eGospodarka.pl

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przasnysz › Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Przasnyszu w roku szkolnym 2022/2023 (7 części)



Ogłoszenie z dnia 2022-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Przasnyszu w roku szkolnym 2022/2023 (7 części)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Przasnyszu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000694698

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Kilińskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Przasnysz

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 297522317

1.5.8.) Numer faksu: 297522317

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp2-przasnysz@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp2-przasnysz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Przasnyszu w roku szkolnym 2022/2023 (7 części)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f759499-674c-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00459580

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00447496/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 2 w Przasnyszu w roku szkolnym 2022/2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

htps://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 8.1 W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal.
8.7 Zamawiający dopuszcza również komunikowanie za pomocą poczty elektronicznej, email: sp2-przasnysz@wp.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 8.8 Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020r poz. 2415)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 24.1 Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Piotr Jeronim - Dyrektor Szkoły adres siedziby: ul. Jana Kilińskiego 1, 06-300 Przasnysz, tel. 29 7522317, e-mail: sp2-przasnysz@wp.pl
24.2 W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: sp2-przasnysz@wp.pl.
24.3 Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych.
24.4 Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu:
1) udzielenia zamówienia publicznego – zgodnie z przepisami ustawy prawo zamówień publicznych- na wykonanie dostawy,
2) realizacji umowy na dostawę zawartej w wyniku udzielenia zamówienia publicznego,
3) archiwizacji,
4) Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022r. poz. 1710, 1812, 1933 i 2185)
24.5 Dane osób uprawnionych będą przechowywane przez okres 4 lat od zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub przez czas trwania umowy, jeżeli okres na jaki umowa została zawarta przekracza 4 lata.
24.6 Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych a także, na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu z postępowania oraz jego załączników. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
24.7 Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP2 2.26.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 300000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego, drobiowego i wędlin

4.2.6.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15113000-3 - Wieprzowina

15111100-0 - Wołowina

15112100-7 - Świeży drób

15131130-5 - Wędliny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 20.1 Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosować kryteria oraz ich znaczenie procentowe w sposób opisany niżej:
Przyjmuje się zasadę wyliczenia punktacji z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
A Cena (C) 60% = 60 pkt
B Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru (CZ) 40% = 40 pkt
A. Kryterium „Cena” (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty. Podstawą porównania będzie cena brutto. Liczba punktów w ramach kryterium „Cena” (C) zostanie obliczona według następującego wzoru:
C =C min x 60 pkt/C bd
gdzie: C min – cena najniższej oferty spośród ofert podlegających ocenie
C bd – cena oferty badanej
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów.
B. Kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” (CZ), tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia. Kryterium będzie rozpatrywane na podstawie deklarowanego przez wykonawcę czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru będącego przedmiotem zamówienia wyrażonego w godzinach podanego w Formularzu Oferty.
Zaoferowany przez Wykonawcę czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru zostanie uwzględniony w umowie.
Liczba punktów w ramach kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” (CZ) zostanie ustalona następująco:
1 do 1 godziny 40
2 do 2 godzin 20
3 powyżej 2 godzin 0
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40 punktów.
W przypadku gdy wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru, bądź zaznaczy więcej niż jeden termin, Zamawiający przyjmie, że wykonawca zaoferował termin wykonania zamówienia „powyżej 2 godzin” i Wykonawca w takim przypadku otrzyma 0 pkt w powyższym kryterium.
20.2 Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów obliczona według poniższego wzoru:
P = C + CZ
gdzie:
C – liczba punktów w kryterium cena
CZ – liczba punktów w kryterium czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa nabiału

4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 20.1 Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosować kryteria oraz ich znaczenie procentowe w sposób opisany niżej:
Przyjmuje się zasadę wyliczenia punktacji z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
A Cena (C) 60% = 60 pkt
B Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru (CZ) 40% = 40 pkt
A. Kryterium „Cena” (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty. Podstawą porównania będzie cena brutto. Liczba punktów w ramach kryterium „Cena” (C) zostanie obliczona według następującego wzoru:
C =C min x 60 pkt/C bd
gdzie: C min – cena najniższej oferty spośród ofert podlegających ocenie
C bd – cena oferty badanej
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów.
B. Kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” (CZ), tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia. Kryterium będzie rozpatrywane na podstawie deklarowanego przez wykonawcę czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru będącego przedmiotem zamówienia wyrażonego w godzinach podanego w Formularzu Oferty.
Zaoferowany przez Wykonawcę czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru zostanie uwzględniony w umowie.
Liczba punktów w ramach kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” (CZ) zostanie ustalona następująco:
1 do 1 godziny 40
2 do 2 godzin 20
3 powyżej 2 godzin 0
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40 punktów.
W przypadku gdy wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru, bądź zaznaczy więcej niż jeden termin, Zamawiający przyjmie, że wykonawca zaoferował termin wykonania zamówienia „powyżej 2 godzin” i Wykonawca w takim przypadku otrzyma 0 pkt w powyższym kryterium.
20.2 Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów obliczona według poniższego wzoru:
P = C + CZ
gdzie:
C – liczba punktów w kryterium cena
CZ – liczba punktów w kryterium czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa warzyw i owoców

4.2.6.) Główny kod CPV: 03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 20.1 Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosować kryteria oraz ich znaczenie procentowe w sposób opisany niżej:
Przyjmuje się zasadę wyliczenia punktacji z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
A Cena (C) 60% = 60 pkt
B Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru (CZ) 40% = 40 pkt
A. Kryterium „Cena” (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty. Podstawą porównania będzie cena brutto. Liczba punktów w ramach kryterium „Cena” (C) zostanie obliczona według następującego wzoru:
C =C min x 60 pkt/C bd
gdzie: C min – cena najniższej oferty spośród ofert podlegających ocenie
C bd – cena oferty badanej
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów.
B. Kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” (CZ), tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia. Kryterium będzie rozpatrywane na podstawie deklarowanego przez wykonawcę czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru będącego przedmiotem zamówienia wyrażonego w godzinach podanego w Formularzu Oferty.
Zaoferowany przez Wykonawcę czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru zostanie uwzględniony w umowie.
Liczba punktów w ramach kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” (CZ) zostanie ustalona następująco:
1 do 1 godziny 40
2 do 2 godzin 20
3 powyżej 2 godzin 0
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40 punktów.
W przypadku gdy wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru, bądź zaznaczy więcej niż jeden termin, Zamawiający przyjmie, że wykonawca zaoferował termin wykonania zamówienia „powyżej 2 godzin” i Wykonawca w takim przypadku otrzyma 0 pkt w powyższym kryterium.
20.2 Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów obliczona według poniższego wzoru:
P = C + CZ
gdzie:
C – liczba punktów w kryterium cena
CZ – liczba punktów w kryterium czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa mrożonek i ryb

4.2.6.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 20.1 Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosować kryteria oraz ich znaczenie procentowe w sposób opisany niżej:
Przyjmuje się zasadę wyliczenia punktacji z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
A Cena (C) 60% = 60 pkt
B Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru (CZ) 40% = 40 pkt
A. Kryterium „Cena” (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty. Podstawą porównania będzie cena brutto. Liczba punktów w ramach kryterium „Cena” (C) zostanie obliczona według następującego wzoru:
C =C min x 60 pkt/C bd
gdzie: C min – cena najniższej oferty spośród ofert podlegających ocenie
C bd – cena oferty badanej
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów.
B. Kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” (CZ), tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia. Kryterium będzie rozpatrywane na podstawie deklarowanego przez wykonawcę czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru będącego przedmiotem zamówienia wyrażonego w godzinach podanego w Formularzu Oferty.
Zaoferowany przez Wykonawcę czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru zostanie uwzględniony w umowie.
Liczba punktów w ramach kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” (CZ) zostanie ustalona następująco:
1 do 1 godziny 40
2 do 2 godzin 20
3 powyżej 2 godzin 0
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40 punktów.
W przypadku gdy wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru, bądź zaznaczy więcej niż jeden termin, Zamawiający przyjmie, że wykonawca zaoferował termin wykonania zamówienia „powyżej 2 godzin” i Wykonawca w takim przypadku otrzyma 0 pkt w powyższym kryterium.
20.2 Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów obliczona według poniższego wzoru:
P = C + CZ
gdzie:
C – liczba punktów w kryterium cena
CZ – liczba punktów w kryterium czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa artykułów spożywczych

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 20.1 Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosować kryteria oraz ich znaczenie procentowe w sposób opisany niżej:
Przyjmuje się zasadę wyliczenia punktacji z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
A Cena (C) 60% = 60 pkt
B Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru (CZ) 40% = 40 pkt
A. Kryterium „Cena” (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty. Podstawą porównania będzie cena brutto. Liczba punktów w ramach kryterium „Cena” (C) zostanie obliczona według następującego wzoru:
C =C min x 60 pkt/C bd
gdzie: C min – cena najniższej oferty spośród ofert podlegających ocenie
C bd – cena oferty badanej
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów.
B. Kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” (CZ), tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia. Kryterium będzie rozpatrywane na podstawie deklarowanego przez wykonawcę czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru będącego przedmiotem zamówienia wyrażonego w godzinach podanego w Formularzu Oferty.
Zaoferowany przez Wykonawcę czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru zostanie uwzględniony w umowie.
Liczba punktów w ramach kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” (CZ) zostanie ustalona następująco:
1 do 1 godziny 40
2 do 2 godzin 20
3 powyżej 2 godzin 0
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40 punktów.
W przypadku gdy wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru, bądź zaznaczy więcej niż jeden termin, Zamawiający przyjmie, że wykonawca zaoferował termin wykonania zamówienia „powyżej 2 godzin” i Wykonawca w takim przypadku otrzyma 0 pkt w powyższym kryterium.
20.2 Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów obliczona według poniższego wzoru:
P = C + CZ
gdzie:
C – liczba punktów w kryterium cena
CZ – liczba punktów w kryterium czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa jaj

4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 20.1 Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosować kryteria oraz ich znaczenie procentowe w sposób opisany niżej:
Przyjmuje się zasadę wyliczenia punktacji z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
A Cena (C) 60% = 60 pkt
B Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru (CZ) 40% = 40 pkt
A. Kryterium „Cena” (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty. Podstawą porównania będzie cena brutto. Liczba punktów w ramach kryterium „Cena” (C) zostanie obliczona według następującego wzoru:
C =C min x 60 pkt/C bd
gdzie: C min – cena najniższej oferty spośród ofert podlegających ocenie
C bd – cena oferty badanej
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów.
B. Kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” (CZ), tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia. Kryterium będzie rozpatrywane na podstawie deklarowanego przez wykonawcę czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru będącego przedmiotem zamówienia wyrażonego w godzinach podanego w Formularzu Oferty.
Zaoferowany przez Wykonawcę czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru zostanie uwzględniony w umowie.
Liczba punktów w ramach kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” (CZ) zostanie ustalona następująco:
1 do 1 godziny 40
2 do 2 godzin 20
3 powyżej 2 godzin 0
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40 punktów.
W przypadku gdy wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru, bądź zaznaczy więcej niż jeden termin, Zamawiający przyjmie, że wykonawca zaoferował termin wykonania zamówienia „powyżej 2 godzin” i Wykonawca w takim przypadku otrzyma 0 pkt w powyższym kryterium.
20.2 Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów obliczona według poniższego wzoru:
P = C + CZ
gdzie:
C – liczba punktów w kryterium cena
CZ – liczba punktów w kryterium czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianę lub upełnienie towaru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa pieczywa

4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 20.1 Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosować kryteria oraz ich znaczenie procentowe w sposób opisany niżej:
Przyjmuje się zasadę wyliczenia punktacji z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
A Cena (C) 60% = 60 pkt
B Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru (CZ) 40% = 40 pkt
A. Kryterium „Cena” (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty. Podstawą porównania będzie cena brutto. Liczba punktów w ramach kryterium „Cena” (C) zostanie obliczona według następującego wzoru:
C =C min x 60 pkt/C bd
gdzie: C min – cena najniższej oferty spośród ofert podlegających ocenie
C bd – cena oferty badanej
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów.
B. Kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” (CZ), tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia. Kryterium będzie rozpatrywane na podstawie deklarowanego przez wykonawcę czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru będącego przedmiotem zamówienia wyrażonego w godzinach podanego w Formularzu Oferty.
Zaoferowany przez Wykonawcę czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru zostanie uwzględniony w umowie.
Liczba punktów w ramach kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” (CZ) zostanie ustalona następująco:
1 do 1 godziny 40
2 do 2 godzin 20
3 powyżej 2 godzin 0
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40 punktów.
W przypadku gdy wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru, bądź zaznaczy więcej niż jeden termin, Zamawiający przyjmie, że wykonawca zaoferował termin wykonania zamówienia „powyżej 2 godzin” i Wykonawca w takim przypadku otrzyma 0 pkt w powyższym kryterium.
20.2 Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów obliczona według poniższego wzoru:
P = C + CZ
gdzie:
C – liczba punktów w kryterium cena
CZ – liczba punktów w kryterium czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

9.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
9.2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
9.2.1 Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
9.2.2 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
9.2.3 zdolności technicznej lub zawodowej:
A) Wykonawcy:
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
B) Osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
9.3 Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: b) oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące braku podstaw do wykluczenia – Formularz 3.1

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu – Formularz 3.2

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

11.7 Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

13.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia.
13.2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
13.3 Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia lub wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia.
13.4 Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, w niżej podanym zakresie:
a) w części dotyczącej wysokości wynagrodzenia brutto, która będzie wynikać ze zmiany w prawie właściwym dla podatku od towarów i usług VAT – w razie zmiany stawki podatku VAT po zawarciu niniejszej umowy, strony obowiązywać będzie nowa stawka podatku z datą wprowadzenia jej w życie przepisami, a zmiana kwoty brutto wartości umowy z tego tytułu jest akceptowana przez strony bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń i zmiany umowy zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego;
b) zmiana nazwy produktów, wycofanie produktów, ogólna niedostępność produktów na rynku ze względu na szczególne, trudne do przewidzenia okoliczności, sposobu konfekcjonowania, zmiana ta nie będzie powodowała pogorszenia jakościowego, a produkt będzie spełniał wszelkie wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Warunków Zamówienia, ponadto zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie, której był dokonany wybór Wykonawcy
c) wycofania produktu przez producenta i propozycji zamiennika o takiej samej lub wyższej jakości za zgodą Zamawiającego
d) w części dotyczącej wysokości wynagrodzenia, która będzie wynikać z wprowadzenia przez Wykonawcę nowych, niższych w stosunku do obowiązujących w umowie, cen za przedmiot zamówienia,
e) w przypadkach określonych w § 3 pkt 9,
f) wystąpienia zdarzeń siły wyższej, jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia;
g) zmiany zakresu podwykonawstwa poprzez:
− wskazanie innych podwykonawców,
− rezygnację z podwykonawców,
− wskazanie innego zakresu podwykonawstwa albo wykonanie zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa.
h) zmiana prawa wchodząca w życie po zawarciu umowy, powodująca konieczność zmiany umowy w celu dostosowania jej do prawa wraz ze skutkami wprowadzenia tej zmiany.
2. Zmiany, o których mowa w pkt. 1 lit b-h mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy aneksem.
3. Zmiana adresu, nazwy lub formy organizacyjno-prawnej oraz osób biorących udział w realizacji umowy którejkolwiek ze stron umowy nie stanowi zmiany jej treści i nie wy-maga sporządzenia aneksu do umowy. Strony zobowiązują się do informowania siebie wzajemnie o zmianie formy organizacyjno-prawnej, o zmianie adresu lub osób. Zawiadomienie uważa się za skutecznie doręczone, jeżeli zostanie sporządzone na piśmie i dostarczone drugiej stronie.
4. Każda ze Stron obowiązana jest do powiadomienia na piśmie drugiej strony o każdej zmianie danych teleadresowych, jaka nastąpi w trakcie obowiązywania niniejszej umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-08 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-06

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamówienie będzie finansowane ze środków własnych.
Fakultatywne podstawy wykluczenia: art.7 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 835)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.