Ogłoszenie z dnia 2025-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00411780/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sprzedaż i dostawa ogumienia dla pojazdów Zakładu Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI I USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230907302
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bankowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Lubań
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-800
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.obslugi@zgiukluban.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgiukluban.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-413068c5-6032-44cc-b9be-043aeb995ce91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sprzedaż i dostawa ogumienia dla pojazdów Zakładu Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-413068c5-6032-44cc-b9be-043aeb995ce9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00460522
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00411780
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 14/ZI/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 210000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje: sprzedaż i dostawę ogumienia dla pojazdów Zakładu Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu.. Miejsce dostawy: Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu - Wydział Techniczny i Utrzymania przy ul. Bazaltowa 1, 59-800 Lubań (baza transportowa). Przedmiot zamówienia będzie sukcesywnie dostarczany transportem i na koszt Wykonawcy do magazynu Zamawiającego fabrycznie nowych opon do 5 dni roboczych w ilościach i asortymentach wyszczególnionych w załączniku 2 do SWZ – Formularzu cenowym. Wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania opon o tej samej konstrukcji karkasu i tej samej rzeźbie bieżnika co wykazane opony w „Opisie przedmiotu zamówienia” – wynika to z konieczności doboru zakupionych opon, do już zamontowanych opon na samochodach Zamawiającego. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 988, ze zm.) wymaga aby każdy pojazd był wyposażony w obrębie jednej osi, w opony o tej samej konstrukcji karkasu i tej samej rzeźbie bieżnika. Opony muszą być fabrycznie nowe i posiadać homologacje wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz certyfikat zgodności z Regulaminem EKG ONZ, a także certyfikat uprawniający do oznaczania wyrobu znakiem bezpieczeństwa wystawionym przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji. Opony muszą być dopuszczone do użytku na terenie Unii Europejskiej, posiadać nalepki lub etykiety zawierające informację na temat określonych parametrów opony (zgodnie z Rozporządzeniem UE 2020/740 z dnia 25 maja 2020 r. w sprawie etykietowania opon pod kątem efektywności paliwowej i innych parametrów).
Oferowane opony muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta. Powinny być: nowe, nieużywane, nieregenerowane, pierwszego gatunku, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz spełniające normy PN i UE. Minimalny okres pełnej gwarancji dla opon wynosi 24 miesiące, licząc od dnia dostawy i nie może być krótszy niż gwarancja producenta. Termin realizacji (dla sukcesywnie składanych zamówień) liczony jest od dnia przesłania Wykonawcy zamówienia (e-mail) przez Zamawiającego, do dnia faktycznie zrealizowanej dostawy - do 5 dni roboczych. Ilości wymienionych opon jest ilością szacunkową, która w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. Wyliczona jest na podstawie średniego zużycia opon w roku 2024/2025. Zamawiający nie jest zobowiązany do zakupu całej ilości przedmiotu zamówienia, a podane ilości służą do skalkulowania oferty przez wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości w poszczególnych pozycjach zakupywanego asortymentu (opon) podanego w Formularzu cenowym w ramach kwoty jaką zamawiający przeznaczy na realizację zamówienia, która wskazana zostanie w umowie. WYKONAWCY nie będą przysługiwać w stosunku do ZAMAWIAJĄCEGO żadne roszczenia z tytułu dokonania zamówień o łącznej wartości mniejszej niż określonej w umowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34352100-0 - Opony do pojazdów ciężarowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34350000-5 - Opony do pracy w lekkich i ciężkich warunkach
34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 352495,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 384087,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 352495,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JMK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9230024523
7.3.3) Ulica: Powodowo 51
7.3.4) Miejscowość: Wolsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 64-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 352495,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby PODR w Lubaniu w tym Oddziału w Starym Polu
- Dostawa mleka i przetworów mleczarskich do Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej.
- Ubezpieczenie Zamawiającego w zakresie: -ubezpieczenie komunikacyjne; -ubezpieczenie mienia i sprzętu elektronicznego; -ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
- "Usługi szkoleniowe - organizacja i przeprowadzenie kursów kwalifikacyjnych dla uczniów technikum w ramach projektu pn. "Praktyka czyni mistrza - praktyczne formy edukacji uczniów technikum Powiatu...
- Zakup wraz z dostawą mięsa i przetworów mięsnych dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Usługi szkoleniowe-organizacja i przeprowadzenie kursów kwalifikacyjnych dla uczniów technikum w ramach projektu pn.Praktyka czyni mistrza-praktyczne formy edukacji uczniów technikum...
więcej: przetargi w Lubaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





