Ogłoszenie z dnia 2022-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opieka serwisowa dla systemu AppMedica.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL UNIWERSYTECKI NR 1 IM. DR. A. JURASZA W BYDGOSZCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001126074
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Curie Skłodowskiej 9
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-094
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mn.zdzieblowska@jurasza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jurasza.umk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jurasza.logintrade.net/zapytania_email,101628,6baf0fdebe5b2cd4054f7f4a2b374ac2.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opieka serwisowa dla systemu AppMedica.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fa54f86-6ca8-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00459420
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00105631/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Opieka serwisowa systemu AppMedica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Invest IT Sp. z o.o jest producentem oprogramowania "AppMedica" i jako jedyny posiada pełne i wyłączne prawo do nadzoru autorskiego nad ww. systemem informatycznym.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NLZ.2022.271.54
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 34649,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje opiekę serwisową na systemem AppMedica polegającą na:
a) nadzorze autorskim realizowanym na zlecenie doraźne,
b) aktualizacji do najnowszych wersji systemu do 14 dni roboczych od podpisania umowy,
c) cyklicznych aktualizacjach oprogramowania systemu AppMedica – zaplanowanym rozwoju programu przez producenta,
d) zdalnym nadzorze nad bazą danych systemu oraz systemu,
e) dokonywaniu wymaganych konfiguracji bazy danych lub serwera aplikacyjnego,
f) stałym, 8h/dobę, serwisie on-line w dni robocze tygodnia,
g) konsultacjach telefonicznych / on-line w zakresie : obsługi systemu, zmian po aktualizacjach systemu, problemów wynikłych,
h) zdalnym rozwiązywaniu problemów sieciowych i oprogramowania związanych
z funkcjonowaniem systemu,
i) przeprowadzaniu szkolenia z nowych funkcjonalności systemu po aktualizacjach w odniesieniu do poprzednio posiadanej wersji,
j) naprawie awarii krytycznej do 24 godzin roboczych,
k) naprawie awarii do 72 godzin roboczych,
l) realizacji opieki serwisowej zgodnie z wzorem umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32999,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32999,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32999,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Invest IT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242699360
7.3.3) Ulica: Malborska 16F/17
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-286
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32829,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Usługa serwisowania, przeglądów i napraw łącznie z częściami tomografu komputerowego firmy United Imaging Healthcare uCT 780-680185 wraz ze stacją opisową WT2406-000474 - II
- Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania - drukarka laserowa, monitor panoramiczny, ups, kamerka
- "Dostawa leku Budesonidum"
- Kultury mikrobiologiczne II
- WZPiFP-85-25 Dostawa średniozmineralizowanej naturalnej wody gazowanej i niegazowanej dla KWP w Bydgoszczy i KMP/KPP woj. kujawsko-pomorskiego
- Dostawa diatermii chirurgicznej z systemem zamykania naczyń
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa udostępnienia do korzystania, utrzymania i rozwoju systemu informatycznego do obsługi zlecania realizacji zadań publicznych w zakresie opieki nad Polonią i Polakami za granicą.
- Zakup i wdrożenie dwóch sztuk macierzy dyskowych NVMe oraz zakup i wdrożenie dwóch sztuk przełączników sieci SAN wraz z wkładkami SFP w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Zakup dostępu do platformy zakupowej
- DOSTĘP DO NOWYCH WERSJI ORAZ ŚWIADCZENIE OPIEKI SERWISOWEJ DLA SYSTEMU INFORMATYCZNEGO ESKULAP
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- 2025 Świadczenie usługi nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem AMMS i InfoMedica dla WSRM w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.