Ogłoszenie z dnia 2025-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00431348/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa z montażem czterech punktów pomiarowych oraz komory regulacyjnej wyposażonej w przepustnicę z napędem elektrycznym.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PORONIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892630
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Poronin
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-520
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: usc@poronin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: poronin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://poronin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa z montażem czterech punktów pomiarowych oraz komory regulacyjnej wyposażonej w przepustnicę z napędem elektrycznym.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-745ac1c2-08f7-4cc4-bcf9-5f792a7ddb7d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00459672
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037883/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa z montażem czterech punktów pomiarowych oraz komory regulacyjnej wyposażonej w przepustnicę z napędem elektrycznym.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00431348
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.26.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 247000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem czterech punktów pomiarowych na sieci wodociągowej Gminy Poronin oraz komory regulacyjnej wyposażonej w przepustnicę z napędem elektrycznym.
Zakres dostawy obejmuje:
1) dostawę 4 kompletnych punktów pomiarowych w tym:
a) przepływomierz elektromagnetyczny z zasileniem bateryjnym DN200 – 1 szt.
b) przepływomierz elektromagnetyczny z zasileniem bateryjnym DN150 – 1 szt.
c) przepływomierz elektromagnetyczny z zasileniem bateryjnym DN100 – 1 szt.
d) Przepływomierz elektromagnetyczny z zasileniem bateryjnym DN 65 – 1 szt.
e) niskoenergetyczny czujnik ciśnienia z wyjściem napięciowym – 4 szt.,
f) rejestrator telemetryczny z transmisją GSM i zasilaniem bateryjnym – 4 szt. obudowa odporna na warunki atmosferyczne oraz uszkodzenia mechaniczne,
g) 4 szt. kart SIM z pakietem danych minimum 600MB oraz okresem aktywności 3 lata,
h) rozbudowę chmurowego systemu SCADA dla wykonanych punktów oraz opłacony okres funkcjonowania na 2 lat,
i) materiały instalacyjne niezbędne do montażu punktów pomiarowych 4 komplety.
2) dostawę 1 wodociągowej komory regulacyjnej w tym:
a) komora betonowa min. Ø 1500mm i wysokości min. 3 m – 1 szt,
b) przepustnica z napędem elektrycznym DN 50mm – 1 szt,
c) czujniki ciśnienia 2 szt.,
d) szafa sterownicza wraz z wyposażaniem 1 szt.,
e) 1 karta SIM z pakietem danych minimum 600MB oraz okresem aktywności 3 lata,
f) rozbudowę chmurowego systemu SCADA dla wykonanych punktów oraz opłacony okres funkcjonowania na 2 lat,
g) materiały instalacyjne niezbędne do montażu komory 1 komplet.
Szczegółowy zakres robót określa opis techniczny który stanowi załącznik do niniejszego SWZ.
Wymagana minimalna gwarancja: 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38420000-5 - Przyrządy do mierzenia przepływu, poziomu i ciśnienia cieczy i gazów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48150000-4 - Pakiety oprogramowania do kontroli przemysłowej
31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
32260000-3 - Urządzenia do przesyłu danych
44131000-7 - Komory ściekowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298029,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298029,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298029,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVENTICA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352927828
7.3.4) Miejscowość: Czarny Dunajec
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298029,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów na potrzeby konserwacji oświetlenia ulicznego miasta Nowego Sącza w roku 2026
- System opomiarowania parametrów hydraulicznych
- Usprawnienie obsługi kontrahentów poprzez wdrożenie systemu e-usług w obszarze zarządzania mediami
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku O/ZUS w Rzeszowie, al. Piłsudskiego 12 oraz w budynku O/ZUS w Rzeszowie, ul. Siemiradzkiego 10
- produkty lecznicze.
więcej: Sprzęt i aparatura elektryczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





