eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechów"DOSTOSOWANIE ARCHITEKTONICZNE ŁAZIENKI W SP POJAŁOWICACH ORAZ WYKONANIE ŚCIEŻKI SENSORYCZNEJ DLA DZIECI Z ZABURZENIAMI SI ORAZ PODJAZDU DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SP W JAKSICACH"



Ogłoszenie z dnia 2025-10-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„DOSTOSOWANIE ARCHITEKTONICZNE ŁAZIENKI W SP POJAŁOWICACH ORAZ WYKONANIE ŚCIEŻKI SENSORYCZNEJ DLA DZIECI Z ZABURZENIAMI SI ORAZ PODJAZDU DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SP W JAKSICACH”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miechów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000523940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 25

1.5.2.) Miejscowość: Miechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: GMINA@MIECHOW.EU

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„DOSTOSOWANIE ARCHITEKTONICZNE ŁAZIENKI W SP POJAŁOWICACH ORAZ WYKONANIE ŚCIEŻKI SENSORYCZNEJ DLA DZIECI Z ZABURZENIAMI SI ORAZ PODJAZDU DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SP W JAKSICACH”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d240d416-6b8f-4654-9e49-382a8ccd469d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00459578

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022379/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Dostosowanie budynków szkół do potrzeb osób z niepełnosprawnością w ramach projektu pn.: "Edukacja włączająca odpowiedzią na potrzeby uczniów podstawowych w Gminie Miechów".

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Edukacja włączająca odpowiedzią na potrzeby uczniów szkół podstawowych w Gminie Miechów”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00430330

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Udzielenie zamówienia odbywać się będzie w trybie zamówienia z wolnej reki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11
września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2024 r. poz.1320) w związku z unieważnieniem postępowania
przetargowego na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy PZP, znak sprawy ZP.271.34.25.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WR.12.25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 51076,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie dostosowania architektonicznego pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Jaksicach oraz wykonanie ścieżki sensorycznej dla dzieci zaburzeniami SI na terenie Szkoły Podstawowej w Jaksicach zgodnie z modelem Dostępnej Szkoły.
II. Postępowanie obejmuje następujące zadania częściowe:
Zadanie częściowe nr 1: „Roboty związane z wykonaniem ścieżki sensorycznej dla dzieci z zaburzeniami SI na terenie szkoły Podstawowej w Jaksicach”.
Zakres prac obejmuje w szczególności wykonanie:
- robót ziemnych
-robót brukarskich (w tym podbudowa i wykonanie nawierzchni)
-robót związanych z wykonaniem balustrad
- prac wykończeniowych
Zadanie częściowe nr 2: „Roboty związane z wykonaniem podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami do Szkoły Podstawowej w Jaksicach”.
W szczególności przewiduje się wykonanie m. in.:
- prace demontażowe (nawierzchnie, schody zewnętrzne, wywiezienie materiału z rozbiórki)
- budowa pochylni (ułożenie palisady betonowej, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej, bezfazowej, balustrady na pochylni)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z brakiem podjęcia negocjacji z Zamawiającym, przedmiotowe postępowanie nie doprowadziło do zawarcia umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.