Og³oszenie z dnia 2023-10-25
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00520241/01 - Wynik z dnia 2023-11-29
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BUDOWA O¦WIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY KORONOWO – 4 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Koronowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350665
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwyciêstwa 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Koronowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-010
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski
1.5.7.) Numer telefonu: 52 3826459
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.nitka@um.koronowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.koronowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA O¦WIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY KORONOWO – 4 zadania
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f69892f2-726d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00460687
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00033074/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.14 BUDOWA O¦WIETLENIA NA TERENIE GMINY KORONOWO
1.1.15 BUDOWA O¦WIETLENIA ULICZNEGO W SOKOLE KU¬NICY – ZAKUP LAMP – FUNDUSZ SO£ECKI
1.1.16 BUDOWA O¦WIETLENIA ULICZNEGO W WIERZCHUCINIE KRÓLEWSKIM W KIERUNKU PRZEDSZKOLA – FUNDUSZ SO£ECKI
1.1.17 MONTA¯ LAMP O¦WIETLENIOWYCH PRZY DRODZE WOJEWÓDZKIEJ WE WTELNIE – FUNDUSZ SO£ECKI
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/koronowo3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej za
po¶rednictwem platformy www.platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/koronowo za po¶rednictwem
formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Korespondencjê nale¿y przekazywaæ za po¶rednictwem platformy.
Korespondencjê uwa¿a siê za przekazan± w terminie, je¶li dotrze do zamawiaj±cego przed up³ywem wymaganego terminu. Za datê
wp³ywu przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformy poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do
zamawiaj±cego”. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert
Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami
adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformy do konkretnego
wykonawcy. Dalsze informacje w rozdziale XI SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca jako podmiot profesjonalny
ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.plprzes³anych przez zamawiaj±cego,
gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.Oznaczenie czasu odbioru danych
przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera
synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego: 1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na
stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,2)
zapozna³i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z
platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz
innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje
dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Poni¿ej przedstawiamy
listê sugerowanych zapisów do specyfikacji: Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze
szczególnym wskazaniem na .pdf W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z
formatów:.zip lub .7Z. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi
max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego,
który wynosi max 5MB. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy
zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem
kwalifikowanym PAdES. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien
pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym. Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku
podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np.
osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików. Zaleca siê, aby komunikacja z wykonawcami
odbywa³a siê tylko na Platformie za po¶rednictwem formularza “Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, nie za po¶rednictwem adresu
email. Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. Zamawiaj±cy zaleca, aby nie
wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po ich podpisaniu. Mo¿e to skutkowaæ naruszeniem integralno¶ci plików co równowa¿ne
bêdzie z konieczno¶ci± odrzucenia oferty w postêpowaniu. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub
awarii lub niedzia³ania Platformy zakupowej zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê z wykonawcami
za pomoc± poczty elektronicznej, na adres Beata.nitka@um.koronowo.pl, paulina.tomaszewska@um.koronowo.pl z zastrze¿eniem,
¿e Ofertê (w szczególno¶ci Formularz oferty i za³±czniki do oferty) wykonawca mo¿e z³o¿yæ wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy
zakupowej, zgodnie z opisem w rozdziale XII niniejszej SWZ. Korzystanie z Platformy jest bezp³atne. Maksymalny rozmiar jednego
pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy
komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) – zwane dalej RODO, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Burmistrz Koronowa, Plac Zwyciêstwa 1, 86-010 Koronowo.
2. Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych, z którym mog± siê Pañstwo skontaktowaæ poprzez adres e-mail: ochronadanych@um.koronowo.pl, we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych.
3. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa, zawartych umów lub na podstawie udzielonej zgody, w celu wype³nienia obowi±zków prawnych ci±¿±cych na administratorze danych, wynikaj±cych z zadañ gminy – w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605 t.j. – dalej uPzp) oraz aktów wykonawczych do uPzp, zwi±zanych z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego i realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, zawarcia i realizacji umowy z osob±, której dane dotycz±, okre¶lonym w tre¶ci zgody.
4. Podanie danych osobowych jest wymagane na podstawie przepisów prawa.
5. Pañstwa dane osobowe bêd± przekazywane innym organom publicznym i podmiotom wy³±cznie na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa.
6. Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 uPzp, dostawcy systemu elektronicznego obiegu dokumentów, poczty elektronicznej, us³ug IT oraz podmioty wspieraj±ce w ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±, organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej - w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa, inne podmioty, które przetwarzaj± dane osobowe na podstawie umów podpisanych z administratorem, oraz podmioty, które wyst±pi± o informacje na podstawie ustawy o dostêpie do informacji publicznej.
7. Nie podanie przez Pañstwo danych osobowych wy³±cza mo¿liwo¶æ realizacji celów okre¶lonych w pkt. 3.
8. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± przez okres niezbêdny do realizacji celów okre¶lonych w pkt. 3, a po tym czasie przez
okres wynikaj±cy z obowi±zuj±cych przepisów prawa, w szczególno¶ci ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz
aktach wykonawczych do tej ustawy, tj. 5 lat. W przypadku projektów dofinansowanych z bud¿etu Unii Europejskiej – okres
przetwarzania wynika³ bêdzie z zasad okre¶lonych w Wytycznych
w zakresie kwalifikowalno¶ci wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu
Spo³ecznego Plus, Funduszu Spójno¶ci, Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji oraz Funduszy Europejskich na
Infrastrukturê, Klimat i ¦rodowisko, Funduszy dla Rozwoju Spo³ecznego, Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy, Europejski
Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich , na lata 2021 -2027.
9. W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym nie bêd± profilowane.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 10. W zawi±zku z przetwarzaniem Pañstwa danych osobowych jeste¶cie Pañstwo
uprawnieni do:
1) dostêpu do swoich danych osobowych,
W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1 – 3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku,
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz± wskazania dodatkowych informacji maj±cy na celu sprecyzowanie ¿±dania,
w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2) sprostowania swoich danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania
nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
3) wniesienia ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych (prawo
do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi
na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego),
4) wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku gdy przetwarzanie
danych osobowych naruszy³oby przepisy ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych.
11. Nie przys³uguje Pañstwu prawo:
- do usuniêcia danych osobowych;
- do przenoszenia danych osobowych;
- sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c
RODO.
12. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa art. 18 ust. 1
rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
13. Obowi±zek informacyjny okre¶lony w art. 13 i 14 RODO wzglêdem osób trzecich spoczywa tak¿e na wykonawcach, którzy
pozyskuj± dane osobowe osób trzecich w celu przekazania ich zamawiaj±cym w ofertach.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.48.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE I: BUDOWA O¦WIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY KORONOWO:
1.1 Budowa czê¶ci o¶wietlenia drogowego ze s³upem o¶wietleniowym szt. 2 ul. Igrzyskowa w Samoci±¿ku- 3/L3 i 8/L2,
1.2 Budowa o¶wietlenia ulicznego przy przystanku w msc. Bieskowo szt. 1,
1.3 Budowa o¶wietlenia ulicznego w Starym Dworze szt. 1- 1/1,
1.4 Budowa o¶wietlenia ulicznego w Tryszczynie ul. Polna szt. 1- 1/II,
1.5 Budowa o¶wietlenia ulicznego w m. Wilcze szt. 1- 1/2,
1.6 Budowa o¶wietlenia ulicznego w m. Tryszczyn ul. D³uga szt. 1- L3,
1.7 Budowa o¶wietlenia ulicznego w ul. Per³owej w m. Koronowo szt. 1- SO-2,
1.8 Budowa o¶wietlenia ulicznego w ul. Azaliowej w m. Koronowo szt. 2- SO-3/2, 3/2/2,
1.9 Budowa o¶wietlenia ulicznego w ul. Zbo¿owej w m. Koronowo szt. 2- SO-4/10, 4/14,
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalna liczba punktów, jak± mo¿e otrzymaæ Wykonawca wynosi 100 pkt.
Za najkorzystniejsz± w danej czê¶ci zostanie uznana oferta z najwy¿sz± liczb± punktów jako suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny:
Lp= liczba punktów uzyskanych przez ofertê
Lp=C+G
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE II
BUDOWA O¦WIETLENIA ULICZNEGO W WIERZCHUCINIE KRÓLEWSKIM W KIERUNKU PRZED-SZKOLA- FUNDUSZ SO£ECKI- zakres zgodny z za³±cznikiem graficznym NR 10
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalna liczba punktów, jak± mo¿e otrzymaæ Wykonawca wynosi 100 pkt.
Za najkorzystniejsz± w danej czê¶ci zostanie uznana oferta z najwy¿sz± liczb± punktów jako suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny:
Lp= liczba punktów uzyskanych przez ofertê
Lp=C+G
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE III
BUDOWA O¦WIETLENIA ULICZNEGO W SOKOLE KU¬NICY- ZAKUP LAMP- FUNDUSZ SO£ECKI - zakres zgodny z za³±cznikiem graficznym NR 11
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalna liczba punktów, jak± mo¿e otrzymaæ Wykonawca wynosi 100 pkt.
Za najkorzystniejsz± w danej czê¶ci zostanie uznana oferta z najwy¿sz± liczb± punktów jako suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny:
Lp= liczba punktów uzyskanych przez ofertê
Lp=C+G
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE IV
MONTA¯ LAMP O¦WIETLENIA PRZY DRODZE WOJEWÓDZKIEJ WE WTELNIE- FUNDUSZ SO-£ECKI- zakres zgodny z za³±cznikiem graficznym NR 12
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalna liczba punktów, jak± mo¿e otrzymaæ Wykonawca wynosi 100 pkt.
Za najkorzystniejsz± w danej czê¶ci zostanie uznana oferta z najwy¿sz± liczb± punktów jako suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny:
Lp= liczba punktów uzyskanych przez ofertê
Lp=C+G
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Z postêpowania wyklucza siê Wykonawców na podstawie art. 7 ust. 1 ust. z 13.04.2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129).O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ odpowiednio dla zadania:
Zadanie I:
- robotê budowlan± polegaj±c± na budowie/modernizacji o¶wietlenia ulicznego (drogowego), o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 160.000,00 z³ brutto
Zadanie II:
- robotê budowlan± polegaj±c± na budowie/modernizacji o¶wietlenia ulicznego (drogowego), o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 15.000,00 z³ brutto
Zadanie III:
- robotê budowlan± polegaj±c± na budowie/modernizacji o¶wietlenia ulicznego (drogowego), o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 25.000,00 z³ brutto
Zadanie IV:
- robotê budowlan± polegaj±c± na budowie/modernizacji o¶wietlenia ulicznego (drogowego), o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 20.000,00 z³ brutto
W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê o zamówienie wspólnie oraz w przypadku gdy wykonawca w celu wykazania spe³nienia warunku polega na zdolno¶ciach innego podmiotu warunek musi byæ spe³niony w ca³o¶ci przez co najmniej jednego wykonawcê ubiegaj±cego siê wspólnie / podmiot trzeci.
b) Wykonawca musi wykazaæ, ¿e dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dla ka¿dego zadania:
- co najmniej jedn± osobê- kierownik robót z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych,
Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
Warunek udzia³u w postêpowaniu, opisany w SWZ w Rozdziale VII pkt 2, ppkt 4 lit. a musi byæ spe³niony w ca³o¶ci przez co najmniej jeden podmiot trzeci udostêpniaj±cy zasoby.
W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± ¶wiadczenie, do realizacji którego te zdolno¶ci s± wymagane(podwykonawstwo).
UWAGA: Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego oraz przes³anek okre¶lonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
W przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców.
Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy, przedstawienia do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1 w celu wykazania braku podstaw wykluczenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów- inne dokumenty.Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
2. Wykaz osób, dla ka¿dej czê¶ci postêpowania, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie ¿±da przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
O¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. poz. 835)Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
a) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII pkt 1 SWZ; z art. 125 ust. 1 uPzp – (za³±cznik nr 2 do SWZ),
b) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale IXpkt3 SWZ(za³±cznik nr 5 do SWZ),wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w Rozdziale VIII pkt 1 SWZ z³o¿one przez ten podmiot (je¿eli dotyczy za³±cznik nr 2),
c) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty(umocowanie); odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy),
PE£NOMOCNICTWO ORYGINA£ w formie elektronicznej (elektroniczny podpis kwalifikowany), lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy lub ELEKTRONICZNA KOPIA DOKUMENTU (skan dokumentu sporz±dzonego w formie pisemnej) po¶wiadczona przez notariusza kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub po¶wiadczona przez mocodawcê elektronicznym podpisem kwalifikowany lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
d) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (je¿eli dotyczy za³±cznik nr 4),
e) o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy (je¿eli dotyczy za³±cznik nr 6).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII pkt 1 SWZ, sk³ada:
- o¶wiadczenie wykonawcy potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania na podstawie przes³anek okre¶lonych w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 i 5 Ustawy oraz przes³anek okre¶lonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego – o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy wykonawca,
- o¶wiadczenie wykonawcy potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu - o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców, w zakresie w jakim wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu; a którzy wykonaj± odpowiednio roboty budowlane i us³ugi do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy (wzór druku za³±cznik nr 6 do SWZ), w którym wska¿± które roboty budowlane zostan± wykonane przez poszczególnych wykonawców.
4. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
5. Ocena spe³nienia warunków wymaganych od Wykonawców wystêpuj±cych z ofert± wspóln± zostanie dokonana z zastrze¿eniem, i¿ warunek udzia³u w postêpowaniu opisany w SWZ w Rozdziale VII pkt 2, ppkt 4 lit. a winien byæ spe³niony w ca³o¶ci co najmniej przez jednego z Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 uPzp oraz wskazanym w projekcie umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ.2. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-09 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/koronowo
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-09 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-08
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Termin realizacji zamówienia: ok. 1 miesi±ca od dnia podpisania umowy, nie pó¼niej ni¿ do 27 grudnia 2023.Przed podpisaniem umowy, wykonawca którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, zobowi±zany jest dostarczyæ zamawiaj±cemu potwierdzone za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê kopie uprawnieñ budowlanych oraz kopie aktualnego za¶wiadczenia z w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego - osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia.
INNE PRZETARGI Z KORONOWA
- "Wrota Sukcesu III - Zadanie IV Doposa¿enie placówek w nowoczesne pomoce dydaktyczne." - 8 czê¶ci. (II)
- Dostawa agregatów pr±dotwórczych 2 szt. (Uzupe³nienie zasobów i infrastruktury niezbêdnej do realizacji OLiOC) - 2 czê¶ci (II)"
- Dobudowa klatki schodowej wraz z wind± oraz przebudowa pomieszczeñ administracji w Zak³adzie Karnym w Koronowie
- ¦wiadczenie us³ug sprz±tania i utrzymania czysto¶ci w budynkach Urzêdu Miejskiego w Koronowie w 2026 r. (z prawem opcji)
wiêcej: przetargi w Koronowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i monta¿ instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Dostawa i monta¿ instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Przebudowa 4 mieszkañ zlokalizowanych na 2 piêtrze budynku przy ul. Góry ¦w. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Przebudowa i remont budynku letniskowego w Siemianach
- Dostawa i monta¿ trzech fabrycznie nowych agregatów pr±dotwórczych wolnostoj±cych na potrzeby Stacji Uzdatniania Wody oraz pompowni wody.
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





