eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChodelSukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby przygotowywania posiłków dla podopiecznych Dziennego Domu Seniora w ramach Projektu pt. "Dzienny Dom Seniora"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby przygotowywania posiłków dla podopiecznych Dziennego Domu Seniora w ramach Projektu pt. „Dzienny Dom Seniora”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chodel

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019856

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 24

1.5.2.) Miejscowość: Chodel

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-350

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.chodel@eurzad.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodel.gmina.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby przygotowywania posiłków dla podopiecznych Dziennego Domu Seniora w ramach Projektu pt. „Dzienny Dom Seniora”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-676a7142-6e3e-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00461251

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: „Dzienny Dom Seniora” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020, Oś Priorytetowa 11 Włączenie społeczne, Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty - art. 305 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-b3e606da-3f0b-11ed-8832-4e4740e186ac

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IBD.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 134298,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby przygotowywania posiłków dla podopiecznych Dziennego Domu Seniora w ramach Projektu pt. „Dzienny Dom Seniora” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 11 Włączenie społeczne, Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne.
2. Zamówienie będzie realizowane po cenach jednostkowych wskazanych w formularzu cenowym - opisie przedmiotu zamówienia, wg zamówień składanych sukcesywnie przez Zamawiającego
3. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia należycie towaru na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru oraz uszkodzenia powstałe w wyniku transportu.
4. Dostarczone towary powinny posiadać handlowy dokument identyfikacyjny, wszelkie wymagane na terenie całego kraju atesty, oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu, informację o dacie wyprodukowania, warunków przechowywania, terminie przydatności do spożycia. Produkty powinny być bez oznak nadpsucia i nieuszkodzone fizycznie.
5. Dostawy towaru wraz z wniesieniem i rozładowaniem towaru odbywać się będą na koszt wykonawcy.
6. Wykonawca gwarantuje, że wytworzone i dostarczone towary spełniają wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego.
7. Prawo opcji:
7.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania, w zależności od potrzeb, z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy Pzp.
7.2. Podstawowy (minimalny) zakres zamówienia obejmuje zakup i dostawę artykułów spożywczych w ilości 70% ceny ustalonej podczas negocjacji.
7.3. Zamawiający gwarantuje realizację umowę na poziomie nie mniejszym niż 70% ceny ustalonej podczas negocjacji.. Realizacja umowy w pozostałym zakresie (opcjonalnym) tj 30% ceny brutto ustalonej podczas negocjacji będzie uzależniona od faktycznych potrzeb podopiecznych Dziennego Domu Seniora.
7.4. Wykonawcy nie przysługują roszczenia o realizację zamówienia na poziomie wyższym niż 70% ceny brutto ustalonej podczas negocjacji..
7.5. Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w okresie nie przekraczającym czasu trwania umowy, na takich samych warunkach jak w zamówieniu podstawowym.
7.6. UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości niektórych pozycji asortymentowych, przy równoczesnym zmniejszeniu ilości innych pozycji asortymentowych tak w zamówieniu podstawowym jak i opcjonalnym, z zastrzeżeniem nie przekroczenia maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy wskazanego w umowie stanowiącego cenę ofertową brutto.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1 do Zaproszenia - opisie przedmiotu zamówienia (formularz cenowy) oraz załączniku nr 3 – projektowanych postanowieniach treści zawieranej umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03142500-3 - Jaja

15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

15500000-3 - Produkty mleczarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130000,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY "MONIKA" MONIKA SMĘTEK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7171239160

7.3.3) Ulica: Rynek 46

7.3.4) Miejscowość: Chodel

7.3.5) Kod pocztowy: 24-350

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130000,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.