eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmekDowóz uczniów niepełnosprawnych do: -Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu, -Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Piasku



Ogłoszenie z dnia 2024-08-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do: -Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu, -Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Piasku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chełmek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181801

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 11

1.5.2.) Miejscowość: Chełmek

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-660

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 844 90 42

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chelmek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.chelmek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d546e835-296e-11ef-b373-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów niepełnosprawnych do: -Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu, -Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Piasku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d546e835-296e-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00459687

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056189/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Dowóz uczniów niepełnosprawnych do: -Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu, -Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Piasku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00377849

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 166666,67 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 87037,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu Przedmiotem niniejszej części jest usługa polegająca na dowozie uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Chełmek, wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Oświęcimiu przy ul. Obozowej 31
w okresie: 02.09.2024 r. – 27.06.2025 r. w dni nauki szkolnej, z wyłączeniem przerw świątecznych oraz innych dodatkowych dni wolnych od nauki szkolnej i odwóz do miejsc zamieszkania,
2. Trasa:
Chełmek - Gorzów – Bobrek - Oświęcim; Oświęcim – Bobrek– Gorzów – Chełmek.
Przystanki (2x dziennie) :
Chełmek ul. Krakowska – naprzeciwko stacji AVIA
Chełmek ul. Piastowska – Policja
Chełmek ul. Wrzosowa
Gorzów ul. Gorzowska
Bobrek ul. Parkowa
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Oświęcimiu, przy ul. Obozowej 31.
3. Opiekę nad dziećmi i młodzieżą w czasie przewozów organizuje i zapewnia Wykonawca, przez osobę pełnoletnią, posiadającą przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy.
4. Opiekun jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo uczniów w trakcie wsiadania i wysiadania ze środka transportu oraz w trakcie przejazdu. W trakcie wykonywania czynności związanych z opieką ściśle współpracuje z kierowcą pojazdu. Nie dopuszcza się pozostawienie uczniów bez opieki. Kierowca pojazdu nie może być jednocześnie opiekunem.
5. W okresie realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest do stosowania procedur ochrony małoletnich, wprowadzonych przez Zamawiającego zgodnie z art. 22b ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 560).
6. Bus / autokar na 20 osób. W przypadku wzrostu liczby dzieci wymagających objęcia dowozem w ciągu roku szkolnego (maksymalnie o 3), przewoźnik jest zobowiązany do zapewnienia większego środka transportu. W przypadku zwiększenia liczby uczniów dowożonych z terenu Gminy Chełmek na tej samej trasie, dzienny koszt dowozu nie ulega zmianie. Środek transportu nie wymaga dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo.
7. Podmiot, który zostanie wyłoniony w postępowaniu będzie zobowiązany przedstawić kserokopię dokumentów potwierdzających posiadanie przez opiekuna przeszkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy.
8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody na osobie lub mieniu oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących transportowanych dzieci, pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z usługami przewozu dzieci, w tym w szczególności związanych z ruchem pojazdów mechanicznych.
9. Wykonawca będzie zobowiązany do kompleksowej organizacji w/w przewozów, w tym także do skontaktowania się z rodzicami lub opiekunami prawnymi dziecka przed rozpoczęciem przewozów w celu uzyskania od nich informacji niezbędnych dla prawidłowej realizacji przewozów oraz przekazania im numerów telefonów umożliwiających bezproblemowy kontakt z Wykonawcą.
10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zastępstwa w razie awarii, urlopu lub choroby. W przypadku awarii środka transportu Wykonawca ma obowiązek podstawić zastępczy środek lokomocji spełniający wszelkie wymogi dla świadczenia usług przewozowych będących przedmiotem zamówienia w czasie nie przekraczającym 30 minut.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 87037,04 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Piasku.

Przedmiotem niniejszej części jest usługa polegająca na dowozie ucznia niepełnosprawnego, poruszającego się na wózku inwalidzkim, zamieszkałego na terenie Gminy Chełmek, wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu z miejsca zamieszkania do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Piasku ul. Dworcowa 27 43-211 Piasek i odwozie do miejsca zamieszkania.
Przewóz dziecka będzie odbywał się od poniedziałku do piątku każdego tygodnia, w dni nauki szkolnej, łącznie z przerwą zimową - feriami oraz jednym miesiącem przerwy wakacyjnej, z wyjątkiem świąt i innych ustawowo wolnych dni od pracy, a także pozostałych przerw w realizacji zajęć dydaktyczno – wychowawczych.
2. Trasa:
dom – szkoła – dom tj.:
- ul. Krzywoustego 8, 32-660 Chełmek (dom)
- Dzienny Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy w Piasku ul. Dworcowa 27
43-211 Piasek
3. Opiekę nad uczniem w czasie przewozów organizuje i zapewnia Wykonawca, przez osobę pełnoletnią, posiadającą przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy.
4. Opiekun jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo ucznia w trakcie wsiadania i wysiadania ze środka transportu oraz w trakcie przejazdu. W trakcie wykonywania czynności związanych z opieką ściśle współpracuje z kierowcą pojazdu. Nie dopuszcza się pozostawienie uczniów bez opieki. Kierowca pojazdu nie może być jednocześnie opiekunem.
5. W okresie realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest do stosowania procedur ochrony małoletnich, wprowadzonych przez Zamawiającego zgodnie z art. 22b ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 560).
6. Wyraża się zgodę na zorganizowanie przewozu łączonego, wspólnie z dziećmi dowożonymi z innych gmin. Środek transportu wymaga dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo.
7. Uczeń ma zostać dowieziony do placówki oświatowej zgodnie z ustalonym planem zajęć i odwieziony po zajęciach do domu w czasookresie nie dłuższym niż wymaganym na przejazd pomiędzy placówką, a miejscem zamieszkania dziecka. W przypadku zwiększenia liczby uczniów dowożonych z terenu Gminy Chełmek na tej samej trasie, dzienny koszt dowozu nie ulega zmianie (maksymalnie o 2).
8. Podmiot, który zostanie wyłoniony w konkursie będzie zobowiązany przedstawić kserokopię dokumentów potwierdzających posiadanie przez opiekuna przeszkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy.
9.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody na osobie lub mieniu oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących transportowanych dzieci, pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z usługami przewozu dzieci, w tym w szczególności związanych z ruchem pojazdów mechanicznych.
10. Wykonawca będzie zobowiązany do kompleksowej organizacji w/w przewozów, w tym także do skontaktowania się z rodzicami lub opiekunami prawnymi dziecka przed rozpoczęciem przewozów, w celu uzyskania od nich informacji niezbędnych dla prawidłowej realizacji przewozów oraz przekazania im numerów telefonów umożliwiających bezproblemowy kontakt z Wykonawcą.
11. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie wyłącznie za przewozy zrealizowane.
12. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zastępstwa w razie awarii, urlopu lub choroby. W przypadku awarii Wykonawca ma obowiązek podstawić zastępczy środek lokomocji spełniający wszelkie wymogi dla świadczenia usług przewozowych będących przedmiotem zamówienia w czasie nie przekraczającym 30 minut.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 79629,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86292,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164462,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86292,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STANBUS Stanisław Osika

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 350919692

7.3.3) Ulica: ul. Sikorowska 28

7.3.4) Miejscowość: Nowa Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 32-065

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86292,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91375,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "VANMED" W. MODZELEWSKI, W. SIEPRAWSKI SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356862438

7.3.3) Ulica: ul. Wysokie Brzegi 2

7.3.4) Miejscowość: Oświęcim

7.3.5) Kod pocztowy: 32-600

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.