eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom"Roboty remontowe w budynkach Oddziału Kopalnie Węgla Kamiennego w Całkowitej Likwidacji w Rudzie Śląskiej przy ul. Niedurnego 13" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.



Ogłoszenie z dnia 2022-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Roboty remontowe w budynkach Oddziału Kopalnie Węgla Kamiennego
w Całkowitej Likwidacji w Rudzie Śląskiej przy ul. Niedurnego 13”
dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-914

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mczajka@srk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.srk.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


GÓRNICTWO

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Roboty remontowe w budynkach Oddziału Kopalnie Węgla Kamiennego
w Całkowitej Likwidacji w Rudzie Śląskiej przy ul. Niedurnego 13”
dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e734afa8-3fdf-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00459092

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00370241/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-KCL-0024/22-1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje następujące obiekty:
1. Zakres przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót stanowiący załącznik
do przedmiotowego SWZ, w tym:
Budynek Dyrekcji – roboty wewnętrzne:
1. roboty rozbiórkowe, demontażowe
 wykucie drzwi wewnętrznych
 wykucie okienek podawczych
 poszerzenie otworów drzwiowych
 rozebranie ścian wewnętrznych
2. roboty betonowe, murowe
 wykonanie nowych nadproży drzwiowych
 wykonanie nadproży po rozbiórce ścian
 wymurowanie ścianek działowych
3. roboty posadzkowe
 zerwanie gumolitu
 rozebranie posadzek z paneli podłogowych
 rozebranie posadzek z płytek
 skucie nierówności
 wykonanie warstw wyrównawczych
 dostawa i ułożenie paneli podłogowych winylowych typu CLASSEN SPC PINIA DWUKLEPKOWA min. 4mm – lub
równoważnych
 ułożenie cokolików dla nowych posadzek z paneli
 dostawa i ułożenie płytek 30x30 cm metodą zwykłą w zaadaptowanych WC
 wykonanie nowych progów lub uzupełnień w progach drzwiowych nowych drzwi wewnętrznych
4. roboty stolarskie
 dostawa i montaż drzwi typu EXMOOR 90 białe drzwi pełne wraz ościeżnicami oraz niezbędnym okuciem – lub
równoważnych
 wykonanie ścianki w pełni szklanej wraz z dostawą i montażem drzwi podwójnych asymetrycznych 140x220 cm w całości z
PCV – III piętro
 wykonanie ścianki w pełni szklanej wraz z dostawą i montażem drzwi podwójnych 180x220 cm w całości z PCV -parter
 dostawa i montaż nowych okienek podawczych z PCV
5. roboty tynkowe i okładzinowe
 wykonanie nowych tynków na wymurowanych ściankach działowych
 wykonanie faset pionowych i poziomych na łączeniach z wymurowanymi ściankami dział.
 uzupełnienie tynków po rozebranych ściankach i wykonanych nadprożach
 odbicie tynków zawilgoconych – pom. 310
 wykonanie tynków wraz z zbrojeniem siatką w pom. 310
 licowanie ścian zaadaptowanych WC płytkami ściennymi wraz z listwami
 wykonanie fartuchów ochronnych przy umywalkach w pomieszczeniach biurowych z płytek
6. instalacje wodno-kanalizacyjne
 dostawa i ułożenie rur z PVC doprowadzających wodę w zaadaptowanych WC wraz z podejściami dopływowymi
 dostawa i montaż pompy do WC typu SANMATIC PRO lub równoważnej
z niezbędnymi robotami towarzyszącymi –
 dostawa i ułożenie rur kanalizacyjnych z PVC umożliwiających odprowadzenie ścieków z umywalek i toalet w
zaadaptowanych WC
 obudowa z płyt gipsowo-kartonowych z wykończeniem w celu zabudowy rur instalacji wodno-kanalizacyjnej
7. instalacja klimatyzacji
 dostawa i montaż jednostek klimatyzatorów, tj. agregat zewnętrzny + nawiew wewnętrzny w pomieszczeniach biurowych,
montaż agregatów na wspornikach przymocowanych do elewacji budynku wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi –
klimatyzator BOSCH Split CL 3000 lub równoważny
8. instalacje elektryczne, oprawy oświetleniowe, instalacje sieci internetowej
 wykucie bruzd dla nowych przewodów elektrycznych
 dostawa i ułożenie nowych przewodów elektrycznych
 zaprawianie i tynkowanie bruzd
 dostawa i montaż puszek dla gniazd i włączników
 dostawa i montaż gniazd elektrycznych
 dostawa i montaż włączników klawiszowych oświetlenia
 dostawa i montaż tablic rozdzielnikowych
 dostawa i montaż opraw rastrowych typu LED EKOLIGHT natynkowa T8, 4x9W, 60cm – lub równoważna
demontaż przewodów istniejącej sieci telekomunikacyjnej
 dostawa i montaż szaf dystrybucyjnych typu RACK 19” 42U 1000mm stojąca S8142 – lub równoważna
 dostawa i montaż korytek teletechnicznych
 dostawa i ułożenie okablowania internetowego, kabel światłowodowy, obrobiony RJ45
 dostawa i montaż gniazd RJ45
 wykonanie pomiarów transmisyjnych – kabel światłowodowy
 wykonanie opomiarowania energii elektrycznej Budynku Dyrekcji – dostawa i montaż licznika wraz z niezbędnymi robotami
towarzyszącymi
9. roboty malarskie
 zabezpieczenie pomieszczeń przed malowaniem
 przygotowanie powierzchni sufitów i ścian z poszpachlowaniem nierówności
 dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi sufitów
 dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian
10. montaż urządzeń sanitarnych
 zakup i montaż umywalki porcelanowej wraz z szafką typu KOŁO FREJA 65 cm biała – 2 szt. – lub równoważnej
 zakup i montaż umywalki porcelanowej typu GOODHOME ZUARI 45x34 cm – 30 szt. – lub równoważnej
 zakup i montaż ustępu typu kompakt WC KOŁO PIANO 3/6 L z deską wolnoopadającą – 2 kpl. – lub równoważnego
11. roboty porządkowe
 mycie po robotach malarskich drzwi
 mycie po robotach malarskich okien
 mycie po robotach malarskich podłóg
Budynek Dyrekcji – roboty zewnętrzne:
1. roboty pokrywcze
 drobne naprawy pokrycia z papy, wstawienie łat
 drobne naprawy pokrycia z papy, umocowanie i zakitowanie
2. wejście do budynku
 rozebranie okładziny z płytek schodów wejściowych
 skucie nierówności podłoża
 dostawa i wykonanie nowej okładziny schodów z płyt z granitu płomieniowanego o gr. min. 10mm
 dostawa i wymiana wycieraczki stalowej
Budynek BHP – roboty wewnętrzne:
1. roboty posadzkowe
 zerwanie gumolitu
 wykonanie warstw wyrównawczych
 dostawa i ułożenie paneli podłogowych winylowych typu CLASSEN SPC PINIA DWUKLEPKOWA min. 4mm – lub
równoważnych
 ułożenie cokolików dla nowych posadzek z paneli
 wykonanie nowych progów lub uzupełnień w progach drzwiowych nowych drzwi wewnętrznych
2. roboty malarskie
 zabezpieczenie pomieszczeń przed malowaniem
 przygotowanie powierzchni sufitów i ścian z poszpachlowaniem nierówności
 dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi sufitów
 dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian
3. roboty porządkowe
 mycie po robotach malarskich drzwi
 mycie po robotach malarskich okien
 mycie po robotach malarskich podłóg
Budynek Warsztatu I piętro – roboty wewnętrzne:
1. roboty adaptacyjne
 wymurowanie nowej ścianki działowej w pom. 104 z kotwieniem w ścianie
 wykonanie tynków
 wykonanie faset
 dostawa i ułożenie rurociągów z PVC – doprowadzenie wody do kabin natryskowych wraz z podejściami dopływowymi
dostawa i ułożenie rurociągów kanalizacyjnych z PVC
 obudowa z płyt gipsowo-kartonowych z wykończeniem w celu zabudowy rur instalacji wodno-kanalizacyjnej
 dostawa i montaż kabin prysznicowych typu MEXEN ROMA uchylna 90x100cm
wraz z brodzikiem flat oraz z armaturą – 2 kpl. – lub równoważnych
 dostawa i wymiana ustępu typu kompakt WC KOŁO PIANO 3/6 L z deską wolnoopadającą – 1 kpl. – lub równoważnego
 dostawa i wymiana umywalki porcelanowej typu GOODHOME ZUARI 45x34 cm – 1 szt. – lub równoważnej
2. roboty malarskie
 zabezpieczenie pomieszczeń przed malowaniem
 przygotowanie powierzchni sufitów i ścian z poszpachlowaniem nierówności
 dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi sufitów
 dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian
3. roboty porządkowe
 mycie po robotach malarskich drzwi
 mycie po robotach malarskich okien
 mycie po robotach malarskich podłóg

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaka Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinalizowanie przedmiotu zamówienia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.