Ogłoszenie z dnia 2024-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00353140/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
- 2024/BZP 00361452/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-11
- 2024/BZP 00363790/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu niezbędnego do wyposażenia sali treningowej dla żołnierzy (zamówienie z podziałem na 8 części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/34wog/public/postepowanie?postepowanie=684483711.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu niezbędnego do wyposażenia sali treningowej dla żołnierzy (zamówienie z podziałem na 8 części)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-247b3f2f-228b-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00459972
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00249555/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.21 Zakup sprzętu siłowego niezbędnego do wyposażenia Sali treningowej dla żołnierzy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00353140
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/42/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 56652,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu niezbędnego do wyposażenia sali treningowej dla żołnierzy - część nr 1 – bieżnia elektryczna,2. Opisu przedmiotu zamówienia (dalej zwany: OPZ) w zakresie wymogów co do rodzaju asortymentu, ilości oraz parametrów stanowi załącznik nr 1A do SWZ stanowiący jednocześnie Formularz kalkulacji ceny ofertowej.
3. Integralną część OPZ stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
4. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w SWZ Wykonawca zobowiązany jest dokonać, w formularzu kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1A do SWZ), opisu każdego zaoferowanego asortymentu celem szczegółowej identyfikacji (producent, nazwa handlowa proponowanego asortymentu).
5. Dostawca udziela 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony towar licząc od daty odbioru towaru przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż okres gwarancji udzielonej przez Dostawcę nie będzie krótszy od okresu gwarancji udzielonego przez producenta towaru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 3413,01 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu niezbędnego do wyposażenia sali treningowej dla żołnierzy - część nr 2 – rower treningowy,2. Opisu przedmiotu zamówienia (dalej zwany: OPZ) w zakresie wymogów co do rodzaju asortymentu, ilości oraz parametrów stanowi załącznik nr 1B do SWZ stanowiący jednocześnie Formularz kalkulacji ceny ofertowej.
3. Integralną część OPZ stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
4. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w SWZ Wykonawca zobowiązany jest dokonać, w formularzu kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1B do SWZ), opisu każdego zaoferowanego asortymentu celem szczegółowej identyfikacji (producent, nazwa handlowa proponowanego asortymentu).
5. Dostawca udziela 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony towar licząc od daty odbioru towaru przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż okres gwarancji udzielonej przez Dostawcę nie będzie krótszy od okresu gwarancji udzielonego przez producenta towaru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 3750,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu niezbędnego do wyposażenia sali treningowej dla żołnierzy - część nr 3 – rower stacjonarny,2. Opisu przedmiotu zamówienia (dalej zwany: OPZ) w zakresie wymogów co do rodzaju asortymentu, ilości oraz parametrów stanowi załącznik nr 1C do SWZ stanowiący jednocześnie Formularz kalkulacji ceny ofertowej.
3. Integralną część OPZ stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
4. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w SWZ Wykonawca zobowiązany jest dokonać, w formularzu kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1C do SWZ), opisu każdego zaoferowanego asortymentu celem szczegółowej identyfikacji (producent, nazwa handlowa proponowanego asortymentu).
5. Dostawca udziela 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony towar licząc od daty odbioru towaru przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż okres gwarancji udzielonej przez Dostawcę nie będzie krótszy od okresu gwarancji udzielonego przez producenta towaru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 1499,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu niezbędnego do wyposażenia sali treningowej dla żołnierzy - część nr 4 – orbitrek,2. Opisu przedmiotu zamówienia (dalej zwany: OPZ) w zakresie wymogów co do rodzaju asortymentu, ilości oraz parametrów stanowi załącznik nr 1D do SWZ stanowiący jednocześnie Formularz kalkulacji ceny ofertowej.
3. Integralną część OPZ stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
4. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w SWZ Wykonawca zobowiązany jest dokonać, w formularzu kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1D do SWZ), opisu każdego zaoferowanego asortymentu celem szczegółowej identyfikacji (producent, nazwa handlowa proponowanego asortymentu).
5. Dostawca udziela 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony towar licząc od daty odbioru towaru przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż okres gwarancji udzielonej przez Dostawcę nie będzie krótszy od okresu gwarancji udzielonego przez producenta towaru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 1799,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu niezbędnego do wyposażenia sali treningowej dla żołnierzy - część nr 5 – wioślarz,2. Opisu przedmiotu zamówienia (dalej zwany: OPZ) w zakresie wymogów co do rodzaju asortymentu, ilości oraz parametrów stanowi załącznik nr 1E do SWZ stanowiący jednocześnie Formularz kalkulacji ceny ofertowej.
3. Integralną część OPZ stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
4. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w SWZ Wykonawca zobowiązany jest dokonać, w formularzu kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1E do SWZ), opisu każdego zaoferowanego asortymentu celem szczegółowej identyfikacji (producent, nazwa handlowa proponowanego asortymentu).
5. Dostawca udziela 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony towar licząc od daty odbioru towaru przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż okres gwarancji udzielonej przez Dostawcę nie będzie krótszy od okresu gwarancji udzielonego przez producenta towaru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 3499,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu niezbędnego do wyposażenia sali treningowej dla żołnierzy - część nr 6 – maszyna Smitha,2. Opisu przedmiotu zamówienia (dalej zwany: OPZ) w zakresie wymogów co do rodzaju asortymentu, ilości oraz parametrów stanowi załącznik nr 1F do SWZ stanowiący jednocześnie Formularz kalkulacji ceny ofertowej.
3. Integralną część OPZ stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
4. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w SWZ Wykonawca zobowiązany jest dokonać, w formularzu kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1F do SWZ), opisu każdego zaoferowanego asortymentu celem szczegółowej identyfikacji (producent, nazwa handlowa proponowanego asortymentu).
5. Dostawca udziela 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony towar licząc od daty odbioru towaru przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż okres gwarancji udzielonej przez Dostawcę nie będzie krótszy od okresu gwarancji udzielonego przez producenta towaru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 5944,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu niezbędnego do wyposażenia sali treningowej dla żołnierzy - część nr 7 – brama ze stosami,2. Opisu przedmiotu zamówienia (dalej zwany: OPZ) w zakresie wymogów co do rodzaju asortymentu, ilości oraz parametrów stanowi załącznik nr 1G do SWZ stanowiący jednocześnie Formularz kalkulacji ceny ofertowej.
3. Integralną część OPZ stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
4. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w SWZ Wykonawca zobowiązany jest dokonać, w formularzu kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1G do SWZ), opisu każdego zaoferowanego asortymentu celem szczegółowej identyfikacji (producent, nazwa handlowa proponowanego asortymentu).
5. Dostawca udziela 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony towar licząc od daty odbioru towaru przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż okres gwarancji udzielonej przez Dostawcę nie będzie krótszy od okresu gwarancji udzielonego przez producenta towaru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 8647,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu niezbędnego do wyposażenia sali treningowej dla żołnierzy - część nr 8 – sprzęt siłowy,2. Opisu przedmiotu zamówienia (dalej zwany: OPZ) w zakresie wymogów co do rodzaju asortymentu, ilości oraz parametrów stanowi załącznik nr 1H do SWZ stanowiący jednocześnie Formularz kalkulacji ceny ofertowej.
3. Integralną część OPZ stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
4. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w SWZ Wykonawca zobowiązany jest dokonać, w formularzu kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1H do SWZ), opisu każdego zaoferowanego asortymentu celem szczegółowej identyfikacji (producent, nazwa handlowa proponowanego asortymentu).
5. Dostawca udziela 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony towar licząc od daty odbioru towaru przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż okres gwarancji udzielonej przez Dostawcę nie będzie krótszy od okresu gwarancji udzielonego przez producenta towaru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 27316,99 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4299,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6765,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4299,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROKK Rafał Dudek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922165457
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4299,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8487,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8487,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DEL SPORT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242517057
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8487,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4797,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8487,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DEL SPORT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242517057
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8487,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26464,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35890,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32202,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROKK Rafał Dudek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922165457
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32202,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Przebudowa dróg - budowa dróg dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie Gminy Chmielnik oraz Gminy Hyżne - 2 zadania
- Remont budynku administracyjnego, remont łazienki z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych, malowanie korytarza i klatki schodowej na bazie RDW w Rymanowie
- Sprzedaż i dostawa odczynników, testów, zestawu do samodzielnego tworzenia perfum, materiałów laboratoryjnych i szkła do prowadzenia zajęć na Wydziale Technologiczno - Przyrodniczym
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem ekspresów do kawy dla Centrum Polonijnego Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Dostawa i montaż rolet, żaluzji i verticali na potrzeby jednostek podległych Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Organizacja i przeprowadzenie kursów branżowych dla kadry kształcenia zawodowego Technikum Nr 9 w Rzeszowie z podziałem na części
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia do przedszkola w Waśniowie i w Mominie
- Wymiana wyposażenia tj. zeskoku do skoku wzwyż, zeskoku do skoku o tyczce, materacy do wyhamowania, bramek do piłki ręcznej oraz materacy gimnastycznych do dwóch hal sportowych w Kielcach
- Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Wsparcie wychowania przedszkolnego w gminie Gostycyn"
- Wyposażenie przedszkoli w sprzęt i pomoce dydaktyczne w związku z realizacją projektu "Mali Giganci wiedzy z Klukowa"
- Równy dostęp do dobrej jakości kształcenia przedszkolnego i podstawowego na obszarze MOF/EFS - Gmina Tomaszów Lubelski
- Dostawa ubiorów i sprzętu sportowego dla jednostek będących na zaopatrzeniu 6 Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.