Ogłoszenie z dnia 2024-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00363234/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-12
- 2024/BZP 00379661/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa i doposażenie oczyszczalni ścieków w Rozdrażewie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ROZDRAŻEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855185
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 3
1.5.2.) Miejscowość: Rozdrażew
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-708
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627221305
1.5.8.) Numer faksu: 627221370
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rozdrazew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rozdrazew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0ab4df09-288d-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa i doposażenie oczyszczalni ścieków w Rozdrażewie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ab4df09-288d-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00459392
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00083473/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozbudowa i doposażenie oczyszczalni ścieków w Rozdrażewie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.3.2024.A.K.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i doposażenie oczyszczalni ścieków w Rozdrażewie
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie zgodnie z projektem wykonawczym rozbudowy oczyszczalni ścieków w części budowlanej technologicznej, instalacyjnej, elektrycznej, drogowej montaż instalacji fotowoltaicznej oraz dostawa doposażenia
Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – stanowiących Załączniki nr 8 i nr 9 do niniejszej SWZ.
Główne elementy planowanych do wykonania robót:
- branża budowlana
1) zbiornik nadziemny retencyjno-uśredniający ścieków o pojemności 300 m³
2) komora rozdziału ścieków
3) zbiornik retencyjny ścieków oczyszczonych
4) zadaszona płyta odciekowa do magazynowania osadu
5) zbiornik osadu nadmiernego
6) ogrodzenie i zieleń
- branża technologiczna
1) armatura do zbiorników
2) linia do odwadniania osadów z prasą śrubową
3) instalacja higienizacji osadu
4) doposażenie oczyszczalni ścieków /pompy, dmuchawy, przyczepa do transportu osadu/
- branża instalacyjna
1) sieć kanalizacji sanitarnej
2) sieci technologiczne
- branża elektryczna
1) montaż rozdzielnic
2) linie kablowe
3) instalacja oświetleniowa
4) instalacja odgromowa
5) aparatura kontrolno - pomiarowa
- branża drogowa
1) roboty rozbiórkowe krawężników i kostki betonowej
2) montaż krawężników betonowych
3) wzmocnienie podłoża i podbudowa z tłucznia
4) nawierzchnie z kostki betonowej
- instalacja fotowoltaiczna na gruncie
1) montaż instalacji o mocy 49,68 kWp / 92 panele o mocy 540W/
2) falownik o mocy 25kW - 2 szt / tolerancja 0,5 kW/
3) okablowanie i uruchomienie instalacji
Zakres prac oraz odpowiedzialność wykonawcy obejmuje także:
1) Protokólarne przejęcie terenu budowy,
2) Wyznaczenie kierownika budowy, sprawdzenie terenu budowy i zgłoszenia wszelkich uwag i zastrzeżeń
w protokole przejęcia terenu budowy,
3) Prowadzenie dziennika budowy,
4) Organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy (w tym: umieszczenie tablicy informacyjnej o budowie),
5) Prowadzenie robót zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem rzeczowo-finansowym realizacji zadania,
6) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, zaleceniami producentów urządzeń oraz z zachowaniem należytej staranności,
7) Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą posiadać wszelkie niezbędne atesty i aprobaty techniczne i odpowiadać wymaganiom określonym w Ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz.U.2021, poz. 1213),
8) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za prace wykonane przez podwykonawców,
9) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników
i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi robotami,
10) Usuwania wszelkich usterek i wad stwierdzonych przez nadzór inwestorski w trakcie trwania robót w uzgodnionym przez strony w terminie, nie dłuższym jednak niż termin technicznie uzasadniony konieczny do ich usunięcia,
11) Przejęcie na siebie, w okresie gwarancji i rękojmi, wszelkich obowiązków wynikających z serwisowania i konserwacji zabudowanych urządzeń, instalacji i wyposażenia, mających wpływ na trwałość gwarancji producenta.
12) Ponoszenie odpowiedzialności za stan bhp, ochronę ppoż. i dozór mienia na terenie budowy, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie budowy na terenie przejętym od Zamawiającego,
13) Zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej (tyczenie i inwentaryzację powykonawczą),
14) Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych pomiarów, prób, odbiorów i badań,
15) Dostarczanie pełnej dokumentacji technicznej powykonawczej, w tym niezbędnych atestów, certyfikatów
i deklaracji, wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób, kart gwarancyjnych, instrukcji obsługi i eksploatacji.
16) Oznakowanie obiektu znakami bezpieczeństwa z zakresu ochrony przeciwpożarowej i bhp zgodnie z przepisami, wyposażenie obiektu w niezbędny sprzęt ochrony przeciwpożarowej i bhp.
17) Kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie,
18) Uzyskanie pozytywnych opinii odpowiednich służb państwowych, w szczególności wymaganych Prawem Budowlanym, Prawem Pracy,
19) Przeszkolenie personelu Zamawiającego w pełnym zakresie funkcjonowania urządzeń,
20) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót.
21) właściwego zabezpieczenia i zagospodarowania terenu budowy, tak aby umożliwić osobom postronnym wejścia na teren budowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3728517,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6306099,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3728517,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PBI "EKO-INŻYNIERIA"Sp.z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PBHU "INKADRO" Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6220023897
7.3.3) Ulica: Bema 186,
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 63-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie części instalacji technologicznych
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA INŻYNIERII "EKO-INŻYNIERIA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3728517,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drenażu Zespołu Szkół w Malawie w gminie Krasne - Etap I
- Rozbudowa sieci wodociągowej oraz modernizacja stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Sianów.
- Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Iława
- REMONT POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKU PAWILONU "A" W ZAKŁADZIE KARNYM W JAŚLE
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Pełczyńskiej 114 i 114a we Wrocławiu, wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja budynku remizy OSP w Rajgrodzie w ramach projektu pn. "Rozszerzenie i wzrost poziomu usług ratownictwa realizowanego przez OSP Rajgród"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.