Ogłoszenie z dnia 2025-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00414124/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-09
 - 2025/BZP 00439633/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-24
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Roboty budowlane
            PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH WEWNĘTRZNYCH W MIEJSCOWOŚCI GORZYCA    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Malechowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Malechowo
1.5.2.) Miejscowość: Malechowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-142
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@malechowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.malechowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/malechowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH WEWNĘTRZNYCH W MIEJSCOWOŚCI GORZYCA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-369cc6be-0f83-42f8-b38f-2006cfc47017
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00460938
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00012337/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa dróg gminnych wewnętrznych w miejscowości Gorzyca
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00414124
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIGP.271.18.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 297389,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            1.	Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg gminnych wewnętrznych w miejscowości Gorzyca”. 
2.	Zakres robót obejmuje przebudowę drogi wewnętrznej na dz. nr 314, 315 obręb ewidencyjny Gorzyca na długości 315 m. Aktualnie nawierzchnia przedmiotowej drogi wykonana jest z kruszywa. Odwodnienie drogowe za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do przydrożnych rowów i teren ów zielonych – pozostaje bez zmian.
3.	W ramach zadania należy wykonać:
1)	roboty przygotowawcze w tym usunięcie kolidujących zakrzaczeń, karpin,
2)	wykonanie wymiany przepustów pod zjazdami i drogą z rur spiralnie karbowanych HDPE fi 40 i 60 wraz ze ściankami czołowymi, 
3)	oczyszczenie, odmulenie i profilowanie rowów przydrożnych,
4)	wykonanie korytowania,
5)	wykonanie profilowania drogi,
6)	wykonanie warstw konstrukcyjnych zgodnie z dok. projektową,
7)	wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W gr. 5 cm,
8)	wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm,
9)	przebudowę istniejących zjazdów w granicy pasa drogowego z betonu asfaltowego i płyt jomb,
10)	przebudowę zjazdu z drogi powiatowej,
11)	wykonanie poboczy z kruszywa łamanego (0/31,5) stabilizowanego mechanicznie szer. 0,5m. pochodzącego z kruszenia skały litej,
12)	humusowanie i obsianie trawą poboczy,
13)	wykonanie oznakowania pionowego (stała organizacja ruchu - znak A-7).  
Uwaga Zamawiający dokonuje zmiany w stosunku do projektu w zakresie: zjazdy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie wskazane na rysunku PZT wykonać w technologii jak dla zjazdów z betonu asfaltowego oraz Zamawiający dopuszcza wykonanie dojścia dla pieszych oraz zjazdu z kostki brukowej betonowej w technologii betonu asfaltowego.
4.	Wykonawca przez cały okres prowadzenia robót budowlanych zobowiązany jest do zapewnienia dojazdu pojazdów do nieruchomości przylegających do przedmiotowej drogi.
5.	Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót budowlanych, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
6.	Przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, w tym:
1)	Projekt zagospodarowania terenu „Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w miejscowości Gorzyca”,
2)	Projekt techniczny „Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w miejscowości Gorzyca”,
3)	Stała organizacja ruchu,
4)	Dokumentacja badań podłoża gruntowego,
5)	Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
6)	Przedmiar robót stanowiący element pomocniczy przy określeniu ceny,
7)	Specyfikacja Warunków Zamówienia.
7.	Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi „towarzyszące" realizacji robót, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia w szczególności: koszty obsługi geodezyjnej, koszty uzyskania niezbędnych badań, projektu czasowej organizacji ruchu, w tym między innymi badanie mieszanek bitumicznych, badanie stopnia zagęszczenia warstw konstrukcyjnych, dróg, zjazdów, opinii i uzgodnień, zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego, w tym koszty odtworzenia nawierzchni przylegających do przebudowywanych dróg i zjazdów, wszystkie koszty wywozu materiałów pochodzących z rozbiórki. Cena musi uwzględniać również koszty dokumentacji geodezyjnej powykonawczej oraz kosztorysu powykonawczego, a także podatek VAT.
8.	Całość robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą specyfikacją warunkach. 
9.	Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu kosztorysu ofertowego. 
10.	Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania 
w budownictwie zgodnych z deklaracją właściwości użytkowych i kryteriami technicznymi określonymi w PN wyrobu i aprobatach technicznych. Po zakończeniu budowy należy przedstawić - certyfikaty i świadectwa jakości, atesty lub równoważne na wbudowane materiały budowlane.
11.	Zwraca się uwagę, iż przy wynagrodzeniu ryczałtowym przedmiar robót nie jest podstawą do określenia zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze pozycje mają być jedynie pomocą w kalkulacji kosztów inwestycji, wobec tego jest on jedynie dokumentem wspomagającym wycenę przedsięwzięcia.
12.	Kod CPV: 45233220-7 roboty w zakresie nawierzchni dróg.
13.	W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty 
lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. 
14.	Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. Ewentualne wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu ma jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o tym samym poziomie technologicznym, wydajnościowym i funkcjonalnym zgodnie 
z założonym opisem przedmiotu zamówienia. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów zawarte w SWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte 
w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 
15.	Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym 
za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, 
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp.        
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 365789,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 478470,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 365789,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861395883
7.3.3) Ulica: Nowa
7.3.4) Miejscowość: Palędzie
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie części robót budowlanych.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 365789,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont dróg gminnych w Hrudzie, Ciciborze Dużym, Holi i drogi 100347L"
 - Remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi gminnej nr 144068N Sobiewola - Krzywka od km 2+277 do km 5+887
 - Remont dróg popowodziowych na terenie Gminy Biskupice
 - ODBUDOWA MOSTU W PASIE WEWNĘTRZNEJ DROGI GMINNEJ WE WŁOSIENIU - DZIAŁKA NR 561/2 [POWÓDŹ, WRZESIEŃ 2024 r.]
 - Modernizacja polegająca na przebudowie i dostosowaniu budynku zamieszkania zbiorowego (akademik) do wymagań bezpieczeństwa pożarowego wraz z infrastrukturą techniczną.
 - Przebudowa części drogi powiatowej nr 1328 D Borzęcin polegająca na budowie chodnika.
 
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





