Ogłoszenie z dnia 2024-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00398329/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. „Przebudowa pomieszczeń starego Bloku Operacyjnego w Szpitalu Powiatowym w Stalowej Woli”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Stalowowolski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podleśna 15
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 643 37 09
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mienie@stalowowolski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stalowowolski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-96de7cc9-2fa4-11ef-b373-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. „Przebudowa pomieszczeń starego Bloku Operacyjnego w Szpitalu Powiatowym w Stalowej Woli”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96de7cc9-2fa4-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00460693
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027763/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Przebudowa pomieszczeń starego Bloku Operacyjnego w Szpitalu Powiatowym w Stalowej Woli"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00398329
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IMP.272.2.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 150000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad przebudową pomieszczeń starego Bloku Operacyjnego w Szpitalu Powiatowym w Stalowej Woli tj:
przebudową I piętra budynku Pierwszego Pawilonu Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli , ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola na potrzeby Oddziału Chirurgicznego Ogólnego z Pododdziałem Chirurgii Naczyniowej i Pododdziałem Neurochirurgii wraz z wyposażeniem.
2. Zakres obejmuje całość robót związanych z przebudową części pierwszego piętra budynku, wraz z remontem i dostosowaniem klatek schodowych K1 i K2 w zakresie oddymiania, a także wymianę okien i drzwi.
3. Szczegółowy zakres robot budowlanych będących przedmiotem nadzoru został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, SSTWiOR udostępnionych na stronie: ezamowinia.gov.pl w zakładce przeglądaj postepowania/konkursy.
4. Do zadań Wykonawcy (nadzoru inwestorskiego) będzie należał pełen zakres czynności określonych w art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane t.j. (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.), obowiązującymi normami i innymi przepisami polskiego prawa, dokumentacją techniczną i STWiORB oraz wykonywanie innych czynności, o których mowa w niniejszym SWZ.
Pełen opis przedmiotu zamówienia dostępny jest w SWZ - Rozdział IV.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96555,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96555,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96555,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Obsługi Inwestycyjnej w Przemyślu Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650947816
7.3.3) Ulica: Okrzei
7.3.4) Miejscowość: Przemyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 37-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO OBSŁUGI INWESTYCYJNEJ W PRZEMYŚLU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO OBSŁUGI INWESTYCYJNEJ W PRZEMYŚLU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96555,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg dla Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Stalowej Woli
- Sukcesywna dostawa mrożonek i ryb dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola.
- Budowa żłobka miejskiego nr 4 - w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029.
- Cykliczne dostawy artykułów biurowych ,gospodarczych , tuszy i tonerów dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
- Uzbrojenie terenu w zakresie wodno-kanalizacyjnym dla Osiedla Leśna w Stalowej Woli
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "Rozbudowa drogi gminnej nr 1522D ul. Kopernika w Oleśnicy"
- "Budowa budynku wielorodzinnego w Nowym Mieście Lubawskim".
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych i elektrycznych podczas wymiany warstw nawierzchniowych i uszczelniających wraz z wymianą izolacji na stropie
- Świadczenie usługi kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem siedziby Powiatowej Instytucji Kultury w Legionowie etap 1 wraz z infrastrukturą towarzyszącą (...)
- Pełnienie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego "Rozbudowa DP 4356W na odc. od skrzyż. z ul. Zawadzką w msc. Zwierzyniec do przejazdu gospodarczego pod S8"
- Wykonanie kompleksowej usługi inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: "Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Mszczonowie "
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.