Ogłoszenie z dnia 2025-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00224253/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa gaśnic przenośnych i koców gaśniczych – postępowanie nr 33/D
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Olsztyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510698342
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Saperska 1
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-073
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rziolsztyn.zamowienia@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rziolsztyn.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11075641.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna MON
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa gaśnic przenośnych i koców gaśniczych – postępowanie nr 33/D2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0fd2179-14af-475e-b119-9065c28a718b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00460862
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038633/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa gaśnic przenośnych i kocy gaśniczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00224253
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 33/D
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 635160,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostaw podręcznego sprzętu gaśniczego:
1) Gaśnica proszkowa GP 2 x ABC, w ilości 1000 szt.;
2) Gaśnica proszkowa GP 6 x ABC, w ilości 1000 szt.;
3) Gaśnica pianowa GWG 2 x AF, w ilości 30 szt.;
4) Gaśnica proszkowa GP 4 x ABC, w ilości 50 szt.;
5) Gaśnica proszkowa GP 12 x ABC, w ilości 30 szt.;
6) Gaśnica śniegowa GP 5 x ABC, w ilości 50 szt.;
7) Urządzenie gaśnicze śniegowe typu UGS 2 x lub UGSE 2x, w ilości 200 szt.;
8) Koc gaśniczy z włókna szklanego (w pokrowcu), w ilości 500 szt.;
Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załączniku nr 2 do SWZ.
2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Magazyn Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Olsztynie, ul. Saperska 1; budynek nr 18, w dni robocze, w godzinach 7:30 - 12:00.
3. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone wyroby na okres: minimum 24 – maksimum 36 miesiące/miesięcy, licząc od daty dostawy.
4. Wymagany termin wykonania zamówienia z uzyskaniem efektu rzeczowego: 30 dni od dnia podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35111300-8 - Gaśnice
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294006,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 355789,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307377,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. Supron 1 spółka jawna Zenon Pisany, Zygmunt Czarnota
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 270049178
7.3.3) Ulica: ul. Kluczewska 3
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.U.H. "SUPRON 1" SPÓŁKA JAWNA ZENON PIASNY, ZYGMUNT CZARNOTA
jakie przetargi wygrała firma
P.P.U.H. "SUPRON 1" SPÓŁKA JAWNA ZENON PIASNY, ZYGMUNT CZARNOTA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307377,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-31INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Olsztynie oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych z siedziby Zamawiającego
- Wycinka drzew przydrożnych zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie z podziałem na 4 części
- Pełnienie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania pn. "Rozbudowa systemu gospodarowania wodami opadowymi - III etap".
- Bieżące utrzymanie ulic o nawierzchni z płyt betonowych na terenach administrowanych przez Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie
- Świadczenie usług odbierania odpadów komunalnych z obiektów Urzędu Miasta Olsztyna w 2026 roku.
- Dostawa odczynników chemicznych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





