Ogłoszenie z dnia 2025-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00413242/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dachu świetlicy wiejskiej w Jakubowie Lubińskim, gmina Przemków.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZEMKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647624
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Wolności 25
1.5.2.) Miejscowość: Przemków
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-170
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: (76) 83 19 210
1.5.8.) Numer faksu: (76) 83 19 208
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.info@przemkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-405ec4b9-788d-4825-bc4a-c6ff38b7754d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dachu świetlicy wiejskiej w Jakubowie Lubińskim, gmina Przemków.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-405ec4b9-788d-4825-bc4a-c6ff38b7754d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00459938
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000779/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja dachu świetlicy wiejskiej w Jakubowie Lubińskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00413242
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GPI.271.15.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Modernizacja dachu świetlicy wiejskiej w Jakubowie Lubińskim, gmina Przemków”.
Zakres prac:
1- Roboty rozbiórkowe
2- Roboty montażowe :
2.1 Pokrycie dachu blachodachówką powlekaną oraz wykonanie izolacji z wełny mineralnej
2.2. Obróbki blacharskie - rynny i rury spustowe
2.3. Roboty wykończeniowe – okładziny stropów płytami gipsowo kartonowymi wraz z malowaniem
2.4. Stolarka okienna – montaż okien dachowych
2.5. Kominy
2.6. Instalacja odgromowa
Zalecenia odnośnie dachu:
- Wymiana uszkodzonych elementów podłoża,
- Naprawa i impregnacja zawilgoconych elementów drewnianej konstrukcji dachowej,
- Całkowita wymiana pokrycia dachowego,
- Naprawa obudowy kominów i wymiana czapek kominowych,
- Wykonanie nowej izolacji termicznej dachu.
Zalecenia odnośnie profilaktyki na etapie wykonawstwa:
1 Roboty odgrzybieniowe i impregnacyjne prowadzić w pomieszczeniach dostatecznie zwentylowanych.
2. Drewno zagrzybione z rozbiórki należy wywieźć w odpowiednie miejsce i spalić.
3. Drewno do wbudowania stosować przesuszone i impregnowane.
4. Odpowiednio zabezpieczyć drewno, które ma być wbudowane przed zawilgoceniem w czasie składowania, zapewnić jego przesuszenie.
5. W trakcie robót renowacyjnych konieczne jest zabezpieczenie budynku przed wodą opadową.
UWAGA:
Zakres robót może ulec ograniczeniu w przypadku dopuszczenia przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego pozostawienia części istniejących materiałów (np. warstwy wełny mineralnej).
W takim przypadku sporządzony zostanie protokół robót zaniechanych, a rozliczenie nastąpi na podstawie rzeczywiście wykonanych prac.
Wykonawca zobowiązany jest do ujęcia powyższych możliwości w organizacji robót oraz kalkulacji harmonogramu i kosztów.
Wyszczególnienie i opis prac towarzyszących i robót tymczasowych,
Prace towarzyszące głównym robotom budowlanym jakie wystąpią przy realizacji robót to:
1. urządzenia, utrzymanie i likwidacja placu budowy
2. utrzymanie urządzeń placu budowy wraz z maszynami
3. pomiary do rozliczenia robót wraz z wykonaniem lub dostarczeniem przyrządów
4. działania ochronne zgodne z BHP
5. utrzymanie drobnych urządzeń i narzędzi
6. przewóz materiałów do ich wykorzystania
7. usuwanie z budowy odpadów nie zawierających substancji szkodliwych oraz usuwanie nieczystości wynikających z robót wykonywanych przez wykonawcę.
8. nadzorowanie robót wykonywanych przez inne przedsiębiorstwa w ramach umowy o podwykonawstwie.
Uwaga - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dokumentacja techniczna i przedmiar robót, stanowiące załączniki do SWZ.
Teren prac: świetlica wiejska w Jakubowie Lubińskim, gmina Przemków,
adres: Jakubowo Lubińskie 37A, 5 9 - 1 7 0 Przemków.
Zakres prac określa opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 10 do SWZ.
Do powyższych potrzeb Wykonawca powinien dysponować odpowiednim sprzętem, oznakowaniem i potencjałem ludzkim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45261910-6 - Naprawa dachów
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.), który mówi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli [...] cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty ”, unieważniono przedmiotowe postępowanie.W przedmiotowym postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji dla zadania pod nazwą „Modernizacja dachu świetlicy wiejskiej w Jakubowie Lubińskim, gmina Przemków” w wyznaczonym terminie tj. do dnia 25.09.2025 r. do godz. 08.00 wpłynęły 3 oferty. Zaoferowane ceny ofert nie podlegających odrzuceniu ( 238 808,31 zł; 385 555,55 zł) przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia ( 235 000,00 zł ). Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie instalacji PPOŻ zgodnie z projektem wykonawczym Systemu Sygnalizacji Pożaru w budynkach Komendy Głównej Ochotniczych Hufców Pracy
- Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz treningowych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Przysiekach
- Wykonanie prac remontowych polegających na ułożeniu wykładziny dywanowej wraz z materiałem w pomieszczeniach KP PSP Wołomin
- Termomodernizacja gminnych budynków mieszkalnych w ramach zadania p.n.: "Termomodernizacja budynku Sienkiewicza 13"
- Gmina Giżycko bez barier - dostosowanie budynku urzędu do potrzeb osób z niepełnosprawnościami - Likwidacja barier architektonicznych
- wykonanie robót ogólnobudowlanych, dekarskich oraz instalacyjnych w zakresie konserwacji i obsługi technicznej zasobów własnych oraz budynków wybudowanych w systemie TBS w Gliwicach w roku 2026 r.
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





