eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzyń Podlaski › Dostawa wyposażenia komnat Pałacu Potockich w Radzyniu Podlaskim.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia komnat Pałacu Potockich w Radzyniu Podlaskim.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RADZYŃ PODLASKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237440

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 32

1.5.2.) Miejscowość: Radzyń Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 83 351-24-60

1.5.8.) Numer faksu: 83 352-80-85

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@radzyn-podl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umradzynpodlaski.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f919c83-4706-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia komnat Pałacu Potockich w Radzyniu Podlaskim.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f919c83-4706-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00459859

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054031/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa wyposażenia komnat Pałacu Potockich w Radzyniu Podlaskim.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. „Poprawa stanu infrastruktury zespołu pałacowo-parkowego i obszaru miejskiego w Radzyniu Podlaskim”, umowa o dofinansowanie nr RPLU.13.03.00-06-0001/20-00 zawarta z Województwem Lubelskim w ramach RPO WL na lata 2014 - 2020, Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura Społeczna, Działania 13.3 Rewitalizacja obszarów miejskich, RPO WL na lata 2013-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00373956

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRG.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 434938,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa ekspresu do kawy, młynka do kawy oraz akcesoriów Baristy - wyposażenie kawiarni w Pałacu.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zgodnie z poniższym:
- ekspresu do kawy – sztuk 1,
- młynka do kawy – sztuk 1,
- akcesoriów Baristy – komplet 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy

39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

39720000-5 - Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny

39315000-3 - Urządzenia restauracyjne

4.5.5.) Wartość części: 15338,43 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa pieca konwekcyjno-parowego, grilla kontaktowego i tostera - wyposażenie kawiarni w Pałacu.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zgodnie z poniższym:
- pieca konwekcyjno-parowego – sztuk 1,
- grilla kontaktowego – sztuk 1,
- tostera/opiekacza – sztuk 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42200000-8 - Maszyny do obróbki żywności, napojów i tytoniu oraz podobne części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42214100-0 - Piece kuchenne

42214110-3 - Grille

42214000-9 - Piece kuchenne, suszarki do produktów rolnych oraz urządzenia do gotowania lub podgrzewania

42220000-4 - Części maszyn do przetwarzania żywności, napojów i tytoniu

39711330-1 - Elektryczne tostery

4.5.5.) Wartość części: 14914,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa chłodziarki do zabudowy, szafy chłodniczej oraz zamrażarki - wyposażenie kawiarni w Pałacu.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zgodnie z poniższym:
- chłodziarki do zabudowy – sztuk 1,
- szafy chłodniczej – sztuk 1,
- zamrażarki (szafy mroźniczej) – sztuk 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39711130-9 - Chłodziarki

39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki

39711123-7 - Zamrażarki stojące

4.5.5.) Wartość części: 8145,39 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa mebli do wyposażenia kawiarni w Pałacu.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 kompletu zestawu mebli do kuchni i magazynu w kawiarni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39151200-7 - Stoły robocze

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

39141100-3 - Regały

39173000-5 - Meble do przechowywania

39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny

44411300-7 - Umywalki

4.5.5.) Wartość części: 19666,80 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa kuchni gazowej, kostkarki do lodu, zmywarki oraz wyciskarki do cytrusów - wyposażenie kawiarni w Pałacu.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zgodnie z poniższym:
- kuchni gazowej – sztuk 1,
- kostkarki do lodu– sztuk 1,
- zmywarki gastronomicznej – sztuk 1,
- wyciskarki do cytrusów – sztuk 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39721410-9 - Urządzenia gazownicze

39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

39721000-2 - Urządzenia do gotowania lub grzewcze używane w gospodarstwie domowym

39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności

39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny

39315000-3 - Urządzenia restauracyjne

42959000-3 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym

4.5.5.) Wartość części: 16416,57 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego, drukarki oraz oprogramowania na potrzeby sali projekcyjnej oraz pracowni i galerii fotograficznej.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zgodnie z poniższym:
- komputerów przenośnych (laptop):
- typ I – sztuk 1,
- typ II – sztuk 1,
- komputera stacjonarnego – sztuk 1,
- monitora do obróbki fotografii – sztuk 1,
- drukarki fotograficznej – sztuk 1,
- oprogramowania do obróbki zdjęć – licencje 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30213100-6 - Komputery przenośne

30231300-0 - Monitory ekranowe

30232150-0 - Drukarki atramentowe

30237410-6 - Myszka komputerowa

30237460-1 - Klawiatury komputerowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania

48328000-3 - Pakiety oprogramowania do przetwarzania obrazów

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 50939,55 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa projektorów multimedialnych i ekranów projekcyjnych na potrzeby sali projekcyjnej oraz pracowni i galerii fotograficznej.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zgodnie z poniższym:
- projektora multimedialnego – sztuk 1,
- projektora multimedialnego krótkoogniskowego – sztuk 2,
- ekranu projekcyjnego do zabudowy – sztuk 1,
- ekranu projekcyjnego – sztuk 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38652000-0 - Projektory filmowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38652100-1 - Projektory

38653400-1 - Ekrany projekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 56806,78 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa zestawów do fotografii bezcieniowej i produktowej, zawieszenia teł fotograficznych oraz systemu ekspozycyjnego na potrzeby pracowni i galerii fotograficznej.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zgodnie z poniższym:
- zestawu do fotografii bezcieniowej – komplet 1,
- zestawu do fotografii produktowej – komplet 1,
- zestawu do zawieszania teł fotograficznych oraz tła fotograficzne – komplet 1,
- systemu ekspozycyjnego linkowego - komplet 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38653100-8 - Lampy błyskowe

38653110-1 - Fotograficzne lampy błyskowe

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

39173000-5 - Meble do przechowywania

39133000-3 - Zestawy wystawowe

4.5.5.) Wartość części: 11972,89 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa systemów oświetleniowych do pracowni i galerii fotograficznej oraz studia filmowego.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zgodnie z poniższym:
- sufitowego systemu zawieszania lamp – komplet 1,
- oświetlenia do galerii – komplet 1,
- oświetlenia studia filmowego – komplet 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

31532000-4 - Części lamp i opraw oświetleniowych

31524120-2 - Oświetlenie sufitowe

31527000-6 - Reflektory punktowe

31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria

31524100-6 - Oprawy oświetleniowe sufitowe

39151100-6 - Stojaki

4.5.5.) Wartość części: 67321,38 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia studia filmowego.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zgodnie z poniższym:
- kamer cyfrowych i obiektywów – kompletów 3,
- greenbox – komplet 1,
- doposażenia studia filmowego i oprzyrządowania kamer – komplet 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32321100-0 - Sprzęt filmowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38651600-9 - Kamery cyfrowe

32333000-6 - Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo

32331500-7 - Nagrywarki

32351200-0 - Ekrany

32350000-1 - Części sprzętu dźwiękowego i wideo

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

4.5.5.) Wartość części: 173416,69 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu została złożona 1. oferta, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu zostały złożone 2. oferty, które podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 i art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu zostały złożone 2. oferty, które podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 i art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu zostały złożone 3. oferty, które podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 i art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu zostały złożone 2. oferty, które podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 i art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu została złożona 1. oferta, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu została złożona 1. oferta, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu została złożona 1. oferta, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu została złożona 1. oferta, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu została złożona 1. oferta, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.