eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZaklikówModernizacja budynku OSP w Lipie ( sala i sanitariaty na piętrze)



Ogłoszenie z dnia 2025-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku OSP w Lipie ( sala i sanitariaty na piętrze)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zaklików

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409130

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zachodnia 15

1.5.2.) Miejscowość: Zaklików

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-470

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zaklikow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaklikow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zaklikow.ezamawiajacy.pl/pn/zaklikow/demand/229885/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku OSP w Lipie ( sala i sanitariaty na piętrze)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abfe478d-b4ac-432b-922a-f07d9d2185fb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00461102

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00010439/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Modernizacja budynku OSP w Lipie (sala i sanitariaty na piętrze)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00394339

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.16.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na Modernizacji budynku OSP w Lipie (sala i sanitariaty na piętrze) obejmujących m.in.:
a) remont Sali spotkań zlokalizowanej na pierwszym piętrze budynku w zakresie wymiany podokienników, wymiany sufitu podwieszonego, wymiany stolarki drzwiowej, wykonanie wentylacji, roboty wykończeniowe,
b) remont pomieszczenia magazynu w zakresie wymiany stolarki drzwiowej i roboty wykończeniowe (malowanie)
c) modernizacja pomieszczenia łazienki w zakresie demontażu istniejącego wyposażenia i elementów wykończeniowych, rozbiórka ścian wewnętrznych, wykonanie nadproży, wykonania dodatkowych podejść, montażu nowego wyposażenia sanitarnego, wymiana stolarki drzwiowej, roboty wykończeniowe (płytki, malowanie)
d) remont pomieszczenia kuchni w zakresie wymiany stolarki drzwiowej, demontaż wyłazu dachowego, uzupełnienie sufitu podwieszonego, skucie istniejącej okładziny ściennej i montaż nowej, malowanie
e) remont pomieszczenia korytarza w zakresie wykonania wyłazu dachowego, skucie istniejącej okładziny ściennej i montaż nowej, malowanie
f) remont klatki schodowej w zakresie odnowienia powłoki malarskiej
g) przebudowę instalacji elektrycznej
h) doszczelnienie pokrycia dachowego
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kierownictwa robót przez osoby posiadające uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240334,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 356175,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240334,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Kasak Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe KAS-BUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671221637

7.3.4) Miejscowość: Trześń

7.3.5) Kod pocztowy: 39-432

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty remontowo - budowlane -podwykonawca - Firma Handlowo-Usługowa PAW-BUD Paweł Bożek, oraz przebudowa instalacji elektrycznej podwykonawca - Sieci i Instalacje Elektryczne Projektowanie i Wykonawstwo Jan Chmiel.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240334,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.