Ogłoszenie z dnia 2025-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00427652/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i wyposażenia pożarniczego dla KP PSP w Hajnówce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Hajnówce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050617799
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 4
1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspha@straz.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-hajnowka
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e5c68f28-a54c-48bd-a0bd-646b3be573a91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i wyposażenia pożarniczego dla KP PSP w Hajnówce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5c68f28-a54c-48bd-a0bd-646b3be573a9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00459665
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00426441/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu i wyposażenia pożarniczego dla KP PSP w Hajnówce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00427652
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PL.2370.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 323569 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Łódź motorowa z wyposażeniem4.5.3.) Główny kod CPV: 34521000-5 - Łodzie specjalistyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34521400-9 - Łodzie ratunkowe
4.5.5.) Wartość części: 246700 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ratownicze narzędzia hydrauliczne4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39715300-0 - Sprzęt hydrauliczny
4.5.5.) Wartość części: 151290 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie Części I obejmującej dostawę łodzi motorowej z wyposażeniem – wykonawca, firma SPORTIS SPÓŁKA AKCYJNA, ul. Na Dambnik 22 Bojano, 84-207 Koleczkowo, REGON: 191726929, NIP: 5881840279 nie złożyła oferty w wymaganej w SWZ formie co skutkuje koniecznością odrzucenia oferty.
Zgodnie z ustalona linią orzeczniczą prezentowana w wyrokach Krajowej Izby Odwoławczej brak złożonej oferty wraz z wymaganymi oświadczeniami oraz informacjami w zaistniałej sytuacji w przedmiotowym postepowaniu wypełnia przesłankę wynikającą z postanowień art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych która to stanowi, że Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Wobec niedopełnienia postawionego w prowadzonym postepowaniu wymogu złożenia oferty przy wykorzystaniu interaktywnego formularza ofertowego udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania oferta wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art.226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157440,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Armatec s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200761299
7.3.3) Ulica: Bokserska 1/208
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-682
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157440 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-01INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- Wyposażenie budynku Akademii Przyrody - Etap V
- "Wymiana podkładów drewnianych na szlaku linii Kolejki Wąskotorowej Hajnówka - Topiło"
- Zaprojektuj i doposaż place zabaw przy Przedszkolu Nr 2 im. Kubusia Puchatka w Hajnówce oraz przy Przedszkolu Nr 5 w Hajnówce
- Dostawa łodzi ratowniczej do KP PSP w Hajnówce
- Dostawy artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Hajnówce
- Dostawa autobusu w ramach leasingu operacyjnego
więcej: przetargi w Hajnówce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup koparko- ładowarki oraz zakup sprzętu i wyposażenia z zakresu obrony ludności i obrony cywilnej"
- Dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025 - 2026
- Zakup sprzętu oraz umundurowania dla strażaków z OSP z Jastrzębia-Zdroju w ramach projektu pn. : Razem przeciw żywiołom
- Uzupełnienie zasobów Gminy Herby do działań w sytuacjach kryzysowych
- Dostawa ratowniczego zestawu elektrycznego
- Zakup i dostawa sprzętu na potrzeby Starostwa Powiatowego w Ostródzie:mobilny agregat prądotwórczy, pilarki do drewna, zespół oświetlenia. Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: Łodzie specjalistyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.