Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00469727/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-01
- 2022/BZP 00476773/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-05
- 2023/BZP 00073213/01 - Wynik z dnia 2023-01-31
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawę sprzętu komputerowego i pakietów biurowych w ramach projektu „Cyfrowy Powiat”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT STAROGARDZKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675600
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 17
1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 587673500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: organizacyjny@powiatstarogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiatstarogard.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawę sprzętu komputerowego i pakietów biurowych w ramach projektu „Cyfrowy Powiat”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02941987-6ca4-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00459297
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023193/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup sprzętu komputerowego i pakietów biurowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny POLSKA CYFROWA na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://powiatstarogard.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://powiatstarogard.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej:
https://powiatstarogard.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie oneplace.Marketplanet.pl. Wymagania techniczne i organizacyjne, wysyłanie i odbieranie dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji dla Wykonawcy. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej, zapoznaje się oraz akceptacje informacje o przetwarzaniu danych osobowych.
3. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) włączona obsługa JavaScript;e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
4. W przypadku pytań właściwości techniczno-organizacyjnej korzystania z platformy zakupowej, należy skorzystać z pomocy Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania oferty, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy, dostępnym codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 17:00 pod nr tel. 22 25 72 223 lub pod adresem e-mail: info@marketplanet.pl, gdzie dostępne jest pełne i profesjonalne wsparcie.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem portalu wynosi 150 MB.
6. Zamawiający dopuszcza w szczególności następujący format przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, .odt.
7. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem platformy zakupowej, dostępnej pod adresem: https://powiatstarogard.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8. Korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej.
9. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń, musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
10. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na platformę https://powiatstarogard.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeSrervlet
11. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy określonym w SWZ.
12. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: organizacyjny@powiatstarogard.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula RODO została określona w rozdz. XXV SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula RODO została określona w rozdz. XXV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PG.042.6.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i pakietów biurowych spełniających parametry techniczne i funkcjonalne w ramach realizacji projektu „Cyfrowy Powiat” finansowanego
ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
2. Przedmiot zamówienia w Części 1 – Stacje robocze – 16 szt.
3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ.
4. Sprzęt komputerowy stanowiący przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, należytej jakości, wolny od jakichkolwiek wad fabrycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nieużywane.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30214000-2 - Stacje robocze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i pakietów biurowych spełniających parametry techniczne i funkcjonalne w ramach realizacji projektu „Cyfrowy Powiat” finansowanego
ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
2. Przedmiot zamówienia w Części 2– Licencje oprogramowania biurowego – 80 szt.
3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ.
4. Pakiety biurowe stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, należytej jakości, wolne od jakichkolwiek wad fabrycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nieużywane.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócony termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 108 ust. 1 i w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ.
2) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r., poz.835). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia określone przez Zamawiającego wymagania, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą:dla Części 1:
a) Specyfikację techniczną producenta proponowanego sprzętu potwierdzającą zgodność zaoferowanego sprzętu z wymaganiami Zamawiającego. W przypadku, gdy specyfikacja techniczna producenta
nie zawiera odniesienia do każdego z wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca składa wraz z ofertą ponadto inne dokumenty lub oświadczenia, uzupełniające informacje brakujące w specyfikacji technicznej producenta.
b) Aktualny na dzień złożenia dokument potwierdzający spełnianie wymagań w zakresie wydajności procesora w teście PassMark Performance Test - potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę wydruk z przeprowadzonego testu lub wydruk ze strony http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php
c) Aktualny na dzień złożenia dokument potwierdzający spełnianie wymagań w zakresie wydajności karty graficznej w teście Passmark G3D Mark - potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę wydruk z przeprowadzonego testu lub wydruk ze strony http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php
d) Aktualny na dzień złożenia, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, dokument potwierdzający dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta sprzętu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera (należy wskazać link do strony).
dla Części 2:
a) Specyfikację techniczną proponowanego oprogramowania potwierdzającą zgodność zaoferowanego oprogramowania z wymaganiami Zamawiającego. W przypadku, gdy specyfikacja techniczna producenta
nie zawiera odniesienia do każdego z wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca składa wraz z ofertą ponadto inne dokumenty lub oświadczenia, uzupełniające informacje brakujące w specyfikacji technicznej producenta.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda złożenia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.2. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 1, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
3. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, którego umocowanie nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowyw sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagane w Rozdziale IX pkt. 1 SWZ, oświadczenia muszą być złożone przez każdego z Wykonawców.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XVI pkt 1 lit. b) SWZ, składa każdy z Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy stanowią Załącznik Nr 4 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://powiatstarogard.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-05 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-03
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - III postępowanie
- "Modernizacja dróg gruntowych - wzmocnienie płytami Yomb - ul. Zachodnia - I etap (od ul. Zbożowej do ul. Bohaterów Getta)"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Kadry i płace + ECDL BASE" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim (ZP.2420.06.2024.MK)
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu oraz produktów wędliniarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu zarządzającego trybami obsługi pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (TOPSOR) wraz z systemem segregacji medycznej i kardiomonitorem w SP ZOZ Łapach
- Dostawa Sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Wojskowego Instytutu Łączności - Państwowego Instytutu Badawczego.
- Dostawa Oprogramowania w modelu subskrypcyjnym umożliwiającego określanie wartości rynkowej pojazdów mechanicznych wraz z gwarancją producenta
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Powiatu Pruszkowskiego
- Utrzymanie, aktualizacja, modyfikacja oprogramowania dla OPP w Krakowie: SEGA wraz ze wszystkimi komponentami.
- Dostawa komputerów na potrzeby pracowników Urzędu Miasta Sieradza
więcej: Stacje robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.