eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Dostawa sosów, zup, przypraw przetworzonych i miodu naturalnego w roku 2023 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) - sprawa numer 65/2022

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sosów, zup, przypraw przetworzonych i miodu naturalnego w roku 2023 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) - sprawa numer 65/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261483290

1.5.8.) Numer faksu: 261483222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/13wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sosów, zup, przypraw przetworzonych i miodu naturalnego w roku 2023 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) - sprawa numer 65/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b78f32e0-19ba-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00459814

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00061141/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.33 Dostawa olejów i tłuszczy roślinnych w roku 2023 (magazyny: w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00304425/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 65/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 128899,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sosów, zup, przypraw przetworzonych w roku 2023 (magazyny: w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) 61 pozycji asortymentowych, w ilości dla zakresu podstawowego, następująco:
1. Sos grzybowy 16,00 kg
2. Sos do sałatek 11,00 kg
3. Sos czosnkowy 3,00 kg
4. Sos 1000 wysp 3,00 kg
5. Barszcz czerwony - instant 11,00 kg
6. Barszcz czerwony koncentrat w płynie 6,00 kg
7. Żurek na zakwasie koncentrat 6,00 kg
8. Żurek - instant 201,00 kg
9. Bulion drobiowy 31,00 kg
10. Bulion drobiowy - kostka 3,00 kg
11. Rosół wołowy 6,00 kg
12. Majonez jednoporcjowy 401,00 kg
13. Majonez 101,00 kg
14. Musztarda jednoporcjowa 651,00 kg
15. Musztarda 26,00 kg
16. Musztarda francuska 3,00 kg
17. Ketchup jednoporcjowy 501,00 kg
18. Ketchup 26,00 kg
19. Przyprawa do zup w płynie 451,00 l
20. Przyprawa do mięsa 151,00 kg
21. Przyprawa uniwersalna 101,00 kg
22. Przyprawa gyros 6,00 kg
23. Przyprawa do flaków 6,00 kg
24. Ocet 451,00 l
25. Ocet jabłkowy 4,00 l
26. Ocet balsamiczny 4,00 l
27. Koncentrat pomidorowy 1 001,00 kg
28. Kwasek cytrynowy 11,00 kg
29. Żelatyna spożywcza 8,00 kg
30. Drożdże suszone 3,00 kg
31. Liść laurowy 21,00 kg
32. Majeranek 26,00 kg
33. Tymianek 3,00 kg
34. Kminek cały 1,00 kg
35. Ziele angielskie 21,00 kg
36. Borowik suszony 21,00 kg
37. Podgrzybek suszony 6,00 kg
38. Rozmaryn 1,00 kg
39. Czosnek 1,00 kg
40. Papryka chili 1,00 kg
41. Papryka słodka 6,00 kg
42. Bazylia 1,00 kg
43. Oregano 4,00 kg
44. Przyprawa carry 5,00 kg
45. Kurkuma 1,00 kg
46. Kmin rzymski mielony 1,00 kg
47. Koperek suszony 1,00 kg
48. Włoszczyzna suszona 11,00 kg
49. Kolendra 1,00 kg
50. Cynamon 11,00 kg
51. Zioła prowansalskie 21,00 kg
52. Pieprz czarny mielony 41,00 kg
53. Pieprz cytrynowy 1,00 kg
54. Pieprz ziołowy 1,00 kg
55. Mięta zielona otarta 1,00 kg
56. Imbir mielony 1,00 kg
57. Lubczyk 1,00 kg
58. Jałowiec 1,00 kg
59. Goździki 1,00 kg
60. Gałka muszkatołowa 1,00 kg
61. Sezam 3,00 kg
zgodnie z normami oraz asortymentem i wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, zgodnie z warunkami wyszczególnionymi w dokumentacji postępowania. ►Realizacja dostaw przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie składanych w okresie obowiązywania umowy zamówień na zasadach i częstotliwości wynikających z treści zawartej umowy.
►Miejsce dostaw - magazyny znajdują się:
- w Grudziądzu przy ul. Bema 2 i Jagiełły 6;
- w Grupie przy ul. Dworcowej 6A;
- w Chełmnie przy Al. 3-go Maja 4;
- w Brodnicy przy ul. Czwartaków 1.
►Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa żywnościowego, a w szczególności m.in.:
1) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r.,
poz. 2021 z późn.zm.);
2) ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych (Dz.U.
z 2021 r. poz. 630 z późn.zm.)
3) ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2020 r.,
poz. 1753, z późn.zm.);
4) rozporządzeniem WE nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. UE. L. 139, poz.55 z dnia 30.04.2004 r. z późn.zm.);
5) rozporządzeniem WE nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r.
w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE. L. 139, poz. 1 z 30.04.2004 r. z późn.zm.);
6) rozporządzeniem WE nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd
ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz.U. UE L 31, poz. 1 z dnia 1 lutego 2002 r. z późn.zm.).
►Przedmiot zamówienia dostarczony będzie w opakowaniach oznakowanych zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz.U. z 2015 r., poz. 29 z późn.zm.) oraz Rozporządzeniem WE nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylającym Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz.U.UE.L.2004.338.4 z późn.zm.), a także ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021 z późn.zm.). Opakowanie winno zawierać co najmniej informacje wskazane w treści Załącznika nr 1 umowy. Zamawiający nie dopuszcza podczas realizacji niniejszej umowy stosowania opakowań zastępczych na produkty żywnościowe.
►Rozwiązania równoważne w zakresie oferowanego przedmiotu zamówienia:
Wykonawca, który powołuje się na zastosowanie rozwiązań równoważnych, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dane rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W związku z przywołaniem polskich norm w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza produkty równoważne posiadające cechy fizykochemiczne o wyższym lub niższym procencie ich zawartości w produkcie o maksymalną wartość +/- 1 %, pod warunkiem, że zapewniają lepszą jakość produktu i bezpieczeństwo jego spożywania.
W przypadku powołania się Wykonawcy na rozwiązania równoważne, jest on zobowiązany do załączenia wraz z ofertą:
 wykazu produktów z zastosowanymi rozwiązaniami równoważnymi
 opisu rozwiązań równoważnych np. szczegółowa karta produktu, deklaracja zgodności, protokół
z badań laboratoryjnych, potwierdzający zgodność właściwości fizyko-chemicznych, jakościowych danego produktu w stosunku do opisanych przez Zamawiającego.
Wykonawca, który nie oferuje równoważności nie ma obowiązku przedkładania opisów i materiałów jak powyżej. Niezłożenie przez Wykonawcę dokumentów wskazanych powyżej tj. potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego będzie jednoznaczne z zaoferowaniem przedmiotu zamówienia określonego dokumentacją zamówienia.
Ocena kryterium zgodności produktu równoważnego oferowanego przez Wykonawcę z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia nastąpi w myśl zasady spełnia/nie spełnia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15871260-4 - Sosy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15891400-4 - Zupy

15891500-5 - Buliony

15871273-8 - Majonez

15871250-1 - Musztarda

15871230-5 - Ketchup

15871270-7 - Mieszanki przypraw

15871000-4 - Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda

15331425-2 - Przecier pomidorowy

15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

15898000-9 - Drożdże

15893000-4 - Produkty suszone

4.5.5.) Wartość części: 112899,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa miodu naturalnego w roku 2023 (magazyny: w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) w ilości 201 kg (zakresu podstawowy) zgodnie z normami oraz asortymentem i wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, zgodnie z warunkami wyszczególnionymi w dokumentacji postępowania. ►Realizacja dostaw przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie składanych w okresie obowiązywania umowy zamówień na zasadach i częstotliwości wynikających z treści zawartej umowy.
►Miejsce dostaw - magazyny znajdują się:
- w Grudziądzu przy ul. Bema 2 i Jagiełły 6;
- w Grupie przy ul. Dworcowej 6A;
- w Chełmnie przy Al. 3-go Maja 4;
- w Brodnicy przy ul. Czwartaków 1.
►Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa żywnościowego, a w szczególności m.in.:
1) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r.,
poz. 2021 z późn.zm.);
2) ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych (Dz.U.
z 2021 r. poz. 630 z późn.zm.)
3) ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2020 r.,
poz. 1753, z późn.zm.);
4) rozporządzeniem WE nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. UE. L. 139, poz.55 z dnia 30.04.2004 r. z późn.zm.);
5) rozporządzeniem WE nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r.
w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE. L. 139, poz. 1 z 30.04.2004 r. z późn.zm.);
6) rozporządzeniem WE nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd
ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz.U. UE L 31, poz. 1 z dnia 1 lutego 2002 r. z późn.zm.).
►Przedmiot zamówienia dostarczony będzie w opakowaniach oznakowanych zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz.U. z 2015 r., poz. 29 z późn.zm.) oraz Rozporządzeniem WE nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylającym Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz.U.UE.L.2004.338.4 z późn.zm.), a także ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021 z późn.zm.). Opakowanie winno zawierać co najmniej informacje wskazane w treści Załącznika nr 1 umowy. Zamawiający nie dopuszcza podczas realizacji niniejszej umowy stosowania opakowań zastępczych na produkty żywnościowe.
►Rozwiązania równoważne w zakresie oferowanego przedmiotu zamówienia:
Wykonawca, który powołuje się na zastosowanie rozwiązań równoważnych, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dane rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W związku z przywołaniem polskich norm w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza produkty równoważne posiadające cechy fizykochemiczne o wyższym lub niższym procencie ich zawartości w produkcie o maksymalną wartość +/- 1 %, pod warunkiem, że zapewniają lepszą jakość produktu i bezpieczeństwo jego spożywania.
W przypadku powołania się Wykonawcy na rozwiązania równoważne, jest on zobowiązany do załączenia wraz z ofertą:
 wykazu produktów z zastosowanymi rozwiązaniami równoważnymi
 opisu rozwiązań równoważnych np. szczegółowa karta produktu, deklaracja zgodności, protokół
z badań laboratoryjnych, potwierdzający zgodność właściwości fizyko-chemicznych, jakościowych danego produktu w stosunku do opisanych przez Zamawiającego.
Wykonawca, który nie oferuje równoważności nie ma obowiązku przedkładania opisów i materiałów jak powyżej. Niezłożenie przez Wykonawcę dokumentów wskazanych powyżej tj. potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego będzie jednoznaczne z zaoferowaniem przedmiotu zamówienia określonego dokumentacją zamówienia.
Ocena kryterium zgodności produktu równoważnego oferowanego przez Wykonawcę z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia nastąpi w myśl zasady spełnia/nie spełnia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142100-9 - Miód naturalny

4.5.5.) Wartość części: 16000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76571,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86236,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76571,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ABER" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392935337

7.3.3) Ulica: Ogrodowa 58

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 00-876

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76571,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3953,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5788,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3953,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ABER" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392935337

7.3.3) Ulica: Ogrodowa 58

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 00-876

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3953,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość umowy w Sekcji VIII dotyczą zakresu podstawowego zamówienia. Maksymalna cena całkowita brutto umowy z wykorzystaniem prawa opcji dla zadania nr 1 stanowi 131 474,89 zł (zakres podstawowy brutto: 76 571,38 zł; maksymalny zakres opcji brutto: 58 614,86 zł), dla zdania nr 2 stanowi 11 913,67 zł (zakres podstawowy brutto: 3 953,67 zł; maksymalny zakres opcji brutto: 7 960,00 zł).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.