Ogłoszenie z dnia 2024-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00406265/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa używanych pojemników na odpady komunalne.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Bieruńskie Przedsiębiorstwo Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276238012
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiełły 13
1.5.2.) Miejscowość: Bieruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-155
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 322162764
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bpik@bpik.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bpik.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Gminna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa używanych pojemników na odpady komunalne.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e54eeed9-7610-4cd9-aca0-ad172fd36462
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00460467
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406265
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DP/07/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanych pojemników na odpady komunalne
Pojemniki 1100L:
-koloru czarnego: 51szt,
- koloru żółtego: 22szt,
- koloru niebieskiego: 18szt,
- koloru zielonego: 15szt,
- koloru brązowego: 18szt,
Pojemniki muszą spełniać normę EN – 1100, pojemniki muszą posiadać koła oraz klapę. Kolor pojemników: jak wyżej. Pojemniki muszą być odporne na działanie czynników zewnętrznych. Pojemniki mają być kompletne i spełniać funkcję do jakich są przeznaczone. Pojemniki nie mogą być zniszczone.
Pojemniki 240L:
- koloru czarnego: 2szt,
- koloru żółtego: 6szt,
- koloru niebieskiego: 6szt,
- koloru zielonego: 3szt,
- koloru brązowego: 25szt,
Pojemniki muszą spełniać normę EN – 240, pojemniki muszą posiadać koła oraz klapę. Kolor pojemników: jak wyżej. Pojemniki muszą być odporne na działanie czynników zewnętrznych. Pojemniki mają być kompletne i spełniać funkcję do jakich są przeznaczone. Pojemniki nie mogą być zniszczone.
Pojemniki 120L:
- koloru czarnego: 5szt,
- koloru żółtego: 5szt,
- koloru niebieskiego: 5szt,
- koloru zielonego: 5szt,
- koloru brązowego(bez ruszta w środku): 2 750szt.
Pojemniki muszą spełniać normę EN – 120, pojemniki muszą posiadać koła oraz klapę. Kolor pojemników: jak wyżej. Pojemniki muszą być odporne na działanie czynników zewnętrznych. Pojemniki mają być kompletne i spełniać funkcję do jakich są przeznaczone. Pojemniki nie mogą być zniszczone.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 261130,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307357,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269130,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Adrian, Adrian Lutecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7551607670
7.3.3) Ulica: Skłodowskiej 26/6
7.3.4) Miejscowość: Głuchołazy
7.3.5) Kod pocztowy: 48-340
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ADRIAN LUTECKI F.H.U. "ADRIAN"
jakie przetargi wygrała firma
ADRIAN LUTECKI F.H.U. "ADRIAN"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269130,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-13INNE PRZETARGI Z BIERUNIA
- Dostawa agregatów pompowych do spoiw mineralno-cementowych dla PGG S.A. Oddział KWK Piast-Ziemowit
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w gminie Bieruń o długości 21,761 km w sezonie 2025/2026 utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Bieruniu
- Obsługa c.o. w tym węzłów i instalacji cieplnych oraz ciepłej wody użytkowej na terenie Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Piast-Ziemowit Ruch Piast.
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w gminie Bojszowy o długości 23,150 km w sezonie 2025/2026 utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Bieruniu
- Wykonanie remontu i modernizacji suwnicy o udźwigu 8T oraz wykonanie remontu wózka suwnicy o udźwigu 20T dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo-Produkcyjny z podziałem na zadania
- Świadczenie usług serwisowych transformatorów produkcji ELGÓR+HANSEN, CARBOAUTOMATYKA dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A.
więcej: przetargi w Bieruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup koszy ulicznych do selektywnej zbiórki odpadów
- Ścieżka ekologiczna przy Zespole Szkół w Mieszkowie - etap III
- Dostawa inteligentnych pojemników na odpady do miejscowości Baranów.
- Zakup koszy miejskich
- Zakup nowych pojemników do zbierania odpadów komunalnych dla potrzeb Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Goleniowie
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych oraz całorocznego utrzymania przystanków i miejsc przystankowych na terenie Miasta i Gminy Kobylnica w 2026 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.