO W POWIECIE BĘDZIŃSKIM – MODERNIZACJA OBIEKTÓW CKZiU W BĘDZINIE I ZSOiT W CZELADZI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BĘDZIŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276254940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Sączewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Będzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiat.bedzin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.bedzin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-bedzin.logintrade.net/zapytania_email,201763,9cf239d2431c92388627473b82b79f63.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
TRANSFORMACJA SZKÓŁ PRZYSZŁOŚCIĄ REGIONU – ROZWÓJ SZKOLNICTWA ZAWODOWEGO W POWIECIE BĘDZIŃSKIM – MODERNIZACJA OBIEKTÓW CKZiU W BĘDZINIE I ZSOiT W CZELADZI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aaab3259-1b52-4e18-99f0-d2441ca5bb80
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00461275
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00008685/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Transformacja szkół przyszłością regionu – rozwój szkolnictwa zawodowego w Powiecie Będzińskim – modernizacja obiektów CKZiU w Będzinie i ZSOiT w Czeladzi.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusz Sprawiedliwej Transformacji w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, działanie 10.14 Infrastruktura kształcenia zawodowego-Zintegrowane Inwestycje Terytorialne2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00300083
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3995497,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku CKZiU w Będzinie przy ul. 11 Listopada 3 wraz z adaptacją części pomieszczeń na pracownie do praktycznej nauki zawodu oraz przystosowanie obiektu dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami.PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE REMONT/PRZEBUDOWĘ NASTĘPUJĄCYCH POMIESZCZEŃ:
- w segmencie F (parter) pracownia fryzjerska nr 1,
- w segmencie G (parter) pracownia fryzjerska nr 2,
- w segmencie C (piwnice) pomieszczenie do wstępnej obróbki brudnej wraz ze stanowiskiem mycia i dezynfekcji produktów spożywczych oraz pomieszczenie stanowiące magazyn produktów sypkich (pomieszczenia towarzyszące do pracowni gastronomicznych),
- w segmencie C (parter) istniejące pomieszczenia zostaną zagospodarowane na pracownię gastronomiczną nr 1, pracownię gastronomiczną nr 2, pracownię sala obsługi gości wraz z zapleczem i zmywalnią,
- w segmencie B (I piętro) pracownia portów i terminali wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi (zaplecze i pomieszczenie na modele). Zmiana lokalizacji na segment A, parter, bez zmiany zakresu prac wskazanych w dokumentacji projektowej.
CZĘŚĆ WSPÓLNA OBIEKTU
- segment C (parter) korytarz w części związanej z modernizowanymi pomieszczeniami, zgodnie z zakresem wskazanym w dokumentacji projektowej,
- segment B (I piętro) prace odtworzeniowe - korytarza w części związanej z modernizowanymi pomieszczeniami, zgodnie z zakresem wskazanym w dokumentacji projektowej. Zmiana lokalizacji na segment A, parter, bez zmiany zakresu prac wskazanych w dokumentacji projektowej.
- segment C (zakres prac piwnica-parter) klatka schodowa wraz z wydzieleniem drzwiami p.poż. w części parterowej, zgodnie z zakresem wskazanym w dokumentacji projektowej,
- segment B (I piętro) toaleta dla osób z niepełnosprawnościami. Zmiana lokalizacji na segment A (parter), bez zmiany zakresu prac wskazanych w dokumentacji projektowej,
- niezbędne prace odtworzeniowe w zakresie remontowanych pomieszczeń.
ZEWNĘTRZNA CZĘŚĆ BUDYNKU WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU
- Segment G roboty wyburzeniowe i demontażowe stropu i dachu (świetliki dachowe),
- Segmencie C wykonanie pochylni dla osób z niepełnosprawnościami wraz z alternatywnym wejściem do budynku,
- utwardzenie terenu w ramach projektowanej pochylni dla osób z niepełno sprawnościami i połączenie nowej nawierzchni z istniejącym miejscem postojowym.
ELEMENTY WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania w ramach zamówienia wybranych elementów wyposażenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
4.5.5.) Wartość części: 2296783,93 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku CKZiU w Będzinie przy ul. Ignacego Krasickiego 17 wraz z adaptacją części pomieszczeń na pracownie do praktycznej nauki zawodu oraz przystosowanie obiektu dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami.PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE, W SZCZEGÓLNOŚCI:
- prace remontowo-budowlane wraz z częściową przebudową dotychczasowego układu pomieszczeń z przeznaczeniem na pracownie branżowe,
- wykonanie nowej bramy przemysłowej dwuskrzydłowej,
- wykonanie fragmentu wjazdu do warsztatów utwardzonego kostką betonową,
- prace instalacyjne: wodne, kanalizacyjne, elektryczne, wentylacyjne, modernizacja istniejącej instalacji centralnego ogrzewania z wymianą grzejników w zakresie wskazanych pracowni kształcenia zawodowego,
- wykonanie instalacji odgromowej,
- wykonanie w pracowniach branżowych ścianek montażowych oraz stanowiska pomiarowego – rysunek nr 6 (Zamawiający dopuszcza wykonanie konstrukcji stanowiska pomiarowego wg. rys. 12 i 13 – elementy pionowe i poziome – z profili przemysłowych aluminiowych anodowanych o przekroju kwadratowym min. 30x30mm),
- wprowadzenie dostosowań dla osób z niepełnosprawnościami w zakresie wskazanym w dokumentacji projektowo-budowlanej,
- pozostałe prace, zgodnie z dokumentacją projektową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
4.5.5.) Wartość części: 444533,46 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku ZSOiT w Czeladzi przy ul. Grodzieckiej 29 wraz z adaptacją części pomieszczeń na pracownie do praktycznej nauki zawodu oraz przystosowanie obiektu dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami.PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE, W SZCZEGÓLNOŚCI:
- prace remontowo-budowlane wraz z częściową przebudową dotychczasowego układu pomieszczeń z przeznaczeniem na pracownie branżowe,
- adaptacja istniejących pomieszczeń na toaletę dla osób z niepełnosprawnościami,
- prace instalacyjne: wodne, kanalizacyjne, elektryczne, wentylacyjne, klimatyzacyjne, modernizacja istniejącej instalacji centralnego ogrzewania w zakresie wskazanych pracowni kształcenia zawodowego, wykonanie sieci internetowej LAN w pracowniach wraz z szafami teleinformatycznymi,
- montaż rolet zewnętrznych antywłamaniowych
- montaż wentylatora dachowego,
- prace odtworzeniowe na korytarzach
- montaż platformy schodowej na korytarzu (łącznik na parterze, na styku z segmentem gospodarczym),
- odtworzenie alternatywnego wejścia do budynku wraz z wykonaniem pochylni o konstrukcji stalowej oraz wykonanie fragmentu chodnika,
- montaż balustrady przy istniejącej pochylni przy wejściu głównym,
- wykonanie dwóch miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnościami wraz z wymianą fragmentu nawierzchni na mineralno-żywiczną,
- pozostałe prace, zgodnie z dokumentacją projektową.
- inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza i inne roboty towarzyszące.
Wykonanie opraw oświetleniowych, zgodnie z dokumentacją projektową, w tym rysunkami wizualizacyjnymi, rysunkiem E 01, oprawy kinkietowe nad lustrem przeznaczone do pomieszczeń mokrych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
4.5.5.) Wartość części: 1254180,18 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2530500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3675926,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2800000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe „MYSBUD” Anna Roszak - Kasprzyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 276565567
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 3
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2800000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 436938,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 608850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 436938,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOKIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 523606982
7.3.3) Ulica: Chorzowska
7.3.4) Miejscowość: BYTOM
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 436938,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia ww. postępowanie na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz.U.2024.1320 z późn. zm.), który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się
od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
Zamawiający, pismem z dnia 25.08.2025r., dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej w niniejszym postępowaniu przez Przedsiębiorcę Filipa Blady Industries z siedzibą w 41-500 Chorzów, ul. Strzelców Bytomskich 16/1.
Następnie, Zamawiający w dniu 28.08.2025r., zwrócił się do Wykonawcy
o podanie informacji niezbędnych do przygotowania umowy oraz przypomniał o obowiązku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Planowany termin podpisania umowy został wyznaczony na dzień 08.09.2025r.
W dniu 03.09.2025r., Wykonawca przekazał żądane informacje oraz przesłał draft gwarancji ubezpieczeniowej. Następnego dnia Zamawiający przesłał Wykonawcy draft gwarancji z naniesionymi uwagami.
W dniu 09.09.2025r., Wykonawca zwrócił się do Zamawiającego
z prośbą o przesunięcie terminu podpisania umowy na dzień 19.09.2025r.
Zamawiający przychylił się do prośby Wykonawcy i wyznaczył termin składania ofert na dzień 19.09.2025r. W dniu 18.09.2025r., Zamawiający skierował do Wykonawcy ostateczne wezwanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy i podpisania umowy na dzień 19.09.2025r. Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zgodnie z art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2024.1320 z późn. zm.), - jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
Z uwagi na fakt, iż termin związania ofertą w niniejszym postępowaniu upłynął w dniu 17.09.2025r., Zamawiający nie ma możliwości wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert, w związku z czym konieczne jest unieważnienie niniejszego postępowania.
INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
- Zakup urządzenia do podtrzymywania napięcia: UPS 3kV
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Urzędu Miejskiego przy ulicy 11 Listopada 20 i ulicy Sportowej 4 oraz w budynku Straży Miejskiej w Będzinie przy Placu Kolei Warszawsko-Wiedeńskiej 3
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Będzinie w 2026r.
- Wykaszanie trzcinowisk oraz grobli wraz z usunięciem biomasy na terenie Parku Krajobrazowego Lasy nad Górną Liswartą.
więcej: przetargi w Będzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina - remont kotłowni i stołówki.
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Remont wraz z modernizacją budynku zaplecza szatniowo- sanitarnego przy stadionie piłkarskim w Żegocinie
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- Remont budynku Dyrekcji Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach
- Instalacja fotowoltaiczna wraz z magazynem energii na ujęciu wody
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





