eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekOchrona fizyczna obiektów (dozór) i mienia Urzędu Miasta Włocławek, monitoring lokalnego systemu alarmowego



Ogłoszenie z dnia 2023-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona fizyczna obiektów (dozór) i mienia Urzędu Miasta Włocławek, monitoring lokalnego systemu alarmowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK - Urząd Miasta Włocławek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielony Rynek 11/13

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 (54) 414 40 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 (54) 414 42 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umwloclawek.logintrade.net/zapytania_email,141327,8be00655e698d66639db574074c169a2.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona fizyczna obiektów (dozór) i mienia Urzędu Miasta Włocławek, monitoring lokalnego systemu alarmowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e331c0df-5de0-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00460717

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060399/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Ochrona fizyczna obiektów (dozór) i mienia Urzędu Miasta Włocławek, monitoring lokalnego systemu alarmowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00418563

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.37.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 601655,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna obiektów (dozór) i mienia Urzędu Miasta Włocławek oraz monitoring lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w Archiwum zakładowym mieszczącym się przy ul. Ptasiej 2a. W zakres zadania wchodzi:
I. Ochrona fizyczna obiektów (dozór) i mienia Urzędu Miasta Włocławek, polegająca na świadczeniu usługi w zakresie ochrony fizycznej obiektów (dozór) i mienia Urzędu Miasta Włocławek poprzez bezpośrednią ochronę fizyczną, sprawowaną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, czterech obiektów/posterunków Urzędu Miasta Włocławek zlokalizowanych we Włocławku przy:
- Zielonym Rynku 11/13 – posterunek dwuosobowy.
- ul. Kościuszki 12 – posterunek jednoosobowy,
- ul. 3 Maja 22 – posterunek jednoosobowy.
UWAGA:
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lokalizacji posterunków, a także liczebności osób na danym posterunku, z zastrzeżeniem zachowania stałej ilości osób łącznie na wszystkich posterunkach (cztery osoby) oraz bez zmiany wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy.
Zamawiający zobowiązany jest w terminie nie krótszym 14 dni kalendarzowych przed dniem planowanej zmiany do złożenia Wykonawcy oświadczenia o planowanej zmianie.
Usługa wykonywana będzie w dniach i w godzinach wskazanych poniżej:
- poniedziałki, środy, czwartki – w godz. 15:30-7:30;
- wtorki – w godz. 17:00-7:30;
- piątki – w godz. 14:00-7:30;
- soboty, niedziele oraz inne dni wolne od pracy (święta) całodobowo, w godz. 7:30-7:30.
Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są stawić się w obiektach Zamawiającego min. 15 minut przed rozpoczęciem świadczenia usługi.
Dopuszcza się zmiany czasu rozpoczęcia i zakończenia ochrony w przypadku zmiany w organizacji pracy urzędu.
Do obowiązków pracowników ochrony należeć będzie między innymi:
- podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie chronionych obiektów,
- dokonywanie obchodów obiektów/posterunków, co najmniej raz na 2 godziny zwracając szczególną uwagę na zabezpieczenie przed pożarem i zalaniem pomieszczeń,
- ochrona obiektów oraz mienia Zamawiającego w szczególności przed: rabunkiem, włamaniem, zalaniem, pożarem, napadem, kradzieżą, dewastacją, uszkodzeniem oraz przeciwdziałanie powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń,
- w sytuacjach szczególnego zagrożenia – ścisła współpraca ze służbami publicznymi: Policją, Strażą Pożarną, Strażą Miejską itp.,
- niezwłoczne powiadomienie Policji oraz pracowników Referatu Obsługi Urzędu o wszelkich zdarzeniach mogących mieć wpływ na zagrożenie bezpieczeństwa osób i mienia na terenie obiektu, w tym:
- o zagrożeniu podłożenia ładunku wybuchowego,
- o zagrożeniu terrorystycznym,
- o zagrożeniu chemicznym, biologicznym,
- o zaistniałych czynach przestępczych, aktach przemocy, aktach wandalizmu,
- w razie pożaru w obiekcie, natychmiastowe powiadomienie Straży Pożarnej, Policji i pracowników Referatu Obsługi Urzędu oraz wzmożenie czujności w celu uniemożliwienia zaboru mienia przez osoby postronne działające pod pozorem niesienia pomocy,
- pomoc w sprawie ewakuacji osób przebywających w budynku w przypadku wystąpienia zagrożenia zdrowia lub życia osób przebywających na terenie obiektu,
- udostępnianie pomieszczeń urzędu po godzinach pracy urzędu oraz w dni wolne od pracy na podstawie zezwolenia pisemnego oraz prowadzenie stosownej ich ewidencji (z podaniem imienia i nazwiska osoby, godziny wejścia i wyjścia, kluczy, jakie zostały tej osobie udostępnione oraz wszelkich spostrzeżeń i uwag),
- przyjmowanie i wydawanie kluczy pracownikom Urzędu oraz personelowi sprzątającemu, w tym wpisywanie godzi zdania kluczy przez pracowników Urzędu i pracowników personelu sprzątającego odpowiednio w Ewidencji kluczy pobranych i zdanych lub Ewidencji kluczy dla personelu sprzątającego,
- przekazywanie obiektów po zakończeniu każdej zmiany osobie kierującej ochroną obiektów Zamawiające-go,
- znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, instalacji ppoż. oraz zaworów wodnych,
- wykonywanie innych zadań związanych z bezpieczeństwem obiektów, zleconych przez Zamawiającego,
- załączanie i rozbrajanie lokalnego systemu alarmowego,
- prowadzenie „książki raportów ze służby”, której zapisy będą obejmować:
- obsadę personalną pracowników ochrony na zmianie,
- czas ich pracy,
- zwięzły opis zaistniałych wydarzeń w toku służby,
- fakt przeprowadzenia kontroli przez upoważnione osoby ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego.
Zapis kontroli ma odzwierciedlać zagadnienia poddane sprawdzeniu, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości wnioski, jakie działania podjęto celem ich usunięcia.
- ochrona obiektów, pomieszczeń i urządzeń Zamawiającego przed dostępem do nich osób nieuprawnionych,
- stosowanie wewnętrznych procedur funkcjonujących u Zamawiającego,
- sprawdzanie pomieszczeń po wyjściu personelu sprzątającego, w tym w szczególności: zamknięcie okien, zgaszenie świateł, zamknięcie drzwi, dokręcenie kranów,
- bezzwłoczne powiadamianie organów ścigania, innych służb oraz Zamawiającego o czynach przestępczych zaistniałych na terenie należącym do Zamawiającego oraz zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia odpowiednich organów i służb,
- otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych, w ustalonych godzinach, do ochranianych obiektów,
- składanie pracownikom Referatu Obsługi Urzędu ustnych, bieżących raportów dotyczących zdarzeń i incydentów zaistniałych podczas pełnienia służby.
Wykonawca zobowiązany jest do posiadania co najmniej 1 grupy interwencyjnej – GI, działającej na terenie administracyjnym miasta Włocławek, (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji) do wsparcia pracowników ochrony na poszczególnych obiektach/posterunkach. Czas dojazdu od chwili wezwania do danego ochranianego obiektu Zamawiającego nie może przekroczyć czasu reakcji grupy interwencyjnej zadeklarowanego w formularzu ofertowym, z zastrzeżeniem, że maksymalny czas reakcji wynosi 15 minut od powiadomienia / zaalarmowania Wykonawcy do przyjazdu grupy interwencyjnej na miejsce interwencji. Grupa interwencyjna, to co najmniej dwóch pracowników ochrony, którzy po uzyskaniu informacji o zagrożeniu chronionych osób lub mienia Zamawiającego, udają się na teren obiektu Zamawiającego w celu realizacji zadań ochrony osób lub mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia łączności pomiędzy pracownikami ochrony a mobilnymi grupami interwencyjnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli działalności grupy interwencyjnej poprzez wezwanie grupy raz na kwartał bez ponoszenia skutków finansowych.
III. Prace konserwacyjne i przeglądy okresowe
W przypadku prowadzenia czynności konserwacyjnych i okresowych przeglądów technicznych instalacji sygnalizacji pożaru lub instalacji alarmowych, Zamawiający zawiadamia dyżurnego stacji monitorowania Wykonawcy o prowadzeniu powyższych prac (należy wskazać datę i prognozowane godziny rozpoczęcia i zakończenia prac serwisowych) oraz o możliwości wystąpienia w czasie prac serwisowych, wywołanych „fałszywie” sygnałów/alarmów o wystąpieniu pożaru, które nie wymagają powiadomienia Straży Pożarnej, Policji, wyznaczonych przez Zamawiającego osób oraz kierowania na miejsce grupy interwencyjnej.
Zgłoszenia o rozpoczęciu i zakończeniu czynności konserwacyjnych i okresowych przeglądów technicznych może dokonać tylko pracownik Zamawiającego, autoryzując się hasłem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 841457,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1019871,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 841457,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Ochrony Osób i Mienia ARGUS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907455

7.3.3) Ulica: Rysia 6A

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 841457,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.