eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłubczyceModernizacja drogi powiatowej w Jakubowicach



Ogłoszenie z dnia 2025-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja drogi powiatowej w Jakubowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Głubczycki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412467

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Kochanowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Głubczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 405 36 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatglubczycki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatglubczycki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja drogi powiatowej w Jakubowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-439e6bfe-c2a4-446a-88af-d62185928836

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00459484

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041625/26/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Modernizacja drogi powiatowej w Jakubowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00362375

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.272.20.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą:
"Modernizacja drogi powiatowej w Jakubowicach", realizowanego w formule remontu.
Zakres prac obejmuje przede wszystkim wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej w miejscowości Jakubowice, wraz z przyległym chodnikiem oraz elementami infrastruktury towarzyszącej, mającymi wpływ na funkcjonalność
i bezpieczeństwo użytkowania drogi.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się:
- remont nawierzchni jezdni poprzez odtworzenie warstw konstrukcyjnych drogi,
- odnowienie nawierzchni chodników
- wykonanie niezbędnych prac związanych z regulacją infrastruktury technicznej znajdującej się w pasie drogowym (m.in. wpustów deszczowych, studzienek, krawężników),
- poprawę odwodnienia oraz ewentualne dostosowanie skrajni drogowej.
Celem inwestycji jest przywrócenie właściwego stanu technicznego drogi, poprawa bezpieczeństwa wszystkich użytkowników ruchu drogowego, w tym pieszych, oraz zapewnienie komfortowego i bezpiecznego połączenia komunikacyjnego w obrębie miejscowości Jakubowice.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres rzeczowy i techniczny prac, został określony w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do niniejszego zamówienia.
Równoważność:
Jeżeli w dokumentacji zostały nazwy własne, numery katalogowe, producent, znaki towarowe w odniesieniu do materiałów, urządzeń bądź technologii, należy traktować to wyłącznie jako minimalne oczekiwane parametry. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, przy czym muszą posiadać one parametry techniczne
i jakościowe takie same bądź lepsze. Wykonawca zobowiązany jest wówczas do wykazania, że zastosowane przez niego materiały, urządzenia bądź technologie spełniają oczekiwania określone przez Zamawiającego poprzez przedłożenie odpowiednich dokumentów, wyliczeń, opinii itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 989895,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2300100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 989895,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Adrian Bąk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7480000379

7.3.3) Ulica: ul. Sosnowiecka 11

7.3.4) Miejscowość: Głubczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 48-100

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 989895,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.