eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilczyn › Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy Wilczyn - projekt grantowy "Cyfrowa Gmina"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy Wilczyn -
projekt grantowy „Cyfrowa Gmina”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WILCZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019349

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strzelińska 12D

1.5.2.) Miejscowość: Wilczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-550

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wilczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wilczyn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy Wilczyn -
projekt grantowy „Cyfrowa Gmina”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ceb23ee0-7306-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00460673

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa V „Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki, gdyż zachodzi jedna z okoliczności art. 214 ust. 1 pkt 1-5 Pzp, tj. pkt 5: ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym (nr postępowania IGO.271.8.2023.BZP.BK) wszystkie złożone oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5.
Zamawiający wystąpił do Grantodawcy o wydłużenie możliwości realizacji Grantu. Przedłużenie realizacji projektu nastąpiło do 31.10.2023 r. W związku z zakreślonym czasem pozostałym do realizacji Grantu, a ponadto ryzykiem niemożliwości zrealizowania projektu w założonym terminie, co w konsekwencji oznaczałoby utratę dofinansowania przez Zamawiającego dla udzielenia zamówienia publicznego stosuje się tryb zamówienia z wolnej ręki –

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-dd3d412a-26d6-11ee-a60c-9ec5599dddc1

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGO.271.9.2023.BZP.BK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 126698,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z wgranym oprogramowaniem oraz jego instalacja i uruchomienie (dot. oprogramowanie zapory sieciowej typu UTM; oprogramowanie do archiwizacji danych, serwer plików) w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”.
W ramach zamówienia zakupiony zostanie następujący asortyment:
• 10 kompletów stacji roboczych: zestawy komputerowe wraz z oprogramowaniem;
• 3 sztuki: fabrycznie nowych laptopów z oprogramowaniem;
• 1 sztuka: urządzenie wielofunkcyjne A3;
• 4 sztuki: urządzenie wielofunkcyjne A4;
• 1 sztuka: urządzenie wielofunkcyjne A2;
• 1 sztuka: oprogramowanie zapory sieciowej typu UTM;
• 1 komplet: oprogramowanie do archiwizacji danych;
• 1 komplet: serwer plików,
wraz z dostawą do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30213100-6 - Komputery przenośne

30216110-0 - Skanery komputerowe

30231300-0 - Monitory ekranowe

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48620000-0 - Systemy operacyjne

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

48824000-0 - Serwery drukarek

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: More Blue Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213779116

7.3.3) Ulica: Czerniakowska 81/83

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-957

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155839,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki, gdyż zachodzi jedna z okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 1-5 Pzp, tj. pkt 5: ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
Zgodnie z wymaganiami określonymi w umowie o powierzenie grantu, zamawiający zobowiązał się zrealizować projekt w zakresie rzeczowym wynikającym z wniosku o przyznanie grantu, w okresie nie dłuższym niż do dnia 30.09.2023 r.
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym (nr postępowania IGO.271.8.2023.BZP.BK) wszystkie złożone oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5.
Zamawiający wystąpił 01.09.2023 r. do Grantodawcy - Centrum Projektów Polska Cyfrowa o wydłużenie możliwości realizacji Grantu do końca października 2023 r. Grantobiorca – Gmina Wilczyn uzyskała w dniu 02.10.2023 r. przedłużenie realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” do 31.10.2023 r. W związku z zakreślonym czasem pozostałym do realizacji Grantu, pozostały niecałe 4 tygodnie, a ponadto ryzykiem niemożliwości zrealizowania projektu w założonym terminie, co w konsekwencji oznaczałoby utratę dofinansowania przez Zamawiającego dla udzielenia zamówienia publicznego stosuje się tryb zamówienia z wolnej ręki – art 305 pkt 1) w związku z art. 214 ust. 1 pkt 5. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Okres realizacji zamówienia: do 13 dni roboczych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.