Ogłoszenie z dnia 2025-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00357775/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków gmina Nowe Miasto nad Pilicą – 10 obrębów ewidencyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Grójecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223149
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Józefa Piłsudskiego 59
1.5.2.) Miejscowość: Grójec
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 665 11 00
1.5.8.) Numer faksu: 48 665 11 47
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@grojec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grojec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://spgrojec.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków gmina Nowe Miasto nad Pilicą – 10 obrębów ewidencyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c93a37d2-1412-45fb-b0fb-8ef6bbf44a4d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00460078
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00016322/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla gminy Nowe Miasto n/Pilicą
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00357775
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZPiRP.272.47.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków jednostki ewidencyjnej 140608_5 Nowe Miasto nad Pilicą dla obrębów: 0001 Bełek, 0002 Bieliny, 0003 Bieliny Kolonia, 0005 Dąbrowa, 0012 Józefów, 0013 Łęgonice, 0018 Rosocha, 0020 Sacin, 0023 Świdrygały, 0024 Świdrygały Kolonia w zakresie:
1) modernizacji ewidencji gruntów i budynków (EGiB) w tym wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych mających na celu dostosowanie danych ewidencyjnych dotyczących działek ewidencyjnych i użytków gruntowych do obowiązujących przepisów prawa oraz zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ), który stanowi Załącznik Nr 1 do Umowy oraz Projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków stanowiącym Załącznik Nr 2 do Umowy,
2) wprowadzenia do systemu teleinformatycznego do prowadzenia baz danych w powiecie grójeckim zmodyfikowanych zbiorów danych baz EGiB.
Głównym założeniem procesu modernizacji jest modyfikacja i dostosowanie danych ewidencyjnych niespełniających obowiązujących standardów technicznych oraz uzupełnienie zbiorów ewidencji o brakujące dane, w szczególności dotyczące punktów granicznych, działek ewidencyjnych, użytków gruntowych, budynków oraz lokali.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71354100-5 - Usługi odwzorowania cyfrowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 641199,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 915151,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 915151,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPGK Rzeszów Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 690034071
7.3.3) Ulica: Geodetów 1
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-328
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 915151,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z GRÓJCA
- Zakup elementów infrastruktury, związanej z ochroną ludności i obroną cywilną, spełniających warunki określone w Wojewódzkim Programie Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na rok 2025.
- Wykonanie i dostawa wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Grójcu w roku 2026
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla pracowników jednostek organizacyjnych powiatu grójeckiego
- Wykonanie badań laboratoryjnych w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Warce.
- F.261.1.2025 Kompleksowe świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej w budynku Sądu Rejonowego w Grójcu ul. Sportowa 14, 05-600 Grójec
- Zakup koparko-ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym
więcej: przetargi w Grójcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 1116G od m. Poddąbie do m. Machowinko (gmina Ustka)
- Odbudowa mostu w km 0+364 w ciągu DP 1624 O w miejscowości Markowice
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Milejewo"
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla inwestycji pn. Budowa warsztatów szkolnych
- Wykonanie dokumentacji projektowo-technicznej budowy budynków komunalnych, drogi gminnej i sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w miejscowości Pustków Żurawski
- wykonanie prac geodezyjnych w zakresie utworzenia baz danych obiektów topograficznych (BDOT500), baz danych sieci uzbrojenia terenu GESUT oraz EGiB ewidencji gruntów i budynków
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





